نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمیدرضا عوامل مؤثر در چابک‏سازی برنامه‌های آموزشی دانشگاهی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 252-281]

ا

  • ایراندوست، کیومرث تحلیل نابرابری فضایی شاخص‌های آموزشی در استان‌های ایران و شناسایی عوامل کلیدی مرتبط با آن با رویکرد توسعه پایدار [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 56-81]
  • اکبری، عباس طراحی و ساخت مقیاس سواد اطلاعاتی دانشجویان رشته روانشناسی ضرورتی برای نیاز سنجی‌های آموزشی [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 229-245]

ب

  • برکت، غلامحسین ارائه الگوی استراتژی‌های توسعه منابع انسانی در عصر انقلاب صنعتی چهارم در شرکت‌های شیمیایی مستقر در شهرک‌های صنعتی شهر اهواز [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 177-202]
  • بهشتی، سید صمد مقایسه میزان فلات زدگی شغلی و عوامل مرتبط با آن در بین اعضاء هیئت علمی گروه علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه‌های ایران [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 148-175]

پ

  • پارسا، عبدالله طراحی الگوی نقشه مفهومی برنامه ‏ریزی راهبردی در توسعه دانشگاه [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 176-201]
  • پورقاز، عبدالوهاب تحلیل کیفیت نظام آموزش عالی ایران بر اساس موازین رتبه‌بندی‌های جهانی: رهیافت‌هایی برای برنامه‌ریزان آموزش عالی [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 121-151]

ج

  • جعفری، پریوش عوامل مؤثر در چابک‏سازی برنامه‌های آموزشی دانشگاهی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 252-281]

ح

  • حیدری، آرمان مقایسه میزان فلات زدگی شغلی و عوامل مرتبط با آن در بین اعضاء هیئت علمی گروه علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه‌های ایران [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 148-175]
  • حیدری، الهام بررسی سهم واسطه گری پرسه زنی سایبری در روابط بین کیفیت نظارت و راهنمایی استاد راهنما و تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دکتری [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 96-111]
  • حیدری، شعبان شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌ها و ابعاد رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی • [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 229-251]
  • حنفی زاده، پیام ارائه الگویی برای یادگیری‌الکترونیکی با دیدگاه کارایی در مؤسسات آموزش عالی کشور [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 202-228]

خ

  • خاوری، سید عبداله عوامل مؤثر در چابک‏سازی برنامه‌های آموزشی دانشگاهی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 252-281]
  • خدایی، ابراهیم طراحی الگوی انتخاب رشته‌-محل داوطلبان کارشناسی ارشد مهندسی برق [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 149-180]
  • خنیفر، حسین به‌گزینی روش‌های نیازسنجی آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 96-120]

د

  • دارابی، سلمان تأملی بر شاخصهای پایداری دانشگاهی: واکاوی دیدگاه سیاستگذاران و برنامه‌ریزان آموزش عالی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 19-55]

ر

  • رافتی، رضا شناسایی عوامل ومولفه های نابرابری های آموزشی مناطق آموزش وپرورش شهر مشهد به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 56-80]
  • ریگی، عاطفه تحلیل کیفیت نظام آموزش عالی ایران بر اساس موازین رتبه‌بندی‌های جهانی: رهیافت‌هایی برای برنامه‌ریزان آموزش عالی [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 121-151]
  • رمضانی، گل افروز بازارگرایی در آموزش عالی: واکاوی نقش و کارکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 1-18]

س

  • ساعد موچشی، لطف اله مطالعه مفهوم و ابعاد شهروندی دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران؛ دلالتهایی در برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 203-2039]
  • سلیمی، جمال تأملی بر شاخصهای پایداری دانشگاهی: واکاوی دیدگاه سیاستگذاران و برنامه‌ریزان آموزش عالی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 19-55]
  • سلیمی، جمال مطالعه مفهوم و ابعاد شهروندی دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران؛ دلالتهایی در برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 203-2039]
  • سلیمی، سمانه طراحی الگوی نقشه مفهومی برنامه ‏ریزی راهبردی در توسعه دانشگاه [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 176-201]
  • سلیمانی، حبیب تحلیل نابرابری فضایی شاخص‌های آموزشی در استان‌های ایران و شناسایی عوامل کلیدی مرتبط با آن با رویکرد توسعه پایدار [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 56-81]

ش

  • شاهی، سکینه طراحی الگوی نقشه مفهومی برنامه ‏ریزی راهبردی در توسعه دانشگاه [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 176-201]
  • شیربگی، ناصر تأملی بر شاخصهای پایداری دانشگاهی: واکاوی دیدگاه سیاستگذاران و برنامه‌ریزان آموزش عالی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 19-55]
  • شفیعی سروستانی، مریم بازارگرایی در آموزش عالی: واکاوی نقش و کارکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 1-18]
  • شمس مورکانی، غلامرضا واکاوی عوامل مؤثر بر وضعیت تحصیلی داوطلبان کنکور با استفاده از تکنیک آنتروپی شانون [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 20-42]
  • شهریاری، مرضیه مقایسه میزان فلات زدگی شغلی و عوامل مرتبط با آن در بین اعضاء هیئت علمی گروه علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه‌های ایران [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 148-175]
  • شهرکی پور، حسن شناسایی عوامل ومولفه های نابرابری های آموزشی مناطق آموزش وپرورش شهر مشهد به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 56-80]

ص

  • صالحی عمران، ابراهیم تأملی انتقادی بر سیاست‌ها و سازوکارهای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تناسب با موازین دانشگاه کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه فنی وحرفه‌ای) [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 1-29]

ع

  • عارفی، خانم بررسی کیفیت اجرای طرح ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از دیدگاه اعضای هیئت‌علمی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 121-147]
  • عبادی، جعفر طراحی الگوی انتخاب رشته‌-محل داوطلبان کارشناسی ارشد مهندسی برق [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 149-180]
  • عزیزی، نعمت اله بازارگرایی در آموزش عالی: واکاوی نقش و کارکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 1-18]
  • عزیزی، نعمت اله تأملی بر شاخصهای پایداری دانشگاهی: واکاوی دیدگاه سیاستگذاران و برنامه‌ریزان آموزش عالی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 19-55]
  • عزیزی، نعمت اله تأملی انتقادی بر سیاست‌ها و سازوکارهای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تناسب با موازین دانشگاه کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه فنی وحرفه‌ای) [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 1-29]
  • عزیزی، نعمت اله تحلیل کیفیت نظام آموزش عالی ایران بر اساس موازین رتبه‌بندی‌های جهانی: رهیافت‌هایی برای برنامه‌ریزان آموزش عالی [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 121-151]
  • عزیزی، نعمت اله مطالعه مفهوم و ابعاد شهروندی دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران؛ دلالتهایی در برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 203-2039]
  • علاءالدین، حمیده ارائه الگویی برای یادگیری‌الکترونیکی با دیدگاه کارایی در مؤسسات آموزش عالی کشور [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 202-228]

ف

  • فتح آبادی، جلیل واکاوی عوامل مؤثر بر وضعیت تحصیلی داوطلبان کنکور با استفاده از تکنیک آنتروپی شانون [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 20-42]
  • فیروز آبادی، مرتضی طراحی الگوی انتخاب رشته‌-محل داوطلبان کارشناسی ارشد مهندسی برق [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 149-180]
  • فیضی، کامران ارائه الگویی برای یادگیری‌الکترونیکی با دیدگاه کارایی در مؤسسات آموزش عالی کشور [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 202-228]

م

  • متاله، شراره شناسایی نیازهای آموزشی دانشجویان بر اساس سرمایه اجتماعی و نقش آن در ادراک آنان از جوّ آموزشی با تاکید بر برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 81-95]
  • محترم، معصومه شناسایی نیازهای آموزشی دانشجویان بر اساس سرمایه اجتماعی و نقش آن در ادراک آنان از جوّ آموزشی با تاکید بر برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 81-95]
  • محمدی، چنور ارزیابی نابرابری شاخص آموزشی در منطقه اورامانات استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 81-102]
  • محمدی، رضا بررسی کیفیت اجرای طرح ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از دیدگاه اعضای هیئت‌علمی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 121-147]
  • محمدی زاد، سمیه تأملی انتقادی بر سیاست‌ها و سازوکارهای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تناسب با موازین دانشگاه کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه فنی وحرفه‌ای) [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 1-29]
  • مرزوقی، رحمت اله بررسی سهم واسطه گری پرسه زنی سایبری در روابط بین کیفیت نظارت و راهنمایی استاد راهنما و تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دکتری [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 96-111]
  • معارفوند، زهرا واکاوی عوامل مؤثر بر وضعیت تحصیلی داوطلبان کنکور با استفاده از تکنیک آنتروپی شانون [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 20-42]
  • مهرعلی زاده، یدا.. طراحی الگوی نقشه مفهومی برنامه ‏ریزی راهبردی در توسعه دانشگاه [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 176-201]
  • مهرعلی زاده، یدا.. ارائه الگوی استراتژی‌های توسعه منابع انسانی در عصر انقلاب صنعتی چهارم در شرکت‌های شیمیایی مستقر در شهرک‌های صنعتی شهر اهواز [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 177-202]

ن

  • نادی، محمد علی شناسایی شایستگی های راهبردی مورد نیاز در طراحی برنامه ریزی آموزشی هنرجویان فنی و حرفه ای [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 282-300]
  • نادری روشناوند، ابوالقاسم طراحی الگوی انتخاب رشته‌-محل داوطلبان کارشناسی ارشد مهندسی برق [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 149-180]
  • ناظم، فتاح شناسایی عوامل ومولفه های نابرابری های آموزشی مناطق آموزش وپرورش شهر مشهد به منظور ارائه الگوی مطلوب [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 56-80]
  • نصیری، ماریا ارائه الگوی استراتژی‌های توسعه منابع انسانی در عصر انقلاب صنعتی چهارم در شرکت‌های شیمیایی مستقر در شهرک‌های صنعتی شهر اهواز [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 177-202]
  • نصراللهی نیا، فاطمه بررسی کیفیت اجرای طرح ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از دیدگاه اعضای هیئت‌علمی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 121-147]
  • نظم فر، حسین ارزیابی نابرابری شاخص آموزشی در منطقه اورامانات استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 81-102]
  • نیلی، محمد ارائه الگویی برای یادگیری‌الکترونیکی با دیدگاه کارایی در مؤسسات آموزش عالی کشور [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 202-228]
  • نواح، عبدالرضا مقایسه میزان فلات زدگی شغلی و عوامل مرتبط با آن در بین اعضاء هیئت علمی گروه علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه‌های ایران [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 148-175]
  • نوری، فریده شناسایی شایستگی های راهبردی مورد نیاز در طراحی برنامه ریزی آموزشی هنرجویان فنی و حرفه ای [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 282-300]
  • نوری، کمیل به‌گزینی روش‌های نیازسنجی آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 96-120]

ه

  • هاشمی، سهیلا طراحی و ساخت مقیاس سواد اطلاعاتی دانشجویان رشته روانشناسی ضرورتی برای نیاز سنجی‌های آموزشی [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 229-245]
  • هیبت اله پور، زهرا ارائه الگوی استراتژی‌های توسعه منابع انسانی در عصر انقلاب صنعتی چهارم در شرکت‌های شیمیایی مستقر در شهرک‌های صنعتی شهر اهواز [دوره 8، شماره 16، 1398، صفحه 177-202]

ی

  • یارمحمدیان، محمد حسین شناسایی شایستگی های راهبردی مورد نیاز در طراحی برنامه ریزی آموزشی هنرجویان فنی و حرفه ای [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 282-300]
  • یزدانی، حمیدرضا به‌گزینی روش‌های نیازسنجی آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 96-120]
  • یمنی دوزی سرخابی، محمد بررسی کیفیت اجرای طرح ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از دیدگاه اعضای هیئت‌علمی [دوره 8، شماره 15، 1398، صفحه 121-147]