نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش طراحی الگوی آموزش و توسعه سرمایه اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 152-166]
  • آموزش ضمن‌خدمت تدوین مدل کیفیت‌بخشی به آموزش‌های سازمانی مبتنی بر رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی صنایع استان یزد) [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 124-106]
  • آموزش‌عالی کندوکاوی در مولفه‌های دانشگاه کلاس جهانی برای ارائه یک الگوی جدید [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 24-46]
  • آینده پژوهی شناسایی و رتبه بندی ابعاد توسعه نظام آموزش عالی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 38-24]

ا

  • ارزیابی عملکرد آموزشی طراحی مدل ترکیبی ارزیابی و رتبه بندی عملکردآموزشی موسسات آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 151-129]
  • استراتژی دانشگاه شناسایی و رتبه بندی ابعاد توسعه نظام آموزش عالی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 38-24]
  • الگو ارائه الگوی بین المللی سازی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور براساس رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 23-1]
  • الگوریتم استنتاج ممدانی طراحی مدل ترکیبی ارزیابی و رتبه بندی عملکردآموزشی موسسات آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 151-129]
  • الگوی سیستمی شناسایی فرصت و چالش‌های برنامه‌ریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامه‌ریزی آموزش عالی: براساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]
  • انقلاب صنعتی چهارم واکاوی نابرابری های آموزشی در پرتو تحولات انقلاب صنعتی چهارم [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 47-71]

ب

  • بازی انگاری طراحی چارچوب سیستمی مدرسه مبتنی بازی انگاری(گیمیفیکیشن): رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 60-83]
  • برنامه‌ریزی دانشگاهی شناسایی فرصت و چالش‌های برنامه‌ریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامه‌ریزی آموزش عالی: براساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]
  • بین المللی سازی ارائه الگوی بین المللی سازی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور براساس رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 23-1]
  • بین‌المللی‌شدن کندوکاوی در مولفه‌های دانشگاه کلاس جهانی برای ارائه یک الگوی جدید [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 24-46]

پ

  • پایان‌نامه دکتری شناسایی رویکردهای انتخاب موضوع پایان‌نامه و تهیه پیشنهاده و مقایسه آن در گروه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 59-39]
  • پیشنهاده شناسایی رویکردهای انتخاب موضوع پایان‌نامه و تهیه پیشنهاده و مقایسه آن در گروه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 59-39]

ت

  • تامین مالی تاملی بر مسائل تامین وتنوع بخشی منابع مالی دانشگاه‌های دولتی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 72-87]
  • تکنیک‌های بازی انگاری طراحی چارچوب سیستمی مدرسه مبتنی بازی انگاری(گیمیفیکیشن): رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 60-83]
  • تنوع‌بخشی منابع مالی تاملی بر مسائل تامین وتنوع بخشی منابع مالی دانشگاه‌های دولتی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 72-87]
  • توسعه طراحی الگوی آموزش و توسعه سرمایه اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 152-166]
  • توسعه آموزش عالی بررسی تاثیر جهانی شدن بر آینده توسعه آموزش عالی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 88-102]
  • توسعه نظام آموزش عالی شناسایی و رتبه بندی ابعاد توسعه نظام آموزش عالی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 38-24]

ج

  • جهانی شدن بررسی تاثیر جهانی شدن بر آینده توسعه آموزش عالی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 88-102]

د

  • داده بنیاد ارائه الگوی بین المللی سازی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور براساس رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 23-1]
  • دانشگاه کندوکاوی در مولفه‌های دانشگاه کلاس جهانی برای ارائه یک الگوی جدید [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 24-46]
  • دانشگاه ترازجهانی کندوکاوی در مولفه‌های دانشگاه کلاس جهانی برای ارائه یک الگوی جدید [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 24-46]
  • دانشگاه کلاس‌جهانی کندوکاوی در مولفه‌های دانشگاه کلاس جهانی برای ارائه یک الگوی جدید [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 24-46]
  • دانشگاه‌های دولتی تاملی بر مسائل تامین وتنوع بخشی منابع مالی دانشگاه‌های دولتی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 72-87]
  • دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ارائه الگوی بین المللی سازی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور براساس رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 23-1]

ر

  • رشته‌های نظری ارزیابی وضعیت مهارت‌های اشتغال پذیری و روحیة کارآفرینی دانش‌آموزان رشته‌های نظری علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی- فیزیک از دیدگاه دانش‌آموزان و معلمان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 84-105]
  • روحیة کارآفرینی ارزیابی وضعیت مهارت‌های اشتغال پذیری و روحیة کارآفرینی دانش‌آموزان رشته‌های نظری علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی- فیزیک از دیدگاه دانش‌آموزان و معلمان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 84-105]
  • رویکرد انتخاب موضوع شناسایی رویکردهای انتخاب موضوع پایان‌نامه و تهیه پیشنهاده و مقایسه آن در گروه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 59-39]

س

  • سرمایه اجتماعی طراحی الگوی آموزش و توسعه سرمایه اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 152-166]
  • سیستم استنتاج فازی طراحی مدل ترکیبی ارزیابی و رتبه بندی عملکردآموزشی موسسات آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 151-129]

ف

  • فرصت و چالش شناسایی فرصت و چالش‌های برنامه‌ریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامه‌ریزی آموزش عالی: براساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]

ک

  • کارت امتیازی متوازن طراحی مدل ترکیبی ارزیابی و رتبه بندی عملکردآموزشی موسسات آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 151-129]
  • کارکنان صنایع تدوین مدل کیفیت‌بخشی به آموزش‌های سازمانی مبتنی بر رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی صنایع استان یزد) [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 124-106]
  • کیفیت آموزش تدوین مدل کیفیت‌بخشی به آموزش‌های سازمانی مبتنی بر رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی صنایع استان یزد) [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 124-106]
  • کنشگری اساتید شناسایی فرصت و چالش‌های برنامه‌ریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامه‌ریزی آموزش عالی: براساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]

م

  • مدیریت آموزشی بررسی تاثیر جهانی شدن بر آینده توسعه آموزش عالی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 88-102]
  • مدرسه مبتنی بر گیمفیکیشن طراحی چارچوب سیستمی مدرسه مبتنی بازی انگاری(گیمیفیکیشن): رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 60-83]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری تدوین مدل کیفیت‌بخشی به آموزش‌های سازمانی مبتنی بر رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی صنایع استان یزد) [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 124-106]
  • مقطع متوسطة دوم ارزیابی وضعیت مهارت‌های اشتغال پذیری و روحیة کارآفرینی دانش‌آموزان رشته‌های نظری علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی- فیزیک از دیدگاه دانش‌آموزان و معلمان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 84-105]
  • مناطق آزاد کشور ارائه الگوی بین المللی سازی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور براساس رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 23-1]
  • مهارت‌های اشتغال‌پذیری ارزیابی وضعیت مهارت‌های اشتغال پذیری و روحیة کارآفرینی دانش‌آموزان رشته‌های نظری علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی- فیزیک از دیدگاه دانش‌آموزان و معلمان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 84-105]
  • موسسات آموزش عالی طراحی مدل ترکیبی ارزیابی و رتبه بندی عملکردآموزشی موسسات آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 151-129]
  • مولفه طراحی الگوی آموزش و توسعه سرمایه اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 152-166]

ن

  • نابرابری آموزشی واکاوی نابرابری های آموزشی در پرتو تحولات انقلاب صنعتی چهارم [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 47-71]
  • نیازسنجی شناسایی فرصت و چالش‌های برنامه‌ریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامه‌ریزی آموزش عالی: براساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]
  • نیاز سنجی بررسی تاثیر جهانی شدن بر آینده توسعه آموزش عالی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 88-102]
  • نظریه اجتماعی نابرابری واکاوی نابرابری های آموزشی در پرتو تحولات انقلاب صنعتی چهارم [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 47-71]
  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی آموزش و توسعه سرمایه اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 152-166]
  • نظریه داده بنیاد شناسایی فرصت و چالش‌های برنامه‌ریزی دانشگاهی و ارائه الگوی سیستمی به منظور برنامه‌ریزی آموزش عالی: براساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 1-23]
  • نظریه فرهنگی نابرابری و نظریه نابرابری آموزشی راولز واکاوی نابرابری های آموزشی در پرتو تحولات انقلاب صنعتی چهارم [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 47-71]
  • نظریه نابرابری اقتصادی واکاوی نابرابری های آموزشی در پرتو تحولات انقلاب صنعتی چهارم [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 47-71]

ی

  • یادگیری مبتنی بر بازی طراحی چارچوب سیستمی مدرسه مبتنی بازی انگاری(گیمیفیکیشن): رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 60-83]