آ
-
آموزش
طراحی الگوی آموزش و توسعه سرمایه اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 152-166]
-
آموزش ضمنخدمت
تدوین مدل کیفیتبخشی به آموزشهای سازمانی مبتنی بر رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی صنایع استان یزد) [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 124-106]
-
آموزشعالی
کندوکاوی در مولفههای دانشگاه کلاس جهانی برای ارائه یک الگوی جدید [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 24-46]
-
آینده پژوهی
شناسایی و رتبه بندی ابعاد توسعه نظام آموزش عالی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 38-24]
ا
-
ارزیابی عملکرد آموزشی
طراحی مدل ترکیبی ارزیابی و رتبه بندی عملکردآموزشی موسسات آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 151-129]
-
استراتژی دانشگاه
شناسایی و رتبه بندی ابعاد توسعه نظام آموزش عالی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 38-24]
-
الگو
ارائه الگوی بین المللی سازی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور براساس رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 23-1]
-
الگوریتم استنتاج ممدانی
طراحی مدل ترکیبی ارزیابی و رتبه بندی عملکردآموزشی موسسات آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 151-129]
-
الگوی سیستمی
شناسایی فرصت و چالشهای برنامهریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامهریزی آموزش عالی: براساس نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]
-
انقلاب صنعتی چهارم
واکاوی نابرابری های آموزشی در پرتو تحولات انقلاب صنعتی چهارم [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 47-71]
ب
-
بازی انگاری
طراحی چارچوب سیستمی مدرسه مبتنی بازی انگاری(گیمیفیکیشن): رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 60-83]
-
برنامهریزی دانشگاهی
شناسایی فرصت و چالشهای برنامهریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامهریزی آموزش عالی: براساس نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]
-
بین المللی سازی
ارائه الگوی بین المللی سازی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور براساس رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 23-1]
-
بینالمللیشدن
کندوکاوی در مولفههای دانشگاه کلاس جهانی برای ارائه یک الگوی جدید [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 24-46]
پ
-
پایاننامه دکتری
شناسایی رویکردهای انتخاب موضوع پایاننامه و تهیه پیشنهاده و مقایسه آن در گروههای علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 59-39]
-
پیشنهاده
شناسایی رویکردهای انتخاب موضوع پایاننامه و تهیه پیشنهاده و مقایسه آن در گروههای علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 59-39]
ت
-
تامین مالی
تاملی بر مسائل تامین وتنوع بخشی منابع مالی دانشگاههای دولتی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 72-87]
-
تکنیکهای بازی انگاری
طراحی چارچوب سیستمی مدرسه مبتنی بازی انگاری(گیمیفیکیشن): رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 60-83]
-
تنوعبخشی منابع مالی
تاملی بر مسائل تامین وتنوع بخشی منابع مالی دانشگاههای دولتی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 72-87]
-
توسعه
طراحی الگوی آموزش و توسعه سرمایه اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 152-166]
-
توسعه آموزش عالی
بررسی تاثیر جهانی شدن بر آینده توسعه آموزش عالی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 88-102]
-
توسعه نظام آموزش عالی
شناسایی و رتبه بندی ابعاد توسعه نظام آموزش عالی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 38-24]
ج
-
جهانی شدن
بررسی تاثیر جهانی شدن بر آینده توسعه آموزش عالی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 88-102]
د
-
داده بنیاد
ارائه الگوی بین المللی سازی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور براساس رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 23-1]
-
دانشگاه
کندوکاوی در مولفههای دانشگاه کلاس جهانی برای ارائه یک الگوی جدید [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 24-46]
-
دانشگاه ترازجهانی
کندوکاوی در مولفههای دانشگاه کلاس جهانی برای ارائه یک الگوی جدید [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 24-46]
-
دانشگاه کلاسجهانی
کندوکاوی در مولفههای دانشگاه کلاس جهانی برای ارائه یک الگوی جدید [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 24-46]
-
دانشگاههای دولتی
تاملی بر مسائل تامین وتنوع بخشی منابع مالی دانشگاههای دولتی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 72-87]
-
دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
ارائه الگوی بین المللی سازی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور براساس رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 23-1]
ر
-
رشتههای نظری
ارزیابی وضعیت مهارتهای اشتغال پذیری و روحیة کارآفرینی دانشآموزان رشتههای نظری علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی- فیزیک از دیدگاه دانشآموزان و معلمان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 84-105]
-
روحیة کارآفرینی
ارزیابی وضعیت مهارتهای اشتغال پذیری و روحیة کارآفرینی دانشآموزان رشتههای نظری علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی- فیزیک از دیدگاه دانشآموزان و معلمان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 84-105]
-
رویکرد انتخاب موضوع
شناسایی رویکردهای انتخاب موضوع پایاننامه و تهیه پیشنهاده و مقایسه آن در گروههای علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 59-39]
س
-
سرمایه اجتماعی
طراحی الگوی آموزش و توسعه سرمایه اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 152-166]
-
سیستم استنتاج فازی
طراحی مدل ترکیبی ارزیابی و رتبه بندی عملکردآموزشی موسسات آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 151-129]
ف
-
فرصت و چالش
شناسایی فرصت و چالشهای برنامهریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامهریزی آموزش عالی: براساس نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
طراحی مدل ترکیبی ارزیابی و رتبه بندی عملکردآموزشی موسسات آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 151-129]
-
کارکنان صنایع
تدوین مدل کیفیتبخشی به آموزشهای سازمانی مبتنی بر رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی صنایع استان یزد) [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 124-106]
-
کیفیت آموزش
تدوین مدل کیفیتبخشی به آموزشهای سازمانی مبتنی بر رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی صنایع استان یزد) [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 124-106]
-
کنشگری اساتید
شناسایی فرصت و چالشهای برنامهریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامهریزی آموزش عالی: براساس نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]
م
-
مدیریت آموزشی
بررسی تاثیر جهانی شدن بر آینده توسعه آموزش عالی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 88-102]
-
مدرسه مبتنی بر گیمفیکیشن
طراحی چارچوب سیستمی مدرسه مبتنی بازی انگاری(گیمیفیکیشن): رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 60-83]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
تدوین مدل کیفیتبخشی به آموزشهای سازمانی مبتنی بر رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی صنایع استان یزد) [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 124-106]
-
مقطع متوسطة دوم
ارزیابی وضعیت مهارتهای اشتغال پذیری و روحیة کارآفرینی دانشآموزان رشتههای نظری علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی- فیزیک از دیدگاه دانشآموزان و معلمان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 84-105]
-
مناطق آزاد کشور
ارائه الگوی بین المللی سازی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور براساس رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 23-1]
-
مهارتهای اشتغالپذیری
ارزیابی وضعیت مهارتهای اشتغال پذیری و روحیة کارآفرینی دانشآموزان رشتههای نظری علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی- فیزیک از دیدگاه دانشآموزان و معلمان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 84-105]
-
موسسات آموزش عالی
طراحی مدل ترکیبی ارزیابی و رتبه بندی عملکردآموزشی موسسات آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 151-129]
-
مولفه
طراحی الگوی آموزش و توسعه سرمایه اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 152-166]
ن
-
نابرابری آموزشی
واکاوی نابرابری های آموزشی در پرتو تحولات انقلاب صنعتی چهارم [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 47-71]
-
نیازسنجی
شناسایی فرصت و چالشهای برنامهریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامهریزی آموزش عالی: براساس نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]
-
نیاز سنجی
بررسی تاثیر جهانی شدن بر آینده توسعه آموزش عالی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 88-102]
-
نظریه اجتماعی نابرابری
واکاوی نابرابری های آموزشی در پرتو تحولات انقلاب صنعتی چهارم [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 47-71]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی الگوی آموزش و توسعه سرمایه اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 152-166]
-
نظریه داده بنیاد
شناسایی فرصت و چالشهای برنامهریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامهریزی آموزش عالی: براساس نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]
-
نظریه فرهنگی نابرابری و نظریه نابرابری آموزشی راولز
واکاوی نابرابری های آموزشی در پرتو تحولات انقلاب صنعتی چهارم [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 47-71]
-
نظریه نابرابری اقتصادی
واکاوی نابرابری های آموزشی در پرتو تحولات انقلاب صنعتی چهارم [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 47-71]
ی
-
یادگیری مبتنی بر بازی
طراحی چارچوب سیستمی مدرسه مبتنی بازی انگاری(گیمیفیکیشن): رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 60-83]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد