آ
-
آموزش بزرگسالان
ارزیابی وضعیت مراکز یادگیری محلی آموزش بزرگسالان استان مازندران و ارائه راهکارهای بهبود کمی و کیفی آنها [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 127-149]
-
آموزشپایدار
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه آموزش توسعهی پایدار در دورهی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]
-
آموزش سازمانی
تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]
-
آموزش ضمن خدمت معلمان
آسیبشناسی دورههای ضمن خدمت کوتاهمدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامهریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
-
آموزش عالی
تدوین راهبردهای تغییر نظام آموزش عالی در ایران: رشته حسابداری [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 191-215]
-
آموزش عالی
تحلیل فرصت ها و چالش های یادگیری شخصی سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 7-33]
-
آموزش عالی
شناسایی مولفههای صلاحیتهای آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 271-292]
-
آموزشعالی
از رویارویی غیر منتظره با هوش مصنوعی در کلاس دانشگاه تا اندیشهورزی ژرف درباره حضور روزافزون آن در آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 92-111]
-
آموزشعالی
استلزامات معلمی در عصر دیجیتال: واکاوی شایستگیهای ضروری تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با برنامه آموزشی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 237-255]
-
آموزشعالی
آسیبشناسی دورههای ضمن خدمت کوتاهمدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامهریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
-
آموزش عالی مهارتی
ساماندهی آموزشهای عالی مهارتی: ادغام و تجمیع دانشگاه فنی و حرفهای و دانشگاه علمی کاربردی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 3-27]
-
آموزش متوسطه
ارائهی مدل سرمایه اجتماعی تعالی محور در آموزش متوسطه با رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 275-300]
-
آموزش معلمان
شناسایی شایستگیهای حرفهای دیجیتالی معلمان در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 74-95]
-
آموزش و توانمندسازی
تدوین مدل مفهومی ارتقای قابلیت اطمینان منابع انسانی در نظام سلامت با تأکید بر راهبردهای آموزش و توانمندسازی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 96-126]
ا
-
اثربخشی آموزش
تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]
-
ادراک معلمان
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]
-
ارزیابی کیفیت
ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروههای آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 221-244]
-
ارزشیابی مراکز یادگیری
ارزیابی وضعیت مراکز یادگیری محلی آموزش بزرگسالان استان مازندران و ارائه راهکارهای بهبود کمی و کیفی آنها [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 127-149]
-
استیم
کاربرد فناوریهای هوش مصنوعی در برنامه آموزشی استیم [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 34-56]
-
اعتبارسنجی
تدوین و اعتبارسنجی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 28-45]
-
اعتبارسنجی آموزشی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه آموزش توسعهی پایدار در دورهی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]
-
اعضای هیات علمی
شناسایی مولفههای صلاحیتهای آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 271-292]
-
الگوی ارزشیابی CIPP
آسیبشناسی دورههای ضمن خدمت کوتاهمدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامهریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
-
انتقال یادگیری
سنتزپژوهی موانع انتقال یادگیری در آموزشهای سازمانی؛ مقدمهای برای برنامهریزی آموزشی در سازمان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 46-66]
-
انتقال یادگیری صفر
تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]
ب
-
برنامه آموزش
کاربرد فناوریهای هوش مصنوعی در برنامه آموزشی استیم [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 34-56]
-
برنامهدرسی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه آموزش توسعهی پایدار در دورهی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]
-
برنامه ریزی آموزشی
تدوین و اعتبارسنجی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 28-45]
-
برنامهریزی آموزشی
از رویارویی غیر منتظره با هوش مصنوعی در کلاس دانشگاه تا اندیشهورزی ژرف درباره حضور روزافزون آن در آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 92-111]
-
برنامهریزی آموزشی
چالشهای کلاسهای چندپایه از منظر برنامهریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 133-158]
-
برنامهریزی آموزشی
استلزامات معلمی در عصر دیجیتال: واکاوی شایستگیهای ضروری تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با برنامه آموزشی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 237-255]
-
برنامهریزی آموزشی
موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
-
برنامهریزی آموزشی
شناسایی شایستگیهای حرفهای دیجیتالی معلمان در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 74-95]
-
برنامهریزی آموزشی
تدوین مدل مفهومی ارتقای قابلیت اطمینان منابع انسانی در نظام سلامت با تأکید بر راهبردهای آموزش و توانمندسازی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 96-126]
-
برنامهریزی آموزشی
ارزیابی وضعیت مراکز یادگیری محلی آموزش بزرگسالان استان مازندران و ارائه راهکارهای بهبود کمی و کیفی آنها [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 127-149]
-
برنامهریزی آموزشی
آسیبشناسی دورههای ضمن خدمت کوتاهمدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامهریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
-
برنامهریزی آموزشی
نقش برنامه ریزی آموزشی در رفتار صرفه جویی آب دانش آموزان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 256-274]
-
برنامهریزی آموزشی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه آموزش توسعهی پایدار در دورهی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]
-
برنامهریزی آموزشی
ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروههای آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 221-244]
-
برنامهریزی آموزشی
تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]
-
برنامهریزی آموزشی
ارائهی مدل سرمایه اجتماعی تعالی محور در آموزش متوسطه با رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 275-300]
-
برنامهریزیآموزشی
تحلیل فرصت ها و چالش های یادگیری شخصی سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 7-33]
-
برنامهریزیآموزشی
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]
-
برنامه های آموزشی
طراحی محیط و برنامههای آموزش سلامتمحور در راستای ارتقاء سلامت دانشآموزان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 67-91]
پ
-
پیادهسازی
موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
-
پدیدارشناسانه
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]
-
پژوهش کیفی
از رویارویی غیر منتظره با هوش مصنوعی در کلاس دانشگاه تا اندیشهورزی ژرف درباره حضور روزافزون آن در آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 92-111]
-
پژوهش کیفی
استلزامات معلمی در عصر دیجیتال: واکاوی شایستگیهای ضروری تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با برنامه آموزشی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 237-255]
-
پژوهش کیفی
آسیبشناسی دورههای ضمن خدمت کوتاهمدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامهریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
ت
-
تجارب زیسته
چالشهای فرا روی معلمان مهارتآموز و ارائه راهکار براساس تجارب زیسته آنها [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 159-190]
-
تجارب زیسته
تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]
-
تجمیع و ادغام
ساماندهی آموزشهای عالی مهارتی: ادغام و تجمیع دانشگاه فنی و حرفهای و دانشگاه علمی کاربردی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 3-27]
-
تدوین
تدوین و اعتبارسنجی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 28-45]
-
تعالی سازمانی
ارائهی مدل سرمایه اجتماعی تعالی محور در آموزش متوسطه با رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 275-300]
-
تغییر نظام آموزشی
تدوین راهبردهای تغییر نظام آموزش عالی در ایران: رشته حسابداری [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 191-215]
-
توسعهپایدار
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه آموزش توسعهی پایدار در دورهی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]
چ
-
چالشها
چالشهای فرا روی معلمان مهارتآموز و ارائه راهکار براساس تجارب زیسته آنها [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 159-190]
-
چالشها
موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
-
چالشهای فناوری
شناسایی شایستگیهای حرفهای دیجیتالی معلمان در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 74-95]
-
چتجیپیتی
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]
ح
-
حرفهایگری معلم
چالشهای کلاسهای چندپایه از منظر برنامهریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 133-158]
د
-
دانشآموزان
طراحی محیط و برنامههای آموزش سلامتمحور در راستای ارتقاء سلامت دانشآموزان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 67-91]
-
دانشآموزان
نقش برنامه ریزی آموزشی در رفتار صرفه جویی آب دانش آموزان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 256-274]
-
دانشگاه اصفهان
ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروههای آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 221-244]
-
دانشگاه علمی و کاربردِی
ساماندهی آموزشهای عالی مهارتی: ادغام و تجمیع دانشگاه فنی و حرفهای و دانشگاه علمی کاربردی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 3-27]
-
دانشگاه فنی و حرفه ای
ساماندهی آموزشهای عالی مهارتی: ادغام و تجمیع دانشگاه فنی و حرفهای و دانشگاه علمی کاربردی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 3-27]
-
دوره ابتدایی
تدوین و اعتبارسنجی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 28-45]
-
دورهابتدایی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه آموزش توسعهی پایدار در دورهی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]
ر
-
راهکاریابی
چالشهای فرا روی معلمان مهارتآموز و ارائه راهکار براساس تجارب زیسته آنها [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 159-190]
-
رشته حسابداری
تدوین راهبردهای تغییر نظام آموزش عالی در ایران: رشته حسابداری [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 191-215]
-
رفتارهای فرانقشی
ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروههای آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 221-244]
س
-
سازماندهی محتوا
چالشهای کلاسهای چندپایه از منظر برنامهریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 133-158]
-
سیاستگذاری
از رویارویی غیر منتظره با هوش مصنوعی در کلاس دانشگاه تا اندیشهورزی ژرف درباره حضور روزافزون آن در آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 92-111]
-
سیاستگذاری
استلزامات معلمی در عصر دیجیتال: واکاوی شایستگیهای ضروری تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با برنامه آموزشی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 237-255]
-
سیاستگذاری
آسیبشناسی دورههای ضمن خدمت کوتاهمدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامهریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
-
سیاستگذاری هوش مصنوعی
تحلیل فرصت ها و چالش های یادگیری شخصی سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 7-33]
-
ساماندهِی
ساماندهی آموزشهای عالی مهارتی: ادغام و تجمیع دانشگاه فنی و حرفهای و دانشگاه علمی کاربردی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 3-27]
-
سبک زندگی
طراحی محیط و برنامههای آموزش سلامتمحور در راستای ارتقاء سلامت دانشآموزان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 67-91]
-
سرمایه اجتماعی
ارائهی مدل سرمایه اجتماعی تعالی محور در آموزش متوسطه با رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 275-300]
-
سیستم آموزشی
ارزیابی وضعیت مراکز یادگیری محلی آموزش بزرگسالان استان مازندران و ارائه راهکارهای بهبود کمی و کیفی آنها [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 127-149]
-
سلامت
طراحی محیط و برنامههای آموزش سلامتمحور در راستای ارتقاء سلامت دانشآموزان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 67-91]
-
سنتزپژوهی
سنتزپژوهی موانع انتقال یادگیری در آموزشهای سازمانی؛ مقدمهای برای برنامهریزی آموزشی در سازمان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 46-66]
ش
-
شایستگی دیجیتال
شناسایی شایستگیهای حرفهای دیجیتالی معلمان در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 74-95]
ص
-
صرفهجویی آب
نقش برنامه ریزی آموزشی در رفتار صرفه جویی آب دانش آموزان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 256-274]
-
صلاحیت آموزشی
شناسایی مولفههای صلاحیتهای آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 271-292]
ط
-
طراحی محیط
طراحی محیط و برنامههای آموزش سلامتمحور در راستای ارتقاء سلامت دانشآموزان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 67-91]
ف
-
فراترکیب
شناسایی مولفههای صلاحیتهای آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 271-292]
-
فراترکیب
ارائهی مدل سرمایه اجتماعی تعالی محور در آموزش متوسطه با رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 275-300]
-
فشار هنجاری والدین
نقش برنامه ریزی آموزشی در رفتار صرفه جویی آب دانش آموزان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 256-274]
-
فضاهای آموزشی
تدوین و اعتبارسنجی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 28-45]
-
فناوری هوش مصنوعی
کاربرد فناوریهای هوش مصنوعی در برنامه آموزشی استیم [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 34-56]
ق
-
قابلیت اطمینان انسانی
تدوین مدل مفهومی ارتقای قابلیت اطمینان منابع انسانی در نظام سلامت با تأکید بر راهبردهای آموزش و توانمندسازی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 96-126]
ک
-
کلاس چندپایه
چالشهای کلاسهای چندپایه از منظر برنامهریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 133-158]
گ
-
گروههای آموزشی
ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروههای آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 221-244]
م
-
محیط کار
تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]
-
مدیریت کلاس چندپایه
چالشهای کلاسهای چندپایه از منظر برنامهریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 133-158]
-
مدل راهبردی
تدوین راهبردهای تغییر نظام آموزش عالی در ایران: رشته حسابداری [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 191-215]
-
مقطع ابتدایی
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]
-
منابع انسانی
تدوین مدل مفهومی ارتقای قابلیت اطمینان منابع انسانی در نظام سلامت با تأکید بر راهبردهای آموزش و توانمندسازی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 96-126]
ن
-
نظام آموزش عالی
موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
-
نظام سلامت
تدوین مدل مفهومی ارتقای قابلیت اطمینان منابع انسانی در نظام سلامت با تأکید بر راهبردهای آموزش و توانمندسازی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 96-126]
-
نظریهدادهبنیاد
موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
-
نظریه رفتار برنامهریزیشده
نقش برنامه ریزی آموزشی در رفتار صرفه جویی آب دانش آموزان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 256-274]
-
نومعلمان ماده 28
چالشهای فرا روی معلمان مهارتآموز و ارائه راهکار براساس تجارب زیسته آنها [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 159-190]
و
-
واژگان کلیدی: صلاحیت حرفهای
شناسایی مولفههای صلاحیتهای آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 271-292]
ه
-
هوش مصنوعی
از رویارویی غیر منتظره با هوش مصنوعی در کلاس دانشگاه تا اندیشهورزی ژرف درباره حضور روزافزون آن در آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 92-111]
-
هوش مصنوعی
استلزامات معلمی در عصر دیجیتال: واکاوی شایستگیهای ضروری تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با برنامه آموزشی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 237-255]
-
هوش مصنوعی
موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
-
هوش مصنوعی
شناسایی شایستگیهای حرفهای دیجیتالی معلمان در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 74-95]
-
هوش مصنوعی
آسیبشناسی دورههای ضمن خدمت کوتاهمدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامهریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
-
هوشمصنوعی
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]
ی
-
یادگیری سازمانی
سنتزپژوهی موانع انتقال یادگیری در آموزشهای سازمانی؛ مقدمهای برای برنامهریزی آموزشی در سازمان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 46-66]
-
یادگیری شخصیسازی شده
تحلیل فرصت ها و چالش های یادگیری شخصی سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 7-33]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد