نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش بزرگ‌سالان ارزیابی وضعیت مراکز یادگیری محلی آموزش بزرگ‌سالان استان مازندران و ارائه راهکارهای بهبود کمی و کیفی آن‌ها [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 127-149]
  • آموزش‌پایدار طراحی و اعتبار‌سنجی الگوی برنامه آموزش توسعه‌ی پایدار در دوره‌ی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]
  • آموزش سازمانی تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]
  • آموزش ضمن خدمت معلمان آسیب‌شناسی دوره‌های ضمن خدمت کوتاه‌مدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامه‌ریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
  • آموزش عالی تدوین راهبردهای تغییر نظام آموزش عالی در ایران: رشته حسابداری [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 191-215]
  • آموزش عالی تحلیل فرصت ها و چالش های یادگیری شخصی سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 7-33]
  • آموزش عالی شناسایی مولفه‌های صلاحیت‌های آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 271-292]
  • آموزش‌عالی از رویارویی غیر منتظره با هوش مصنوعی در کلاس دانشگاه تا اندیشه‌ورزی ژرف درباره حضور روزافزون آن در آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 92-111]
  • آموزش‌عالی استلزامات معلمی در عصر دیجیتال: واکاوی شایستگی‌های ضروری تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با برنامه آموزشی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 237-255]
  • آموزش‌عالی آسیب‌شناسی دوره‌های ضمن خدمت کوتاه‌مدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامه‌ریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
  • آموزش عالی مهارتی ساماندهی آموزش‌های عالی مهارتی: ادغام و تجمیع دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 3-27]
  • آموزش متوسطه ارائه‌ی مدل سرمایه اجتماعی تعالی محور در آموزش متوسطه با رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 275-300]
  • آموزش معلمان شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای دیجیتالی معلمان در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 74-95]
  • آموزش و توانمندسازی تدوین مدل مفهومی ارتقای قابلیت اطمینان منابع انسانی در نظام سلامت با تأکید بر راهبردهای آموزش و توانمندسازی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 96-126]

ا

  • اثربخشی آموزش تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]
  • ادراک معلمان تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]
  • ارزیابی کیفیت ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروه‌های آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 221-244]
  • ارزشیابی مراکز یادگیری ارزیابی وضعیت مراکز یادگیری محلی آموزش بزرگ‌سالان استان مازندران و ارائه راهکارهای بهبود کمی و کیفی آن‌ها [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 127-149]
  • استیم کاربرد فناوری‌های هوش مصنوعی در برنامه آموزشی استیم [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 34-56]
  • اعتبارسنجی تدوین و اعتبارسنجی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 28-45]
  • اعتبارسنجی آموزشی طراحی و اعتبار‌سنجی الگوی برنامه آموزش توسعه‌ی پایدار در دوره‌ی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]
  • اعضای هیات علمی شناسایی مولفه‌های صلاحیت‌های آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 271-292]
  • الگوی ارزشیابی CIPP آسیب‌شناسی دوره‌های ضمن خدمت کوتاه‌مدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامه‌ریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
  • انتقال یادگیری سنتزپژوهی موانع انتقال یادگیری در آموزش‌های سازمانی؛ مقدمه‌ای برای برنامه‌ریزی آموزشی در سازمان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 46-66]
  • انتقال یادگیری صفر تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]

ب

  • برنامه آموزش کاربرد فناوری‌های هوش مصنوعی در برنامه آموزشی استیم [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 34-56]
  • برنامه‌درسی طراحی و اعتبار‌سنجی الگوی برنامه آموزش توسعه‌ی پایدار در دوره‌ی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]
  • برنامه ریزی آموزشی تدوین و اعتبارسنجی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 28-45]
  • برنامه‌ریزی آموزشی از رویارویی غیر منتظره با هوش مصنوعی در کلاس دانشگاه تا اندیشه‌ورزی ژرف درباره حضور روزافزون آن در آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 92-111]
  • برنامه‌ریزی آموزشی چالش‌های کلاس‌های چندپایه از منظر برنامه‌ریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 133-158]
  • برنامه‌ریزی آموزشی استلزامات معلمی در عصر دیجیتال: واکاوی شایستگی‌های ضروری تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با برنامه آموزشی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 237-255]
  • برنامه‌ریزی آموزشی موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
  • برنامه‌ریزی آموزشی شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای دیجیتالی معلمان در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 74-95]
  • برنامه‌ریزی آموزشی تدوین مدل مفهومی ارتقای قابلیت اطمینان منابع انسانی در نظام سلامت با تأکید بر راهبردهای آموزش و توانمندسازی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 96-126]
  • برنامه‌ریزی آموزشی ارزیابی وضعیت مراکز یادگیری محلی آموزش بزرگ‌سالان استان مازندران و ارائه راهکارهای بهبود کمی و کیفی آن‌ها [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 127-149]
  • برنامه‌ریزی آموزشی آسیب‌شناسی دوره‌های ضمن خدمت کوتاه‌مدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامه‌ریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
  • برنامه‌ریزی آموزشی نقش برنامه ریزی آموزشی در رفتار صرفه جویی آب دانش آموزان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 256-274]
  • برنامه‌ریزی آموزشی طراحی و اعتبار‌سنجی الگوی برنامه آموزش توسعه‌ی پایدار در دوره‌ی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]
  • برنامه‌ریزی آموزشی ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروه‌های آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 221-244]
  • برنامه‌ریزی آموزشی تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]
  • برنامه‌ریزی آموزشی ارائه‌ی مدل سرمایه اجتماعی تعالی محور در آموزش متوسطه با رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 275-300]
  • برنامه‌ریزی‌آموزشی تحلیل فرصت ها و چالش های یادگیری شخصی سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 7-33]
  • برنامه‌ریزی‌آموزشی تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]
  • برنامه های آموزشی طراحی محیط و برنامه‌های آموزش سلامت‌محور در راستای ارتقاء سلامت دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 67-91]

پ

  • پیاده‌سازی موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
  • پدیدارشناسانه تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]
  • پژوهش کیفی از رویارویی غیر منتظره با هوش مصنوعی در کلاس دانشگاه تا اندیشه‌ورزی ژرف درباره حضور روزافزون آن در آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 92-111]
  • پژوهش کیفی استلزامات معلمی در عصر دیجیتال: واکاوی شایستگی‌های ضروری تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با برنامه آموزشی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 237-255]
  • پژوهش کیفی آسیب‌شناسی دوره‌های ضمن خدمت کوتاه‌مدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامه‌ریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]

ت

  • تجارب زیسته چالش‌های فرا روی معلمان مهارت‌آموز و ارائه راهکار براساس تجارب زیسته آن‌ها [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 159-190]
  • تجارب زیسته تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]
  • تجمیع و ادغام ساماندهی آموزش‌های عالی مهارتی: ادغام و تجمیع دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 3-27]
  • تدوین تدوین و اعتبارسنجی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 28-45]
  • تعالی سازمانی ارائه‌ی مدل سرمایه اجتماعی تعالی محور در آموزش متوسطه با رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 275-300]
  • تغییر نظام آموزشی تدوین راهبردهای تغییر نظام آموزش عالی در ایران: رشته حسابداری [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 191-215]
  • توسعه‌پایدار طراحی و اعتبار‌سنجی الگوی برنامه آموزش توسعه‌ی پایدار در دوره‌ی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]

چ

  • چالش‌ها چالش‌های فرا روی معلمان مهارت‌آموز و ارائه راهکار براساس تجارب زیسته آن‌ها [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 159-190]
  • چالش‌ها موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
  • چالش‌های فناوری شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای دیجیتالی معلمان در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 74-95]
  • چت‌جی‌پی‌تی تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]

ح

  • حرفه‌ای‌گری معلم چالش‌های کلاس‌های چندپایه از منظر برنامه‌ریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 133-158]

د

  • دانش‌آموزان طراحی محیط و برنامه‌های آموزش سلامت‌محور در راستای ارتقاء سلامت دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 67-91]
  • دانش‌آموزان نقش برنامه ریزی آموزشی در رفتار صرفه جویی آب دانش آموزان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 256-274]
  • دانشگاه اصفهان ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروه‌های آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 221-244]
  • دانشگاه علمی و کاربردِی ساماندهی آموزش‌های عالی مهارتی: ادغام و تجمیع دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 3-27]
  • دانشگاه فنی و حرفه ای ساماندهی آموزش‌های عالی مهارتی: ادغام و تجمیع دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 3-27]
  • دوره ابتدایی تدوین و اعتبارسنجی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 28-45]
  • دوره‌ابتدایی طراحی و اعتبار‌سنجی الگوی برنامه آموزش توسعه‌ی پایدار در دوره‌ی ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 172-197]

ر

  • راهکاریابی چالش‌های فرا روی معلمان مهارت‌آموز و ارائه راهکار براساس تجارب زیسته آن‌ها [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 159-190]
  • رشته حسابداری تدوین راهبردهای تغییر نظام آموزش عالی در ایران: رشته حسابداری [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 191-215]
  • رفتارهای فرانقشی ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروه‌های آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 221-244]

س

  • سازماندهی محتوا چالش‌های کلاس‌های چندپایه از منظر برنامه‌ریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 133-158]
  • سیاست‌گذاری از رویارویی غیر منتظره با هوش مصنوعی در کلاس دانشگاه تا اندیشه‌ورزی ژرف درباره حضور روزافزون آن در آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 92-111]
  • سیاست‌گذاری استلزامات معلمی در عصر دیجیتال: واکاوی شایستگی‌های ضروری تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با برنامه آموزشی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 237-255]
  • سیاست‌گذاری آسیب‌شناسی دوره‌های ضمن خدمت کوتاه‌مدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامه‌ریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
  • سیاست‌گذاری هوش مصنوعی تحلیل فرصت ها و چالش های یادگیری شخصی سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 7-33]
  • ساماندهِی ساماندهی آموزش‌های عالی مهارتی: ادغام و تجمیع دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 3-27]
  • سبک زندگی طراحی محیط و برنامه‌های آموزش سلامت‌محور در راستای ارتقاء سلامت دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 67-91]
  • سرمایه اجتماعی ارائه‌ی مدل سرمایه اجتماعی تعالی محور در آموزش متوسطه با رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 275-300]
  • سیستم آموزشی ارزیابی وضعیت مراکز یادگیری محلی آموزش بزرگ‌سالان استان مازندران و ارائه راهکارهای بهبود کمی و کیفی آن‌ها [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 127-149]
  • سلامت طراحی محیط و برنامه‌های آموزش سلامت‌محور در راستای ارتقاء سلامت دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 67-91]
  • سنتزپژوهی سنتزپژوهی موانع انتقال یادگیری در آموزش‌های سازمانی؛ مقدمه‌ای برای برنامه‌ریزی آموزشی در سازمان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 46-66]

ش

  • شایستگی دیجیتال شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای دیجیتالی معلمان در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 74-95]

ص

  • صرفه‌جویی آب نقش برنامه ریزی آموزشی در رفتار صرفه جویی آب دانش آموزان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 256-274]
  • صلاحیت آموزشی شناسایی مولفه‌های صلاحیت‌های آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 271-292]

ط

  • طراحی محیط طراحی محیط و برنامه‌های آموزش سلامت‌محور در راستای ارتقاء سلامت دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 67-91]

ف

  • فراترکیب شناسایی مولفه‌های صلاحیت‌های آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 271-292]
  • فراترکیب ارائه‌ی مدل سرمایه اجتماعی تعالی محور در آموزش متوسطه با رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 275-300]
  • فشار هنجاری والدین نقش برنامه ریزی آموزشی در رفتار صرفه جویی آب دانش آموزان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 256-274]
  • فضاهای آموزشی تدوین و اعتبارسنجی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 28-45]
  • فناوری هوش مصنوعی کاربرد فناوری‌های هوش مصنوعی در برنامه آموزشی استیم [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 34-56]

ق

  • قابلیت اطمینان انسانی تدوین مدل مفهومی ارتقای قابلیت اطمینان منابع انسانی در نظام سلامت با تأکید بر راهبردهای آموزش و توانمندسازی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 96-126]

ک

  • کلاس چندپایه چالش‌های کلاس‌های چندپایه از منظر برنامه‌ریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 133-158]

گ

  • گروه‌های آموزشی ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروه‌های آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 221-244]

م

  • محیط کار تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 245-270]
  • مدیریت کلاس چندپایه چالش‌های کلاس‌های چندپایه از منظر برنامه‌ریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 133-158]
  • مدل راهبردی تدوین راهبردهای تغییر نظام آموزش عالی در ایران: رشته حسابداری [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 191-215]
  • مقطع ابتدایی تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]
  • منابع انسانی تدوین مدل مفهومی ارتقای قابلیت اطمینان منابع انسانی در نظام سلامت با تأکید بر راهبردهای آموزش و توانمندسازی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 96-126]

ن

  • نظام آموزش عالی موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
  • نظام سلامت تدوین مدل مفهومی ارتقای قابلیت اطمینان منابع انسانی در نظام سلامت با تأکید بر راهبردهای آموزش و توانمندسازی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 96-126]
  • نظریه‌داده‌‌بنیاد موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
  • نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده نقش برنامه ریزی آموزشی در رفتار صرفه جویی آب دانش آموزان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 256-274]
  • نومعلمان ماده 28 چالش‌های فرا روی معلمان مهارت‌آموز و ارائه راهکار براساس تجارب زیسته آن‌ها [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 159-190]

و

  • واژگان کلیدی: صلاحیت حرفه‌ای شناسایی مولفه‌های صلاحیت‌های آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 271-292]

ه

  • هوش مصنوعی از رویارویی غیر منتظره با هوش مصنوعی در کلاس دانشگاه تا اندیشه‌ورزی ژرف درباره حضور روزافزون آن در آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 92-111]
  • هوش مصنوعی استلزامات معلمی در عصر دیجیتال: واکاوی شایستگی‌های ضروری تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با برنامه آموزشی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 237-255]
  • هوش مصنوعی موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 57-73]
  • هوش مصنوعی شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای دیجیتالی معلمان در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 74-95]
  • هوش مصنوعی آسیب‌شناسی دوره‌های ضمن خدمت کوتاه‌مدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامه‌ریزی آموزشی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 150-171]
  • هوش‌مصنوعی تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 198-220]

ی

  • یادگیری سازمانی سنتزپژوهی موانع انتقال یادگیری در آموزش‌های سازمانی؛ مقدمه‌ای برای برنامه‌ریزی آموزشی در سازمان [دوره 13، شماره 25، 1403، صفحه 46-66]
  • یادگیری شخصی‌سازی شده تحلیل فرصت ها و چالش های یادگیری شخصی سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 26، 1403، صفحه 7-33]