نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی نظام سیاست‌گذاری آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 76-101]
  • آموزش عالی تحلیل مدل ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 1-15]
  • آموزش عالی کاربرد اقدام پژوهی در نظام آموزش عالی ( مطالعه موردی طرح دولت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 167-181]
  • آموزش عالی آسیب‌شناسی نظام سیاست‌گذاری آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 76-101]
  • آموز ش عالی ارائه الگوی پویایی گروه بین گروه‌های آموزشی دانشگاه: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 183-201]
  • آینده‌پژوهی برنامه‌ریزی توسعه سیستم مدیریت عملکرد سازمان آموزش و پرورش با تکنیک سناریونگاری [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 117-136]

ا

  • ارتقا" طراحی الگوی جذب، ارتقاء و جبران خدمت اعضای هیئت‌علمی مؤسسات پژوهشی کشور بر اساس مأموریت گرایی با رویکرد سناریویی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 95-127]
  • ارتقای برند شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقای برند مؤسسات آموزش عالی با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 40-57]
  • استراتژی حل تعارض بررسی تاثیر شایستگی‌های مدیران بر استراتژی‌های حل تعارض در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 199-212]
  • اعضای هیأت علمی طراحی و ارزیابی الگوی توسعه سرمایه انسانی نقش‌های گروهی و سازمانی اعضای هیأت علمی (رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 183-198]
  • الزامات ارتباط سه جانبه بازخوانی سازه های ارتباط دانشگاه - صنعت - دولت و بررسی وضعیت آن در دفاتر ارتباط با صنعت (مورد پردیس فنی دانشگاه صنعتی اصفهان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 58-75]
  • اهواز بررسی نقش تعاملی دانشگاه و شهرداری در ایجاد و توسعه شهر یادگیرنده از منظر برنامه-ریزی آموزشی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 227-240]

ب

  • بازار کار حرفه‌ای ارزیابی برنامه آموزشی رشته معماری در دوره کارشناسی براساس مؤلفه تطبیق با بازار کار (با تأکید بر طرح‌های شماتیک به‌عنوان یکی از فازهای فرآیند طراحی) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 103-115]
  • بازمانده از تحصیل بررسی و تحلیل توزیع فضایی کودکان بازمانده از تحصیل در کشور با استفاده از GIS [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 128-148]
  • برنامه آموزشی دانشگاه تهران ارزیابی برنامه آموزشی رشته معماری در دوره کارشناسی براساس مؤلفه تطبیق با بازار کار (با تأکید بر طرح‌های شماتیک به‌عنوان یکی از فازهای فرآیند طراحی) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 103-115]
  • برنامه‌ریزی برنامه‌ریزی توسعه سیستم مدیریت عملکرد سازمان آموزش و پرورش با تکنیک سناریونگاری [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 117-136]
  • برنامه‌ریزی آموزشی ارائه الگوی پویایی گروه بین گروه‌های آموزشی دانشگاه: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 183-201]

پ

  • پویایی گروهی ارائه الگوی پویایی گروه بین گروه‌های آموزشی دانشگاه: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 183-201]

ت

  • تجاری سازی شناسایی ابعاد و مولفه های تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی با تکنیک تحلیل مضمون و دیمتل [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 165-182]
  • تجاری سازی دانش شناسایی ابعاد و مولفه های تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی با تکنیک تحلیل مضمون و دیمتل [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 165-182]
  • تحلیل اهمیت عملکرد راهنمای خط مشی‌گذاری آموزشی سرمایه انسانی: یک تحلیل اهمیت –عملکرد برای ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 1-22]
  • تحلیل تولید واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیریها و سیاستگذاریهای آموزشی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 137-152]
  • تحلیل هزینه واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیریها و سیاستگذاریهای آموزشی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 137-152]
  • تحلیل هزینه-اثربخشی واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیریها و سیاستگذاریهای آموزشی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 137-152]
  • تربیت معلم طراحی و اعتبارسنجی الگوی دانشگاه تحول‌گرا؛ پیشایندها، فرایندها و پسایندها (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 23-39]
  • ترک تحصیل بررسی و تحلیل توزیع فضایی کودکان بازمانده از تحصیل در کشور با استفاده از GIS [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 128-148]
  • تصمیم‌گیری آسیب‌شناسی نظام سیاست‌گذاری آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 76-101]
  • تصمیم گیری آموزشی واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیریها و سیاستگذاریهای آموزشی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 137-152]
  • تعاملات آموزشی ارائه الگوی تاثیر تعاملات آموزشی اعضای هیات علمی و دانشجویان با کتابداران بر تولیدات علمی: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 149-164]
  • توانمندسازی پژوهشی ارائه مدلی برای توانمندسازی پژوهشی دانش‌آموزان متوسطه استان هرمزگان [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 76-94]
  • توزیع خوشه‌ای بررسی و تحلیل توزیع فضایی کودکان بازمانده از تحصیل در کشور با استفاده از GIS [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 128-148]
  • توزیع فضایی بررسی و تحلیل توزیع فضایی کودکان بازمانده از تحصیل در کشور با استفاده از GIS [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 128-148]
  • توسعه پایدار شناسایی مولفه های دانشگاه سبز در بستر پارادایم دانشگاه نسل پنجم [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 53-75]
  • توسعه سرمایه انسانی طراحی و ارزیابی الگوی توسعه سرمایه انسانی نقش‌های گروهی و سازمانی اعضای هیأت علمی (رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 183-198]
  • تولیدات علمی ارائه الگوی تاثیر تعاملات آموزشی اعضای هیات علمی و دانشجویان با کتابداران بر تولیدات علمی: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 149-164]

ح

  • حکمرانی دانشجو بازخوانی نقش دانشجویان در حکمرانی دانشگاه با رویکرد کیفی (نمونه‌کاوی: چند دانشگاه منتخب شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 16-32]
  • حکمرانی دانشگاه بازخوانی نقش دانشجویان در حکمرانی دانشگاه با رویکرد کیفی (نمونه‌کاوی: چند دانشگاه منتخب شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 16-32]

خ

  • خط‌مشی‌گذاری آموزشی راهنمای خط مشی‌گذاری آموزشی سرمایه انسانی: یک تحلیل اهمیت –عملکرد برای ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 1-22]
  • خلاقیت کاربرد اقدام پژوهی در نظام آموزش عالی ( مطالعه موردی طرح دولت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 167-181]

د

  • داده بنیاد بررسی نقش تعاملی دانشگاه و شهرداری در ایجاد و توسعه شهر یادگیرنده از منظر برنامه-ریزی آموزشی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 227-240]
  • دانش‌آموزان ارائه مدلی برای توانمندسازی پژوهشی دانش‌آموزان متوسطه استان هرمزگان [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 76-94]
  • دانشگاه بررسی نقش تعاملی دانشگاه و شهرداری در ایجاد و توسعه شهر یادگیرنده از منظر برنامه-ریزی آموزشی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 227-240]
  • دانشگاه بازخوانی سازه های ارتباط دانشگاه - صنعت - دولت و بررسی وضعیت آن در دفاتر ارتباط با صنعت (مورد پردیس فنی دانشگاه صنعتی اصفهان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 58-75]
  • دانشگاه کاربرد اقدام پژوهی در نظام آموزش عالی ( مطالعه موردی طرح دولت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 167-181]
  • دانشگاه تحول گرا طراحی و اعتبارسنجی الگوی دانشگاه تحول‌گرا؛ پیشایندها، فرایندها و پسایندها (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 23-39]
  • دانشگاه سبز شناسایی مولفه های دانشگاه سبز در بستر پارادایم دانشگاه نسل پنجم [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 53-75]
  • دانشگاه علوم پزشکی بررسی تاثیر شایستگی‌های مدیران بر استراتژی‌های حل تعارض در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 199-212]
  • دانشگاه فرهنگیان طراحی و اعتبارسنجی الگوی دانشگاه تحول‌گرا؛ پیشایندها، فرایندها و پسایندها (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 23-39]
  • دانشگاه نسل پنجم شناسایی مولفه های دانشگاه سبز در بستر پارادایم دانشگاه نسل پنجم [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 53-75]
  • دولت بازخوانی سازه های ارتباط دانشگاه - صنعت - دولت و بررسی وضعیت آن در دفاتر ارتباط با صنعت (مورد پردیس فنی دانشگاه صنعتی اصفهان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 58-75]
  • دولت دانشجویی کاربرد اقدام پژوهی در نظام آموزش عالی ( مطالعه موردی طرح دولت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 167-181]

ر

  • رتبه‌بندی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقای برند مؤسسات آموزش عالی با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 40-57]
  • روش تحقیق آمیخته طراحی و اعتبارسنجی الگوی دانشگاه تحول‌گرا؛ پیشایندها، فرایندها و پسایندها (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 23-39]
  • رویکرد آمیخته بازخوانی سازه های ارتباط دانشگاه - صنعت - دولت و بررسی وضعیت آن در دفاتر ارتباط با صنعت (مورد پردیس فنی دانشگاه صنعتی اصفهان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 58-75]
  • رویکرد ساختاری- تفسیری تحلیل مدل ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 1-15]

س

  • سیاست‌گذاری آسیب‌شناسی نظام سیاست‌گذاری آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 76-101]
  • سیاستگذاری آموزشی واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیریها و سیاستگذاریهای آموزشی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 137-152]
  • سیاست‌گذاری آموزش عالی آسیب‌شناسی نظام سیاست‌گذاری آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 76-101]
  • سیاستگذاری دانشگاه بازخوانی نقش دانشجویان در حکمرانی دانشگاه با رویکرد کیفی (نمونه‌کاوی: چند دانشگاه منتخب شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 16-32]
  • سرمایه انسانی راهنمای خط مشی‌گذاری آموزشی سرمایه انسانی: یک تحلیل اهمیت –عملکرد برای ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 1-22]
  • سیستم مدیریت عملکرد برنامه‌ریزی توسعه سیستم مدیریت عملکرد سازمان آموزش و پرورش با تکنیک سناریونگاری [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 117-136]
  • سلامت راهنمای خط مشی‌گذاری آموزشی سرمایه انسانی: یک تحلیل اهمیت –عملکرد برای ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 1-22]
  • سناریونگاری برنامه‌ریزی توسعه سیستم مدیریت عملکرد سازمان آموزش و پرورش با تکنیک سناریونگاری [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 117-136]

ش

  • شاخص های آموزشی تحلیلی بر سطح توسعه شاخص‌های آموزشی به‌عنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابری‌ها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 33-52]
  • شایستگی مدیران بررسی تاثیر شایستگی‌های مدیران بر استراتژی‌های حل تعارض در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 199-212]
  • شهر یادگیرنده بررسی نقش تعاملی دانشگاه و شهرداری در ایجاد و توسعه شهر یادگیرنده از منظر برنامه-ریزی آموزشی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 227-240]
  • شهرداری بررسی نقش تعاملی دانشگاه و شهرداری در ایجاد و توسعه شهر یادگیرنده از منظر برنامه-ریزی آموزشی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 227-240]

ص

  • صلاحیت‌های راهبری طراحی و ارزیابی الگوی توسعه سرمایه انسانی نقش‌های گروهی و سازمانی اعضای هیأت علمی (رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 183-198]
  • صلاحیت‌های رهبری طراحی و ارزیابی الگوی توسعه سرمایه انسانی نقش‌های گروهی و سازمانی اعضای هیأت علمی (رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 183-198]
  • صلاحیت‌های مدیریتی طراحی و ارزیابی الگوی توسعه سرمایه انسانی نقش‌های گروهی و سازمانی اعضای هیأت علمی (رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 183-198]
  • صنعت بازخوانی سازه های ارتباط دانشگاه - صنعت - دولت و بررسی وضعیت آن در دفاتر ارتباط با صنعت (مورد پردیس فنی دانشگاه صنعتی اصفهان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 58-75]

ط

  • طراحی معماری شماتیک ارزیابی برنامه آموزشی رشته معماری در دوره کارشناسی براساس مؤلفه تطبیق با بازار کار (با تأکید بر طرح‌های شماتیک به‌عنوان یکی از فازهای فرآیند طراحی) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 103-115]

ع

  • عدالت تحلیلی بر سطح توسعه شاخص‌های آموزشی به‌عنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابری‌ها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 33-52]

ف

  • فنی و حرفه‌ای تحلیل مدل ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 1-15]

ق

  • قراردادهای همسان معماری ارزیابی برنامه آموزشی رشته معماری در دوره کارشناسی براساس مؤلفه تطبیق با بازار کار (با تأکید بر طرح‌های شماتیک به‌عنوان یکی از فازهای فرآیند طراحی) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 103-115]

ک

  • کارآفرینی کاربرد اقدام پژوهی در نظام آموزش عالی ( مطالعه موردی طرح دولت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 167-181]
  • کارشناسی معماری ارزیابی برنامه آموزشی رشته معماری در دوره کارشناسی براساس مؤلفه تطبیق با بازار کار (با تأکید بر طرح‌های شماتیک به‌عنوان یکی از فازهای فرآیند طراحی) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 103-115]

م

  • مارپیچ پنجم شناسایی مولفه های دانشگاه سبز در بستر پارادایم دانشگاه نسل پنجم [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 53-75]
  • مازندران تحلیلی بر سطح توسعه شاخص‌های آموزشی به‌عنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابری‌ها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 33-52]
  • مدارس متوسطه ارائه مدلی برای توانمندسازی پژوهشی دانش‌آموزان متوسطه استان هرمزگان [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 76-94]
  • مدیریت نوین دانشگاه بازخوانی نقش دانشجویان در حکمرانی دانشگاه با رویکرد کیفی (نمونه‌کاوی: چند دانشگاه منتخب شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 16-32]
  • مدیر گروه ارائه الگوی پویایی گروه بین گروه‌های آموزشی دانشگاه: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 183-201]
  • مدل ارائه مدلی برای توانمندسازی پژوهشی دانش‌آموزان متوسطه استان هرمزگان [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 76-94]
  • مشارکت دانشجویان بازخوانی نقش دانشجویان در حکمرانی دانشگاه با رویکرد کیفی (نمونه‌کاوی: چند دانشگاه منتخب شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 16-32]
  • مطالعات آموزشی ارائه الگوی پویایی گروه بین گروه‌های آموزشی دانشگاه: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 183-201]
  • مهارت‌ راهنمای خط مشی‌گذاری آموزشی سرمایه انسانی: یک تحلیل اهمیت –عملکرد برای ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 1-22]
  • مؤسسات آموزش عالی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقای برند مؤسسات آموزش عالی با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 40-57]

ن

  • نابرابری تحلیلی بر سطح توسعه شاخص‌های آموزشی به‌عنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابری‌ها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 33-52]
  • نظام آموزش عالی ایران شناسایی ابعاد و مولفه های تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی با تکنیک تحلیل مضمون و دیمتل [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 165-182]
  • نظریه داده‌بنیاد ارائه الگوی تاثیر تعاملات آموزشی اعضای هیات علمی و دانشجویان با کتابداران بر تولیدات علمی: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 149-164]
  • نگاشت شناختی فازی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقای برند مؤسسات آموزش عالی با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 40-57]