گروه علوم تربیتی دانشگاه مازندران در راستای تلاش برای ایجاد زمینه های مناسب تولید دانش در حیطه آموزش عالی، اشاعه تحقیقات علمی آموزش عالی در سطح ملی و بین المللی، همکاری با دستگاههای اجرایی آموزشی و پژوهشی و تحلیل مسائل برنامه ریزی در جهت کاهش خلاء مطالعات در حوزه برنامه ریزی آموزشی فصلنامه ای را با عنوان مطالعات برنامه ریزی آموزشی (رویکرد علمی-پژوهشی) با کسب مجوز (شماره 179855 مورخ 14/9/1390) از وزارتین علوم، تحقیقات و فن آوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می نماید. این فصلنامه نشریه ای دانشگاهی است که در نظر دارد به انتشار پژوهش های نظری و آزمایشی معطوف به مسائل برنامه ریزی آموزشی بپردازد.