آ
-
آموزش
سنجش تطبیقی شاخصهای توسعه آموزشی در استان بوشهر [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 137-155]
-
آموزش سواد رسانهای
طراحی الگویِ آموزش سواد رسانهای به نوجوانان [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 50-75]
-
آموزش عالی
سنتز پژوهی بر الگوی تدریس اثربخش در آموزش عالی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 113-144]
-
آموزش و پرورش
طراحی الگویِ آموزش سواد رسانهای به نوجوانان [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 50-75]
ا
-
اثربخشی آموزشی
مطالعه کیفی مناسبات بوروکراسی آموزشی با تجربه آموزشی معلمان [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 95-112]
-
ایران
سنجش میزان توسعه یافتگی استانهای کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
-
الگوی بومی
طراحی الگویِ آموزش سواد رسانهای به نوجوانان [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 50-75]
-
الگوی مفهومی؛ برنامهریزی آموزشی؛ تدریس اثربخش؛ فراترکیب
سنتز پژوهی بر الگوی تدریس اثربخش در آموزش عالی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 113-144]
ب
-
برنامهریزی
سنجش میزان توسعه یافتگی استانهای کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
-
برنامه ریزی آموزشی
نقش متغیرهای پذیرشی در موفقیت تحصیلی دانشجویان دورة کارشناسی و کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 77-93]
-
برنامهریزی آموزشی
تحلیل الگوی نابرابری فضای آموزشی شهرستانهای کشور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 31-50]
-
برنامهریزی آموزشی
نقش مشارکت کنندگان در تدوین رشتههای جدید دانشگاهی در دو وضع موجود و مطلوب [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 51-76]
-
برنامهریزی آموزشی
مطالعه کیفی مناسبات بوروکراسی آموزشی با تجربه آموزشی معلمان [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 95-112]
-
برنامهریزی آموزشی
ارزیابی و سطحبندی عدالت آموزشی افراد کم توان روستایی در سطح استانهای کشور بر اساس مدل پرومته [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 91-112]
-
برنامهریزی آموزشی
بررسی عدالت تربیتی بین انواع مدارس متوسطه نظری دوره دوم در ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 113-136]
-
برنامهریزی آموزشی
میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه با تأکید بر نقش برنامهریزی آموزشی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 145-163]
-
برون دانشگاهی
نقش مشارکت کنندگان در تدوین رشتههای جدید دانشگاهی در دو وضع موجود و مطلوب [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 51-76]
-
بوروکراسی آموزشی
مطالعه کیفی مناسبات بوروکراسی آموزشی با تجربه آموزشی معلمان [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 95-112]
-
بوشهر
سنجش تطبیقی شاخصهای توسعه آموزشی در استان بوشهر [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 137-155]
پ
-
پرومته
ارزیابی و سطحبندی عدالت آموزشی افراد کم توان روستایی در سطح استانهای کشور بر اساس مدل پرومته [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 91-112]
ت
-
تاپسیس
سنجش میزان توسعه یافتگی استانهای کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
-
تجربه آموزشی
مطالعه کیفی مناسبات بوروکراسی آموزشی با تجربه آموزشی معلمان [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 95-112]
-
تحلیل الگوی فضایی
تحلیل الگوی نابرابری فضای آموزشی شهرستانهای کشور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 31-50]
-
تحلیل وقوع منفعت
اندازهگیری نابرابری مخارج عمومی آموزش در استانهای خراسان شمالی، رضوی و جنوبی [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 38-41]
-
تدوین رشته
نقش مشارکت کنندگان در تدوین رشتههای جدید دانشگاهی در دو وضع موجود و مطلوب [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 51-76]
-
تکنیک هم انباشتگی پانلی
جهانی شدن و مخارج آموزشی: شواهدی از ایران و کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 75-89]
-
توسعه
سنجش میزان توسعه یافتگی استانهای کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
-
توسعه
سنجش تطبیقی شاخصهای توسعه آموزشی در استان بوشهر [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 137-155]
-
توسعه یافتگی آموزشی
ارزیابی و رتبه بندی سطح توسعه یافتگی آموزشی استان های منطقه زاگرس با استفاده از مدل چند معیاره وایکور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 11-29]
ج
-
جهانی شدن
جهانی شدن و مخارج آموزشی: شواهدی از ایران و کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 75-89]
-
جو مدرسه
بررسی عدالت تربیتی بین انواع مدارس متوسطه نظری دوره دوم در ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 113-136]
د
-
دانشآموزان استثنایی
ارزیابی و سطحبندی عدالت آموزشی افراد کم توان روستایی در سطح استانهای کشور بر اساس مدل پرومته [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 91-112]
-
درون دانشگاهی
نقش مشارکت کنندگان در تدوین رشتههای جدید دانشگاهی در دو وضع موجود و مطلوب [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 51-76]
-
دلبستگی به دانشگاه
میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه با تأکید بر نقش برنامهریزی آموزشی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 145-163]
ر
-
روش تصمیمگیری چند معیاره
ارزیابی و سطحبندی عدالت آموزشی افراد کم توان روستایی در سطح استانهای کشور بر اساس مدل پرومته [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 91-112]
س
-
سازگاری اجتماعی
میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه با تأکید بر نقش برنامهریزی آموزشی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 145-163]
-
سازگاری آموزشی
میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه با تأکید بر نقش برنامهریزی آموزشی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 145-163]
-
سازگاری فردی- عاطفی
میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه با تأکید بر نقش برنامهریزی آموزشی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 145-163]
-
ساو
سنجش میزان توسعه یافتگی استانهای کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
-
سرمایه انسانی
اندازهگیری نابرابری مخارج عمومی آموزش در استانهای خراسان شمالی، رضوی و جنوبی [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 38-41]
-
سطح بندی آموزشی
ارزیابی و رتبه بندی سطح توسعه یافتگی آموزشی استان های منطقه زاگرس با استفاده از مدل چند معیاره وایکور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 11-29]
-
سنجش تطبیقی
سنجش تطبیقی شاخصهای توسعه آموزشی در استان بوشهر [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 137-155]
ش
-
شاخص آموزشی
ارزیابی و رتبه بندی سطح توسعه یافتگی آموزشی استان های منطقه زاگرس با استفاده از مدل چند معیاره وایکور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 11-29]
ص
-
صدا و سیما
طراحی الگویِ آموزش سواد رسانهای به نوجوانان [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 50-75]
ع
-
عدالت آموزشی
ارزیابی و سطحبندی عدالت آموزشی افراد کم توان روستایی در سطح استانهای کشور بر اساس مدل پرومته [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 91-112]
-
عدالت تربیتی
بررسی عدالت تربیتی بین انواع مدارس متوسطه نظری دوره دوم در ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 113-136]
ف
-
فقر
اندازهگیری نابرابری مخارج عمومی آموزش در استانهای خراسان شمالی، رضوی و جنوبی [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 38-41]
ک
-
کپلند
سنجش میزان توسعه یافتگی استانهای کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
-
کشورهای درحال توسعه
جهانی شدن و مخارج آموزشی: شواهدی از ایران و کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 75-89]
م
-
متغیرهای پذیرشی
نقش متغیرهای پذیرشی در موفقیت تحصیلی دانشجویان دورة کارشناسی و کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 77-93]
-
مخارج آموزشی
جهانی شدن و مخارج آموزشی: شواهدی از ایران و کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 75-89]
-
مخارج عمومی آموزش
اندازهگیری نابرابری مخارج عمومی آموزش در استانهای خراسان شمالی، رضوی و جنوبی [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 38-41]
-
مدارس گزینشی
بررسی عدالت تربیتی بین انواع مدارس متوسطه نظری دوره دوم در ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 113-136]
-
مدل پیش بینی
نقش متغیرهای پذیرشی در موفقیت تحصیلی دانشجویان دورة کارشناسی و کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 77-93]
-
مدل وایکور
ارزیابی و رتبه بندی سطح توسعه یافتگی آموزشی استان های منطقه زاگرس با استفاده از مدل چند معیاره وایکور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 11-29]
-
مشارکت کنندگان
نقش مشارکت کنندگان در تدوین رشتههای جدید دانشگاهی در دو وضع موجود و مطلوب [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 51-76]
-
منابع آموزشی
بررسی عدالت تربیتی بین انواع مدارس متوسطه نظری دوره دوم در ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 113-136]
ن
-
نابرابری
اندازهگیری نابرابری مخارج عمومی آموزش در استانهای خراسان شمالی، رضوی و جنوبی [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 38-41]
-
نابرابری
سنجش تطبیقی شاخصهای توسعه آموزشی در استان بوشهر [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 137-155]
-
نابرابری آموزشی
تحلیل الگوی نابرابری فضای آموزشی شهرستانهای کشور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 31-50]
-
نابرابری فضایی
تحلیل الگوی نابرابری فضای آموزشی شهرستانهای کشور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 31-50]
-
نوجوانان
طراحی الگویِ آموزش سواد رسانهای به نوجوانان [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 50-75]
و
-
ویکور
سنجش میزان توسعه یافتگی استانهای کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد