قیاسی مجتبی، سرلک احمد، غفاری هادی(1398). تاثیر متقابل سرمایه اجتماعی و سلامت در استان های کشور. مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری. فصلنامه علمی مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی. دوره 9ریال شماره 21
شعبانی، احمد؛ نخلی، سیدرضا؛ شیخانی، مصطفی(1392). اثر سرمایه اجتماعی بر توسعه انسانی مناطق ایران. فصلنامه علمی و پژوهشی برنامه ریزی و بودجه. سال 18. شماره2. صص161-127.
مهرگان، نادر؛ دلیری، حسن(1394). بررسی ارتباط میان سرمایه اجتماعی و توسعه انسانی در استان های ایران. فصلنامه پژوهش های اقتصادی(رشد و توسعه پایدار). سال پانزدهم. شماره دوم. صص136-117
مرادیان سرخکلایی، منور؛ افتخار اردبیلی، حسن؛ نجات، سحرناز(1391). سرمایه اجتماعی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1390. مجله علوم پزشکی رازی. دوره 19. شماره 102.
آقامیرزایی، طاهره؛ اقاتبار رودیاری، جمیله؛ رحیم پور کامی، باقر؛ صالحی عمران،ابراهیم(1397). بررسی عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی دانشجویان:گامی به سوی توسعه اجتماعی. نشریه علمی-پژوهشی راهبردهای آموزش د رعلوم پزشکی. دوره 11، شماره 3 صفحات 64-72.
نصراصفهانی، علی؛ فرخی،مجتبی؛ امیری، زینب(1395). تاثیر سرمایه اجتماعی بر توانمند سازی کارکنان(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان شریعتی تهران). جامعه شناسی کاربردی. دوره 27، شماره 2، شماره پیاپی62. ص126-111.
سند تحول بنیادین آ موزش و پرورش (1390). تهران: وزارت آموزش و پرورش.
Arriaza, Gilberto; Rocha, Christie (2016). Growing Social Capital in the Classroom. Issues in Teacher Education, v25 n1 p59-71
Fullan, Michael; Rincon-Gallardo, Santiago; Hargreaves (2015). Professional Capital as Accountability. Education Policy Analysis Archives, v23 n15
Göksel, A., Aydıntan, B., & Bingöl, D. (2010). Knowledge Sharing Behavior in Organizations: A View from Social Capital Dimension. Ankara Universities SBF Dergisi, 65(4), 87-109.
Gültekin, Okan(2019). Social Capital's Effect on Physical Education and Teachers' Job Satisfaction. Journal of Education and Learning, v8 n1 p164-171
Heyns, M., & Rothmann, S. (2015). Dimensionality of trust: An analysis of the relations between propensity, trustworthiness and trust. SA Journal of Industrial Psychology, 41(1), 01-12.
Kahraman, İ., & Summak, S. (2016). A mixed methods study on developing of social capital in schools. The Journal of Academic Social Science, 4(26), 482-504.
https://doi.org/10.16992/ASOS.1161
Kwok-Kuen TSANG, (2010), School Social Capital and School Effectiveness, Education Journal, Vol. 37, Nos. 1–2, Summer–Winter 2009, 119–136 © The Chinese University of Hong Kong.
Namalır, M. (2015). According to school administrators and teacher’s social capitals using level in schools. Unpublished doctoral thesis, University of Gazi, Ankara, Turkey
Osmond-Johnson, Pamela (2017). Leading Professional Learning to Develop Professional Capital: The Saskatchewan Professional Development Unit's Facilitator Community. International Journal of Teacher Leadership, v8 n1 p26-42
Polatcan, Mahmut; Balci, Ali (2019). Social Capital Wealth as a Predictor of Innovative Climate in Schools. International Journal of Contemporary Educational Research, v6 n1 p183-194.
Ryan, Sarah; Junker, Brian W. (2019). The Development and Testing of an Instrument to Measure Youth Social Capital in the Domain of Postsecondary Transitions. Youth & Society, v51 n2 p170-192
Siciliano, M. D. (2016). It’s the quality not the quantity of ties that matters: Social networks and self-efficacy beliefs. American Educational Research Journal, 53, 227-262.
https://doi.org/10.3102/0002831216629207
Yu (April) Chen and Soko S. Starobin (2019). Formation of Social Capital for Community College Students: A Second-Order Confirmatory Factor Analysis. Community College Review 2019, Vol. 47(1) 3–30
Corbin, J., & Strauss, A. (1990). Grounded Theory Research: Procedure and Evaluative Criteria. Qualitative Sociology, 13(1), 3-21.