آ
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی نظام سیاستگذاری آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 76-101]
-
آموزش عالی
تحلیل مدل ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 1-15]
-
آموزش عالی
کاربرد اقدام پژوهی در نظام آموزش عالی ( مطالعه موردی طرح دولت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 167-181]
-
آموزش عالی
آسیبشناسی نظام سیاستگذاری آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 76-101]
-
آموز ش عالی
ارائه الگوی پویایی گروه بین گروههای آموزشی دانشگاه: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 183-201]
-
آیندهپژوهی
برنامهریزی توسعه سیستم مدیریت عملکرد سازمان آموزش و پرورش با تکنیک سناریونگاری [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 117-136]
ا
-
ارتقا"
طراحی الگوی جذب، ارتقاء و جبران خدمت اعضای هیئتعلمی مؤسسات پژوهشی کشور بر اساس مأموریت گرایی با رویکرد سناریویی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 95-127]
-
ارتقای برند
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر ارتقای برند مؤسسات آموزش عالی با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 40-57]
-
استراتژی حل تعارض
بررسی تاثیر شایستگیهای مدیران بر استراتژیهای حل تعارض در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 199-212]
-
اعضای هیأت علمی
طراحی و ارزیابی الگوی توسعه سرمایه انسانی نقشهای گروهی و سازمانی اعضای هیأت علمی (رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 183-198]
-
الزامات ارتباط سه جانبه
بازخوانی سازه های ارتباط دانشگاه - صنعت - دولت و بررسی وضعیت آن در دفاتر ارتباط با صنعت (مورد پردیس فنی دانشگاه صنعتی اصفهان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 58-75]
-
اهواز
بررسی نقش تعاملی دانشگاه و شهرداری در ایجاد و توسعه شهر یادگیرنده از منظر برنامه-ریزی آموزشی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 227-240]
ب
-
بازار کار حرفهای
ارزیابی برنامه آموزشی رشته معماری در دوره کارشناسی براساس مؤلفه تطبیق با بازار کار (با تأکید بر طرحهای شماتیک بهعنوان یکی از فازهای فرآیند طراحی) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 103-115]
-
بازمانده از تحصیل
بررسی و تحلیل توزیع فضایی کودکان بازمانده از تحصیل در کشور با استفاده از GIS [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 128-148]
-
برنامه آموزشی دانشگاه تهران
ارزیابی برنامه آموزشی رشته معماری در دوره کارشناسی براساس مؤلفه تطبیق با بازار کار (با تأکید بر طرحهای شماتیک بهعنوان یکی از فازهای فرآیند طراحی) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 103-115]
-
برنامهریزی
برنامهریزی توسعه سیستم مدیریت عملکرد سازمان آموزش و پرورش با تکنیک سناریونگاری [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 117-136]
-
برنامهریزی آموزشی
ارائه الگوی پویایی گروه بین گروههای آموزشی دانشگاه: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 183-201]
پ
-
پویایی گروهی
ارائه الگوی پویایی گروه بین گروههای آموزشی دانشگاه: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 183-201]
ت
-
تجاری سازی
شناسایی ابعاد و مولفه های تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی با تکنیک تحلیل مضمون و دیمتل [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 165-182]
-
تجاری سازی دانش
شناسایی ابعاد و مولفه های تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی با تکنیک تحلیل مضمون و دیمتل [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 165-182]
-
تحلیل اهمیت عملکرد
راهنمای خط مشیگذاری آموزشی سرمایه انسانی: یک تحلیل اهمیت –عملکرد برای ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 1-22]
-
تحلیل تولید
واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیریها و سیاستگذاریهای آموزشی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 137-152]
-
تحلیل هزینه
واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیریها و سیاستگذاریهای آموزشی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 137-152]
-
تحلیل هزینه-اثربخشی
واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیریها و سیاستگذاریهای آموزشی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 137-152]
-
تربیت معلم
طراحی و اعتبارسنجی الگوی دانشگاه تحولگرا؛ پیشایندها، فرایندها و پسایندها (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 23-39]
-
ترک تحصیل
بررسی و تحلیل توزیع فضایی کودکان بازمانده از تحصیل در کشور با استفاده از GIS [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 128-148]
-
تصمیمگیری
آسیبشناسی نظام سیاستگذاری آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 76-101]
-
تصمیم گیری آموزشی
واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیریها و سیاستگذاریهای آموزشی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 137-152]
-
تعاملات آموزشی
ارائه الگوی تاثیر تعاملات آموزشی اعضای هیات علمی و دانشجویان با کتابداران بر تولیدات علمی: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 149-164]
-
توانمندسازی پژوهشی
ارائه مدلی برای توانمندسازی پژوهشی دانشآموزان متوسطه استان هرمزگان [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 76-94]
-
توزیع خوشهای
بررسی و تحلیل توزیع فضایی کودکان بازمانده از تحصیل در کشور با استفاده از GIS [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 128-148]
-
توزیع فضایی
بررسی و تحلیل توزیع فضایی کودکان بازمانده از تحصیل در کشور با استفاده از GIS [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 128-148]
-
توسعه پایدار
شناسایی مولفه های دانشگاه سبز در بستر پارادایم دانشگاه نسل پنجم [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 53-75]
-
توسعه سرمایه انسانی
طراحی و ارزیابی الگوی توسعه سرمایه انسانی نقشهای گروهی و سازمانی اعضای هیأت علمی (رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 183-198]
-
تولیدات علمی
ارائه الگوی تاثیر تعاملات آموزشی اعضای هیات علمی و دانشجویان با کتابداران بر تولیدات علمی: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 149-164]
ح
-
حکمرانی دانشجو
بازخوانی نقش دانشجویان در حکمرانی دانشگاه با رویکرد کیفی (نمونهکاوی: چند دانشگاه منتخب شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 16-32]
-
حکمرانی دانشگاه
بازخوانی نقش دانشجویان در حکمرانی دانشگاه با رویکرد کیفی (نمونهکاوی: چند دانشگاه منتخب شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 16-32]
خ
-
خطمشیگذاری آموزشی
راهنمای خط مشیگذاری آموزشی سرمایه انسانی: یک تحلیل اهمیت –عملکرد برای ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 1-22]
-
خلاقیت
کاربرد اقدام پژوهی در نظام آموزش عالی ( مطالعه موردی طرح دولت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 167-181]
د
-
داده بنیاد
بررسی نقش تعاملی دانشگاه و شهرداری در ایجاد و توسعه شهر یادگیرنده از منظر برنامه-ریزی آموزشی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 227-240]
-
دانشآموزان
ارائه مدلی برای توانمندسازی پژوهشی دانشآموزان متوسطه استان هرمزگان [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 76-94]
-
دانشگاه
بررسی نقش تعاملی دانشگاه و شهرداری در ایجاد و توسعه شهر یادگیرنده از منظر برنامه-ریزی آموزشی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 227-240]
-
دانشگاه
بازخوانی سازه های ارتباط دانشگاه - صنعت - دولت و بررسی وضعیت آن در دفاتر ارتباط با صنعت (مورد پردیس فنی دانشگاه صنعتی اصفهان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 58-75]
-
دانشگاه
کاربرد اقدام پژوهی در نظام آموزش عالی ( مطالعه موردی طرح دولت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 167-181]
-
دانشگاه تحول گرا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی دانشگاه تحولگرا؛ پیشایندها، فرایندها و پسایندها (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 23-39]
-
دانشگاه سبز
شناسایی مولفه های دانشگاه سبز در بستر پارادایم دانشگاه نسل پنجم [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 53-75]
-
دانشگاه علوم پزشکی
بررسی تاثیر شایستگیهای مدیران بر استراتژیهای حل تعارض در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 199-212]
-
دانشگاه فرهنگیان
طراحی و اعتبارسنجی الگوی دانشگاه تحولگرا؛ پیشایندها، فرایندها و پسایندها (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 23-39]
-
دانشگاه نسل پنجم
شناسایی مولفه های دانشگاه سبز در بستر پارادایم دانشگاه نسل پنجم [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 53-75]
-
دولت
بازخوانی سازه های ارتباط دانشگاه - صنعت - دولت و بررسی وضعیت آن در دفاتر ارتباط با صنعت (مورد پردیس فنی دانشگاه صنعتی اصفهان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 58-75]
-
دولت دانشجویی
کاربرد اقدام پژوهی در نظام آموزش عالی ( مطالعه موردی طرح دولت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 167-181]
ر
-
رتبهبندی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر ارتقای برند مؤسسات آموزش عالی با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 40-57]
-
روش تحقیق آمیخته
طراحی و اعتبارسنجی الگوی دانشگاه تحولگرا؛ پیشایندها، فرایندها و پسایندها (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 23-39]
-
رویکرد آمیخته
بازخوانی سازه های ارتباط دانشگاه - صنعت - دولت و بررسی وضعیت آن در دفاتر ارتباط با صنعت (مورد پردیس فنی دانشگاه صنعتی اصفهان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 58-75]
-
رویکرد ساختاری- تفسیری
تحلیل مدل ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 1-15]
س
-
سیاستگذاری
آسیبشناسی نظام سیاستگذاری آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 76-101]
-
سیاستگذاری آموزشی
واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیریها و سیاستگذاریهای آموزشی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 137-152]
-
سیاستگذاری آموزش عالی
آسیبشناسی نظام سیاستگذاری آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 76-101]
-
سیاستگذاری دانشگاه
بازخوانی نقش دانشجویان در حکمرانی دانشگاه با رویکرد کیفی (نمونهکاوی: چند دانشگاه منتخب شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 16-32]
-
سرمایه انسانی
راهنمای خط مشیگذاری آموزشی سرمایه انسانی: یک تحلیل اهمیت –عملکرد برای ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 1-22]
-
سیستم مدیریت عملکرد
برنامهریزی توسعه سیستم مدیریت عملکرد سازمان آموزش و پرورش با تکنیک سناریونگاری [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 117-136]
-
سلامت
راهنمای خط مشیگذاری آموزشی سرمایه انسانی: یک تحلیل اهمیت –عملکرد برای ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 1-22]
-
سناریونگاری
برنامهریزی توسعه سیستم مدیریت عملکرد سازمان آموزش و پرورش با تکنیک سناریونگاری [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 117-136]
ش
-
شاخص های آموزشی
تحلیلی بر سطح توسعه شاخصهای آموزشی بهعنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابریها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 33-52]
-
شایستگی مدیران
بررسی تاثیر شایستگیهای مدیران بر استراتژیهای حل تعارض در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 199-212]
-
شهر یادگیرنده
بررسی نقش تعاملی دانشگاه و شهرداری در ایجاد و توسعه شهر یادگیرنده از منظر برنامه-ریزی آموزشی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 227-240]
-
شهرداری
بررسی نقش تعاملی دانشگاه و شهرداری در ایجاد و توسعه شهر یادگیرنده از منظر برنامه-ریزی آموزشی [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 227-240]
ص
-
صلاحیتهای راهبری
طراحی و ارزیابی الگوی توسعه سرمایه انسانی نقشهای گروهی و سازمانی اعضای هیأت علمی (رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 183-198]
-
صلاحیتهای رهبری
طراحی و ارزیابی الگوی توسعه سرمایه انسانی نقشهای گروهی و سازمانی اعضای هیأت علمی (رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 183-198]
-
صلاحیتهای مدیریتی
طراحی و ارزیابی الگوی توسعه سرمایه انسانی نقشهای گروهی و سازمانی اعضای هیأت علمی (رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 183-198]
-
صنعت
بازخوانی سازه های ارتباط دانشگاه - صنعت - دولت و بررسی وضعیت آن در دفاتر ارتباط با صنعت (مورد پردیس فنی دانشگاه صنعتی اصفهان) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 58-75]
ط
-
طراحی معماری شماتیک
ارزیابی برنامه آموزشی رشته معماری در دوره کارشناسی براساس مؤلفه تطبیق با بازار کار (با تأکید بر طرحهای شماتیک بهعنوان یکی از فازهای فرآیند طراحی) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 103-115]
ع
-
عدالت
تحلیلی بر سطح توسعه شاخصهای آموزشی بهعنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابریها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 33-52]
ف
-
فنی و حرفهای
تحلیل مدل ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 1-15]
ق
-
قراردادهای همسان معماری
ارزیابی برنامه آموزشی رشته معماری در دوره کارشناسی براساس مؤلفه تطبیق با بازار کار (با تأکید بر طرحهای شماتیک بهعنوان یکی از فازهای فرآیند طراحی) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 103-115]
ک
-
کارآفرینی
کاربرد اقدام پژوهی در نظام آموزش عالی ( مطالعه موردی طرح دولت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 167-181]
-
کارشناسی معماری
ارزیابی برنامه آموزشی رشته معماری در دوره کارشناسی براساس مؤلفه تطبیق با بازار کار (با تأکید بر طرحهای شماتیک بهعنوان یکی از فازهای فرآیند طراحی) [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 103-115]
م
-
مارپیچ پنجم
شناسایی مولفه های دانشگاه سبز در بستر پارادایم دانشگاه نسل پنجم [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 53-75]
-
مازندران
تحلیلی بر سطح توسعه شاخصهای آموزشی بهعنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابریها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 33-52]
-
مدارس متوسطه
ارائه مدلی برای توانمندسازی پژوهشی دانشآموزان متوسطه استان هرمزگان [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 76-94]
-
مدیریت نوین دانشگاه
بازخوانی نقش دانشجویان در حکمرانی دانشگاه با رویکرد کیفی (نمونهکاوی: چند دانشگاه منتخب شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 16-32]
-
مدیر گروه
ارائه الگوی پویایی گروه بین گروههای آموزشی دانشگاه: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 183-201]
-
مدل
ارائه مدلی برای توانمندسازی پژوهشی دانشآموزان متوسطه استان هرمزگان [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 76-94]
-
مشارکت دانشجویان
بازخوانی نقش دانشجویان در حکمرانی دانشگاه با رویکرد کیفی (نمونهکاوی: چند دانشگاه منتخب شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 16-32]
-
مطالعات آموزشی
ارائه الگوی پویایی گروه بین گروههای آموزشی دانشگاه: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 183-201]
-
مهارت
راهنمای خط مشیگذاری آموزشی سرمایه انسانی: یک تحلیل اهمیت –عملکرد برای ایران [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 1-22]
-
مؤسسات آموزش عالی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر ارتقای برند مؤسسات آموزش عالی با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 40-57]
ن
-
نابرابری
تحلیلی بر سطح توسعه شاخصهای آموزشی بهعنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابریها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 33-52]
-
نظام آموزش عالی ایران
شناسایی ابعاد و مولفه های تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی با تکنیک تحلیل مضمون و دیمتل [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 165-182]
-
نظریه دادهبنیاد
ارائه الگوی تاثیر تعاملات آموزشی اعضای هیات علمی و دانشجویان با کتابداران بر تولیدات علمی: رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 21، 1401، صفحه 149-164]
-
نگاشت شناختی فازی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر ارتقای برند مؤسسات آموزش عالی با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی [دوره 11، شماره 22، 1401، صفحه 40-57]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد