آ
-
آمایش
آمایش آموزش عالی در ایران: ملاحظات [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 185-194]
-
آموزش عالی
تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-298]
-
آموزش عالی
الگوی توسعه دیپلماسی دانش در بستر بینالمللیشدن مطالعات آموزشی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 39-75]
-
آموزش عالی
سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]
-
آموزش عالی
آمایش آموزش عالی در ایران: ملاحظات [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 185-194]
-
آموزش عالی پایدار
بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]
-
آموزش و پژوهش
الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 252-293]
-
آنتروپی شانون
تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراکشده از خدمات آموزشی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-304]
-
آینده پژوهی
تاثیر دانش آیندهپژوهی بر برنامه آموزشی و برنامه درسی مدارس کارآفرین در استان مازندران به منظور ارائه مدل [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 23-38]
ا
-
ابعاد
طراحی الگوی مفهومی نظام جامع آموزش کارآفرینی:ابعاد، عناصر و مولفه ها [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 151-169]
-
ارتباطات دهانبهدهان الکترونیکی
تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 81-106]
-
ارزیابی منابع انسانی
ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد شبکه عصبی رگرسیون عمومی مورد مطالعه: اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 202-222]
-
اعضای هیاتعلمی
ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد شبکه عصبی رگرسیون عمومی مورد مطالعه: اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 202-222]
-
الگو
واکاوی سیاست های ارتباط دانشگاه و صنعت در ایران: ارائه مدلی نو [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 115-150]
-
الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع
الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 252-293]
-
الگوی توسعه
الگوی توسعه دیپلماسی دانش در بستر بینالمللیشدن مطالعات آموزشی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 39-75]
-
الگوی مفهومی
لزوم برنامه ریزی برای بالندگی کارآفرینی دانشجویان :مطالعه موردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 1-22]
-
الگوهای تصمیمگیری
ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیمیار مالی و قابلیتهای آن در دانشگاه [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 121-152]
ب
-
بالندگی کارآفرینی
لزوم برنامه ریزی برای بالندگی کارآفرینی دانشجویان :مطالعه موردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 1-22]
-
بخش صنعت
شناسایی شایستگیهای حرفهای هنرآموزان بخش صنعت هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 19-45]
-
برابری
برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]
-
برنامه آموزشی
تاثیر دانش آیندهپژوهی بر برنامه آموزشی و برنامه درسی مدارس کارآفرین در استان مازندران به منظور ارائه مدل [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 23-38]
-
برنامه درسی
تاثیر دانش آیندهپژوهی بر برنامه آموزشی و برنامه درسی مدارس کارآفرین در استان مازندران به منظور ارائه مدل [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 23-38]
-
برنامه ریزی
برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]
-
برنامهریزی
آمایش آموزش عالی در ایران: ملاحظات [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 185-194]
-
برنامه ریزی آموزشی
تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-298]
-
برنامهریزی آموزشی و درسی
لزوم برنامه ریزی برای بالندگی کارآفرینی دانشجویان :مطالعه موردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 1-22]
-
برندسازی
سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]
-
بینالمللیشدن
الگوی توسعه دیپلماسی دانش در بستر بینالمللیشدن مطالعات آموزشی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 39-75]
پ
-
پایداری
بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]
-
پایدارسازی کسب و کار
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین مبتنی بر پایدارسازی کسبوکارهای دانشبنیان (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شریف تهران) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 305-325]
-
پژوهش محور
تاثیر نظام آموزش عالی پژوهش محور بر کارآفرینی با نقش میانجی تجاری سازی دانش در دانشگاهها جهت ارائه مدل [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 229-245]
-
پیشرفت
بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]
ت
-
تجاری سازی دانش
تاثیر نظام آموزش عالی پژوهش محور بر کارآفرینی با نقش میانجی تجاری سازی دانش در دانشگاهها جهت ارائه مدل [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 229-245]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراکشده از خدمات آموزشی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-304]
-
تصمیمات مالی
ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیمیار مالی و قابلیتهای آن در دانشگاه [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 121-152]
-
تصویر برند
تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 81-106]
-
تعاملات
واکاوی سیاست های ارتباط دانشگاه و صنعت در ایران: ارائه مدلی نو [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 115-150]
-
توتونکاران
ارزیابی و تحلیل نیازهای آموزشی توتون کاران با استفاده از مدل بوریچ (مورد:استانهای مازندران و گلستان) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 98-112]
-
توسعه
بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]
-
توسعه پایدار
بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]
خ
-
خدمات آموزشی
تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراکشده از خدمات آموزشی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-304]
د
-
دانش
ارزیابی دیدگاه گردشگران نسبت به اثر بخشی برنامه های آموزشی – تفسیری در منطقه حفاظت شده میانکله [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 170-184]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-298]
-
دانشگاه
برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]
-
دانشگاه
ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیمیار مالی و قابلیتهای آن در دانشگاه [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 121-152]
-
دانشگاه
الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 252-293]
-
دانشگاه
واکاوی سیاست های ارتباط دانشگاه و صنعت در ایران: ارائه مدلی نو [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 115-150]
-
دانشگاه شیراز
تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 81-106]
-
دانشگاه کارآفرین
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین مبتنی بر پایدارسازی کسبوکارهای دانشبنیان (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شریف تهران) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 305-325]
-
دیپلماسی دانش
الگوی توسعه دیپلماسی دانش در بستر بینالمللیشدن مطالعات آموزشی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 39-75]
ر
-
رفتار
ارزیابی دیدگاه گردشگران نسبت به اثر بخشی برنامه های آموزشی – تفسیری در منطقه حفاظت شده میانکله [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 170-184]
-
روش فراترکیب
الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 252-293]
س
-
سیاستگذاری
آمایش آموزش عالی در ایران: ملاحظات [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 185-194]
-
سامانه تصمیمیار
ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیمیار مالی و قابلیتهای آن در دانشگاه [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 121-152]
-
سامانه تصمیمیار مالی
ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیمیار مالی و قابلیتهای آن در دانشگاه [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 121-152]
-
سنتز پژوهی
سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]
ش
-
شایستگیهای حرفهای
شناسایی شایستگیهای حرفهای هنرآموزان بخش صنعت هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 19-45]
-
شبکه اجتماعی رسمی و غیر رسمی
تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-298]
-
شبکه عصبی رگرسیون عمومی
ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد شبکه عصبی رگرسیون عمومی مورد مطالعه: اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 202-222]
-
شهرگری
بازکاوی انتقادی مطالعات ایرانی در قلمرو آموزش عالی پایدار [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 1-28]
ص
-
صنعت
واکاوی سیاست های ارتباط دانشگاه و صنعت در ایران: ارائه مدلی نو [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 115-150]
ع
-
عامل ها
سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]
-
عملکرد آموزشی
ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد شبکه عصبی رگرسیون عمومی مورد مطالعه: اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 202-222]
-
عملکرد پژوهشی
ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد شبکه عصبی رگرسیون عمومی مورد مطالعه: اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 202-222]
-
عملکرد تحصیلی
تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-298]
-
عناصر
طراحی الگوی مفهومی نظام جامع آموزش کارآفرینی:ابعاد، عناصر و مولفه ها [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 151-169]
ف
-
فرایند آموزش
برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]
ک
-
کارآفرین
طراحی الگوی مفهومی نظام جامع آموزش کارآفرینی:ابعاد، عناصر و مولفه ها [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 151-169]
-
کارآفرینی
تاثیر نظام آموزش عالی پژوهش محور بر کارآفرینی با نقش میانجی تجاری سازی دانش در دانشگاهها جهت ارائه مدل [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 229-245]
-
کارآفرینی
لزوم برنامه ریزی برای بالندگی کارآفرینی دانشجویان :مطالعه موردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 1-22]
-
کسب و کارهای نوین
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین مبتنی بر پایدارسازی کسبوکارهای دانشبنیان (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شریف تهران) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 305-325]
-
کیفیت
برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]
-
کیفیت ادراکشده
تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراکشده از خدمات آموزشی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-304]
-
کیفیت خدمات
تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراکشده از خدمات آموزشی [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 282-304]
-
کمیابی و محدودیت منابع
الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 252-293]
گ
-
گردشگران
ارزیابی دیدگاه گردشگران نسبت به اثر بخشی برنامه های آموزشی – تفسیری در منطقه حفاظت شده میانکله [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 170-184]
م
-
مدارس کارآفرین
تاثیر دانش آیندهپژوهی بر برنامه آموزشی و برنامه درسی مدارس کارآفرین در استان مازندران به منظور ارائه مدل [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 23-38]
-
مدل بوریچ
ارزیابی و تحلیل نیازهای آموزشی توتون کاران با استفاده از مدل بوریچ (مورد:استانهای مازندران و گلستان) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 98-112]
-
مدل توسعه دانشگاه کارآفرین
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین مبتنی بر پایدارسازی کسبوکارهای دانشبنیان (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شریف تهران) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 305-325]
-
مدل سازی داده بنیاد
طراحی الگوی مفهومی نظام جامع آموزش کارآفرینی:ابعاد، عناصر و مولفه ها [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 151-169]
-
مدل مفهومی
سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]
-
مطالعات آموزشی
الگوی توسعه دیپلماسی دانش در بستر بینالمللیشدن مطالعات آموزشی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 39-75]
-
ملاک ها
سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 76-114]
-
مولفه
طراحی الگوی مفهومی نظام جامع آموزش کارآفرینی:ابعاد، عناصر و مولفه ها [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 151-169]
ن
-
نیازسنجی آموزشی
ارزیابی و تحلیل نیازهای آموزشی توتون کاران با استفاده از مدل بوریچ (مورد:استانهای مازندران و گلستان) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 98-112]
-
نظام آموزش عالی
تاثیر نظام آموزش عالی پژوهش محور بر کارآفرینی با نقش میانجی تجاری سازی دانش در دانشگاهها جهت ارائه مدل [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 229-245]
-
نگرش
ارزیابی دیدگاه گردشگران نسبت به اثر بخشی برنامه های آموزشی – تفسیری در منطقه حفاظت شده میانکله [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 170-184]
-
نگرش به رشته تحصیلی
تصویر برند، نگرش به رشته تحصیلی و نقش ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک (موردمطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 81-106]
و
-
واکاوی
واکاوی سیاست های ارتباط دانشگاه و صنعت در ایران: ارائه مدلی نو [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 115-150]
ه
-
هنرآموزان
شناسایی شایستگیهای حرفهای هنرآموزان بخش صنعت هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 19-45]
-
هنرستانهای فنی و حرفهای
شناسایی شایستگیهای حرفهای هنرآموزان بخش صنعت هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 19-45]
ی
-
یکسان سازی
برنامه ریزی فرایند آموزش گامی به سوی یکسان سازی کیفیت دانشگاه ها [دوره 9، شماره 17، 1399، صفحه 326-351]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد