نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون کارشناسی ارشد تحلیل آماری نتایج آزمون کارشناسی ارشد بر اساس مدل‌های اثر تصادفی عضویت چندگانه و چندسطحی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 11-32]
  • آموزش حسابداری در ایران بررسی « شکاف انتظار – عمل» آموزش مهارت‌های حرفه‌ای در دانش آموختگان رشته حسابداری ( با تاکید بر دوره کارشناسی) [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 168-188]
  • آموزش عالی توانمندسازی دانشگاهی با رویکرد راهبردی: چارچوب موقعیتی برای برنامه‌ریزی توسعه دانشگاه بامیان افغانستان [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 133-157]
  • آموزش عالی طراحی الگوی صلاحیت حرفه‌ای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 89-105]
  • آموزش کارکنان نیازسنجی و تعیین دوره‌های آموزشی کارکنان واحد‌های آموزش و پژوهش دانشگاه هرمزگان بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 133-166]

ا

  • اثربخشی معلمان نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 13-28]
  • ارزشیابان و ممیزان کیفیت طراحی الگوی صلاحیت حرفه‌ای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 89-105]
  • استانداردهای بین المللی آموزش حسابداری شماره 3 بررسی « شکاف انتظار – عمل» آموزش مهارت‌های حرفه‌ای در دانش آموختگان رشته حسابداری ( با تاکید بر دوره کارشناسی) [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 168-188]
  • ایکاف تغییرات مفهومی در حوزه برنامه‌ریزی در آرای راسل ایکاف [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 79-103]

ب

  • برنامه آموزش نقش فعالیت‌های حمایتی والدین بر عملکرد سواد خواندن دانش‌آموزان: آزمون برابری مدل‌ها بر حسب جنسیت [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 104-132]
  • برنامه آموزشی طراحی الگوی صلاحیت حرفه‌ای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 89-105]
  • برنامه ریزی آموزشی نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 13-28]
  • برنامه‌ریزی آموزشی فرصتهای آموزشی دانش آموزان عشایر استان سیستان و بلوچستان: (برابر یا نابرابر [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 159-175]
  • برنامه‌ریزی آموزشی پدیدارشناسی ادراک دانشجویان از عناصر آموزشی در دانشگاه: مطالعه موردی مفهوم «صلاحیت»های آموزشی مدرسان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 30-64]
  • برنامه‌ریزی آموزشی طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامه‌ریزی آموزشی دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 65-88]
  • برنامه‌ریزی آموزشی ارزیابی کیفیت دوره‌های دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 106-130]
  • برنامه‌ریزی توسعه دانشگاه تغییرات مفهومی در حوزه برنامه‌ریزی در آرای راسل ایکاف [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 79-103]
  • برنامه‌ریزی توسعه دانشگاهی مطالعة تطبیقی دانشگاه پژوهی وارایة ماتریس ابعاد دانشگاه پژوهی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 33-53]
  • برنامه‌ریزی توسعه دانشگاهی توانمندسازی دانشگاهی با رویکرد راهبردی: چارچوب موقعیتی برای برنامه‌ریزی توسعه دانشگاه بامیان افغانستان [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 133-157]

ت

  • تبادل دانش ضمنی نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 13-28]
  • تربیت معلم طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامه‌ریزی آموزشی دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 65-88]
  • تصمیم سازی مطالعة تطبیقی دانشگاه پژوهی وارایة ماتریس ابعاد دانشگاه پژوهی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 33-53]
  • تضمین کیفیت طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامه‌ریزی آموزشی دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 65-88]
  • توانمندسازی توانمندسازی دانشگاهی با رویکرد راهبردی: چارچوب موقعیتی برای برنامه‌ریزی توسعه دانشگاه بامیان افغانستان [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 133-157]
  • توسعه پایدار تبیین نابرابری و رتبه‌بندی دانشگاه‌های شهر تهران در سطح درونداد، فرایند و برونداد جهت نیل به توسعه پایدار مورد مطالعه دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 55-78]

ج

  • جنسیت نقش فعالیت‌های حمایتی والدین بر عملکرد سواد خواندن دانش‌آموزان: آزمون برابری مدل‌ها بر حسب جنسیت [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 104-132]

د

  • دانشگاه تبیین نابرابری و رتبه‌بندی دانشگاه‌های شهر تهران در سطح درونداد، فرایند و برونداد جهت نیل به توسعه پایدار مورد مطالعه دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 55-78]
  • دانشگاه پژوهی مطالعة تطبیقی دانشگاه پژوهی وارایة ماتریس ابعاد دانشگاه پژوهی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 33-53]
  • دوره دکتری مدیریت ارزیابی کیفیت دوره‌های دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 106-130]
  • دوره کارشناسی حسابداری بررسی « شکاف انتظار – عمل» آموزش مهارت‌های حرفه‌ای در دانش آموختگان رشته حسابداری ( با تاکید بر دوره کارشناسی) [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 168-188]

ر

  • رتبه‌بندی تبیین نابرابری و رتبه‌بندی دانشگاه‌های شهر تهران در سطح درونداد، فرایند و برونداد جهت نیل به توسعه پایدار مورد مطالعه دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 55-78]
  • رشد حرفه‌ای نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 13-28]
  • روش‌های مونت کارلوی زنجیر مارکوفی تحلیل آماری نتایج آزمون کارشناسی ارشد بر اساس مدل‌های اثر تصادفی عضویت چندگانه و چندسطحی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 11-32]
  • رویکرد راهبردی توانمندسازی دانشگاهی با رویکرد راهبردی: چارچوب موقعیتی برای برنامه‌ریزی توسعه دانشگاه بامیان افغانستان [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 133-157]
  • رویکرد شایستگی نیازسنجی و تعیین دوره‌های آموزشی کارکنان واحد‌های آموزش و پژوهش دانشگاه هرمزگان بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 133-166]

س

  • سیاست پژوهی مطالعة تطبیقی دانشگاه پژوهی وارایة ماتریس ابعاد دانشگاه پژوهی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 33-53]
  • سیستم تغییرات مفهومی در حوزه برنامه‌ریزی در آرای راسل ایکاف [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 79-103]
  • سنجش و دسته‌بندی صلاحیت‌های حرفه‌ای پدیدارشناسی ادراک دانشجویان از عناصر آموزشی در دانشگاه: مطالعه موردی مفهوم «صلاحیت»های آموزشی مدرسان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 30-64]
  • سواد خواندن نقش فعالیت‌های حمایتی والدین بر عملکرد سواد خواندن دانش‌آموزان: آزمون برابری مدل‌ها بر حسب جنسیت [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 104-132]

ش

  • شکاف انتظار – عمل حسابداری بررسی « شکاف انتظار – عمل» آموزش مهارت‌های حرفه‌ای در دانش آموختگان رشته حسابداری ( با تاکید بر دوره کارشناسی) [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 168-188]

ص

  • صلاحیت طراحی الگوی صلاحیت حرفه‌ای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 89-105]
  • صلاحیت حرفه‌ای آموزش پدیدارشناسی ادراک دانشجویان از عناصر آموزشی در دانشگاه: مطالعه موردی مفهوم «صلاحیت»های آموزشی مدرسان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 30-64]

ض

  • ضریب بهره برداری فرصتهای آموزشی دانش آموزان عشایر استان سیستان و بلوچستان: (برابر یا نابرابر [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 159-175]

ع

  • عشایر فرصتهای آموزشی دانش آموزان عشایر استان سیستان و بلوچستان: (برابر یا نابرابر [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 159-175]
  • عناصر آموزشی پدیدارشناسی ادراک دانشجویان از عناصر آموزشی در دانشگاه: مطالعه موردی مفهوم «صلاحیت»های آموزشی مدرسان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 30-64]

ف

  • فرصتهای آموزشی فرصتهای آموزشی دانش آموزان عشایر استان سیستان و بلوچستان: (برابر یا نابرابر [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 159-175]
  • فعالیت‌های حمایتی والدین نقش فعالیت‌های حمایتی والدین بر عملکرد سواد خواندن دانش‌آموزان: آزمون برابری مدل‌ها بر حسب جنسیت [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 104-132]

ک

  • کیفیت ارزیابی کیفیت دوره‌های دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 106-130]

م

  • مدیریت آموزش عالی مطالعة تطبیقی دانشگاه پژوهی وارایة ماتریس ابعاد دانشگاه پژوهی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 33-53]
  • مدل سیپ ارزیابی کیفیت دوره‌های دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 106-130]
  • مدل‌های چندسطحی تحلیل آماری نتایج آزمون کارشناسی ارشد بر اساس مدل‌های اثر تصادفی عضویت چندگانه و چندسطحی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 11-32]
  • مدل‌های عضویت چندگانه تحلیل آماری نتایج آزمون کارشناسی ارشد بر اساس مدل‌های اثر تصادفی عضویت چندگانه و چندسطحی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 11-32]
  • معماری دانش نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 13-28]
  • مهارت‌های حرفه‌ای بررسی « شکاف انتظار – عمل» آموزش مهارت‌های حرفه‌ای در دانش آموختگان رشته حسابداری ( با تاکید بر دوره کارشناسی) [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 168-188]

ن

  • نابرابری تبیین نابرابری و رتبه‌بندی دانشگاه‌های شهر تهران در سطح درونداد، فرایند و برونداد جهت نیل به توسعه پایدار مورد مطالعه دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 55-78]
  • نیازسنجی آموزشی نیازسنجی و تعیین دوره‌های آموزشی کارکنان واحد‌های آموزش و پژوهش دانشگاه هرمزگان بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 133-166]
  • نرخ تراکم فرصتهای آموزشی دانش آموزان عشایر استان سیستان و بلوچستان: (برابر یا نابرابر [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 159-175]
  • نرخ گذر فرصتهای آموزشی دانش آموزان عشایر استان سیستان و بلوچستان: (برابر یا نابرابر [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 159-175]
  • نظریه داده بنیاد ارزیابی کیفیت دوره‌های دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 106-130]

ی

  • یادگیری تغییرات مفهومی در حوزه برنامه‌ریزی در آرای راسل ایکاف [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 79-103]