نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمایش آمایش آموزش عالی در ایران: ملاحظات [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 185-194]
  • آموزش عالی تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-298]
  • آموزش عالی الگوی توسعه دیپلماسی دانش در بستر بین‌المللی‌شدن‌ مطالعات آموزشی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 39-75]
  • آموزش عالی سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]
  • آموزش عالی آمایش آموزش عالی در ایران: ملاحظات [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 185-194]
  • آموزش عالی پایدار بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]
  • آموزش و پژوهش الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 252-293]
  • آنتروپی شانون تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک‌شده از خدمات آموزشی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-304]
  • آینده پژوهی تاثیر دانش آینده‌پژوهی بر برنامه آموزشی و برنامه درسی مدارس کارآفرین در استان مازندران به منظور ارائه مدل [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 23-38]

ا

  • ابعاد طراحی الگوی مفهومی نظام جامع آموزش کارآفرینی:ابعاد، عناصر و مولفه ها [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 151-169]
  • ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیکی تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 81-106]
  • ارزیابی منابع انسانی ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد شبکه عصبی رگرسیون عمومی مورد مطالعه: اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 202-222]
  • اعضای هیات‌علمی ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد شبکه عصبی رگرسیون عمومی مورد مطالعه: اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 202-222]
  • الگو واکاوی سیاست های ارتباط دانشگاه و صنعت در ایران: ارائه مدلی نو [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 115-150]
  • الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 252-293]
  • الگوی توسعه الگوی توسعه دیپلماسی دانش در بستر بین‌المللی‌شدن‌ مطالعات آموزشی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 39-75]
  • الگوی مفهومی لزوم برنامه ریزی برای بالندگی کارآفرینی دانشجویان :مطالعه موردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 1-22]
  • الگوهای تصمیم‌گیری ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیم‌یار مالی و قابلیت‌های آن در دانشگاه [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 121-152]

ب

  • بالندگی کارآفرینی لزوم برنامه ریزی برای بالندگی کارآفرینی دانشجویان :مطالعه موردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 1-22]
  • بخش صنعت شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان بخش صنعت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 19-45]
  • برابری برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]
  • برنامه آموزشی تاثیر دانش آینده‌پژوهی بر برنامه آموزشی و برنامه درسی مدارس کارآفرین در استان مازندران به منظور ارائه مدل [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 23-38]
  • برنامه درسی تاثیر دانش آینده‌پژوهی بر برنامه آموزشی و برنامه درسی مدارس کارآفرین در استان مازندران به منظور ارائه مدل [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 23-38]
  • برنامه ریزی برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]
  • برنامه‌ریزی آمایش آموزش عالی در ایران: ملاحظات [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 185-194]
  • برنامه ریزی آموزشی تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-298]
  • برنامه‌ریزی آموزشی و درسی لزوم برنامه ریزی برای بالندگی کارآفرینی دانشجویان :مطالعه موردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 1-22]
  • برندسازی سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]
  • بین‌المللی‌شدن الگوی توسعه دیپلماسی دانش در بستر بین‌المللی‌شدن‌ مطالعات آموزشی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 39-75]

پ

  • پایداری بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]
  • پایدارسازی کسب و کار ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین مبتنی بر پایدارسازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شریف تهران) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 305-325]
  • پژوهش محور تاثیر نظام آموزش عالی پژوهش محور بر کارآفرینی با نقش میانجی تجاری سازی دانش در دانشگاه‌ها جهت ارائه مدل [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 229-245]
  • پیشرفت بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]

ت

  • تجاری سازی دانش تاثیر نظام آموزش عالی پژوهش محور بر کارآفرینی با نقش میانجی تجاری سازی دانش در دانشگاه‌ها جهت ارائه مدل [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 229-245]
  • تحلیل عاملی اکتشافی تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک‌شده از خدمات آموزشی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-304]
  • تصمیمات مالی ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیم‌یار مالی و قابلیت‌های آن در دانشگاه [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 121-152]
  • تصویر برند تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 81-106]
  • تعاملات واکاوی سیاست های ارتباط دانشگاه و صنعت در ایران: ارائه مدلی نو [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 115-150]
  • توتون‌کاران ارزیابی و تحلیل نیازهای آموزشی توتون کاران با استفاده از مدل بوریچ (مورد:استان‌های مازندران و گلستان) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 98-112]
  • توسعه بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]
  • توسعه پایدار بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]

خ

  • خدمات آموزشی تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک‌شده از خدمات آموزشی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-304]

د

  • دانش ارزیابی دیدگاه گردشگران نسبت به اثر بخشی برنامه های آموزشی – تفسیری در منطقه حفاظت شده میانکله [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 170-184]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-298]
  • دانشگاه برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]
  • دانشگاه ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیم‌یار مالی و قابلیت‌های آن در دانشگاه [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 121-152]
  • دانشگاه الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 252-293]
  • دانشگاه واکاوی سیاست های ارتباط دانشگاه و صنعت در ایران: ارائه مدلی نو [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 115-150]
  • دانشگاه شیراز تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 81-106]
  • دانشگاه کارآفرین ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین مبتنی بر پایدارسازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شریف تهران) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 305-325]
  • دیپلماسی دانش الگوی توسعه دیپلماسی دانش در بستر بین‌المللی‌شدن‌ مطالعات آموزشی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 39-75]

ر

  • رفتار ارزیابی دیدگاه گردشگران نسبت به اثر بخشی برنامه های آموزشی – تفسیری در منطقه حفاظت شده میانکله [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 170-184]
  • روش فراترکیب الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 252-293]

س

  • سیاست‌گذاری آمایش آموزش عالی در ایران: ملاحظات [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 185-194]
  • سامانه تصمیم‌یار ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیم‌یار مالی و قابلیت‌های آن در دانشگاه [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 121-152]
  • سامانه تصمیم‌یار مالی ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیم‌یار مالی و قابلیت‌های آن در دانشگاه [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 121-152]
  • سنتز پژوهی سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]

ش

  • شایستگی‌های حرفه‌ای شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان بخش صنعت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 19-45]
  • شبکه اجتماعی رسمی و غیر رسمی تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-298]
  • شبکه عصبی رگرسیون عمومی ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد شبکه عصبی رگرسیون عمومی مورد مطالعه: اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 202-222]
  • شهرگری بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]

ص

  • صنعت واکاوی سیاست های ارتباط دانشگاه و صنعت در ایران: ارائه مدلی نو [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 115-150]

ع

  • عامل ها سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]
  • عملکرد آموزشی ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد شبکه عصبی رگرسیون عمومی مورد مطالعه: اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 202-222]
  • عملکرد پژوهشی ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد شبکه عصبی رگرسیون عمومی مورد مطالعه: اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 202-222]
  • عملکرد تحصیلی تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-298]
  • عناصر طراحی الگوی مفهومی نظام جامع آموزش کارآفرینی:ابعاد، عناصر و مولفه ها [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 151-169]

ف

  • فرایند آموزش برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]

ک

  • کارآفرین طراحی الگوی مفهومی نظام جامع آموزش کارآفرینی:ابعاد، عناصر و مولفه ها [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 151-169]
  • کارآفرینی تاثیر نظام آموزش عالی پژوهش محور بر کارآفرینی با نقش میانجی تجاری سازی دانش در دانشگاه‌ها جهت ارائه مدل [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 229-245]
  • کارآفرینی لزوم برنامه ریزی برای بالندگی کارآفرینی دانشجویان :مطالعه موردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 1-22]
  • کسب و کارهای نوین ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین مبتنی بر پایدارسازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شریف تهران) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 305-325]
  • کیفیت برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]
  • کیفیت ادراک‌شده تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک‌شده از خدمات آموزشی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-304]
  • کیفیت خدمات تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک‌شده از خدمات آموزشی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-304]
  • کمیابی و محدودیت منابع الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 252-293]

گ

  • گردشگران ارزیابی دیدگاه گردشگران نسبت به اثر بخشی برنامه های آموزشی – تفسیری در منطقه حفاظت شده میانکله [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 170-184]

م

  • مدارس کارآفرین تاثیر دانش آینده‌پژوهی بر برنامه آموزشی و برنامه درسی مدارس کارآفرین در استان مازندران به منظور ارائه مدل [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 23-38]
  • مدل بوریچ ارزیابی و تحلیل نیازهای آموزشی توتون کاران با استفاده از مدل بوریچ (مورد:استان‌های مازندران و گلستان) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 98-112]
  • مدل توسعه دانشگاه کارآفرین ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین مبتنی بر پایدارسازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شریف تهران) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 305-325]
  • مدل سازی داده بنیاد طراحی الگوی مفهومی نظام جامع آموزش کارآفرینی:ابعاد، عناصر و مولفه ها [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 151-169]
  • مدل مفهومی سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]
  • مطالعات آموزشی الگوی توسعه دیپلماسی دانش در بستر بین‌المللی‌شدن‌ مطالعات آموزشی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 39-75]
  • ملاک ها سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]
  • مولفه طراحی الگوی مفهومی نظام جامع آموزش کارآفرینی:ابعاد، عناصر و مولفه ها [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 151-169]

ن

  • نیازسنجی آموزشی ارزیابی و تحلیل نیازهای آموزشی توتون کاران با استفاده از مدل بوریچ (مورد:استان‌های مازندران و گلستان) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 98-112]
  • نظام آموزش عالی تاثیر نظام آموزش عالی پژوهش محور بر کارآفرینی با نقش میانجی تجاری سازی دانش در دانشگاه‌ها جهت ارائه مدل [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 229-245]
  • نگرش ارزیابی دیدگاه گردشگران نسبت به اثر بخشی برنامه های آموزشی – تفسیری در منطقه حفاظت شده میانکله [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 170-184]
  • نگرش به رشته تحصیلی تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهان‌به‌دهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 81-106]

و

  • واکاوی واکاوی سیاست های ارتباط دانشگاه و صنعت در ایران: ارائه مدلی نو [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 115-150]

ه

  • هنرآموزان شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان بخش صنعت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 19-45]
  • هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان بخش صنعت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 19-45]

ی

  • یکسان سازی برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]