نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش سنجش تطبیقی شاخص‌های توسعه آموزشی در استان بوشهر [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 137-155]
  • آموزش سواد رسانه‌ای طراحی الگویِ آموزش سواد رسانه‌ای به نوجوانان [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 50-75]
  • آموزش عالی سنتز پژوهی بر الگوی تدریس اثربخش در آموزش عالی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 113-144]
  • آموزش‌ و پرورش طراحی الگویِ آموزش سواد رسانه‌ای به نوجوانان [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 50-75]

ا

  • اثربخشی آموزشی مطالعه کیفی مناسبات بوروکراسی آموزشی با تجربه آموزشی معلمان [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 95-112]
  • ایران سنجش میزان توسعه یافتگی استان‌های کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
  • الگوی بومی طراحی الگویِ آموزش سواد رسانه‌ای به نوجوانان [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 50-75]
  • الگوی مفهومی؛ برنامه‌ریزی آموزشی؛ تدریس اثربخش؛ فراترکیب سنتز پژوهی بر الگوی تدریس اثربخش در آموزش عالی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 113-144]

ب

  • برنامه‌ریزی سنجش میزان توسعه یافتگی استان‌های کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
  • برنامه ریزی آموزشی نقش متغیرهای پذیرشی در موفقیت تحصیلی دانشجویان دورة کارشناسی و کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 77-93]
  • برنامه‌ریزی آموزشی تحلیل الگوی نابرابری‌ فضای آموزشی شهرستان‌های کشور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 31-50]
  • برنامه‌ریزی آموزشی نقش مشارکت کنندگان در تدوین رشته‌های جدید دانشگاهی در دو وضع موجود و مطلوب [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 51-76]
  • برنامه‌ریزی آموزشی مطالعه کیفی مناسبات بوروکراسی آموزشی با تجربه آموزشی معلمان [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 95-112]
  • برنامه‌ریزی آموزشی ارزیابی و سطح‌بندی عدالت آموزشی افراد کم توان روستایی در سطح استان‌های کشور بر اساس مدل پرومته [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 91-112]
  • برنامه‌ریزی آموزشی بررسی عدالت تربیتی بین انواع مدارس متوسطه نظری دوره دوم در ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 113-136]
  • برنامه‎ریزی آموزشی میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه با تأکید بر نقش برنامه‎ریزی آموزشی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 145-163]
  • برون دانشگاهی نقش مشارکت کنندگان در تدوین رشته‌های جدید دانشگاهی در دو وضع موجود و مطلوب [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 51-76]
  • بوروکراسی آموزشی مطالعه کیفی مناسبات بوروکراسی آموزشی با تجربه آموزشی معلمان [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 95-112]
  • بوشهر سنجش تطبیقی شاخص‌های توسعه آموزشی در استان بوشهر [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 137-155]

پ

  • پرومته ارزیابی و سطح‌بندی عدالت آموزشی افراد کم توان روستایی در سطح استان‌های کشور بر اساس مدل پرومته [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 91-112]

ت

  • تاپسیس سنجش میزان توسعه یافتگی استان‌های کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
  • تجربه آموزشی مطالعه کیفی مناسبات بوروکراسی آموزشی با تجربه آموزشی معلمان [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 95-112]
  • تحلیل الگوی فضایی تحلیل الگوی نابرابری‌ فضای آموزشی شهرستان‌های کشور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 31-50]
  • تحلیل وقوع منفعت اندازه‌گیری نابرابری مخارج عمومی آموزش در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 38-41]
  • تدوین رشته نقش مشارکت کنندگان در تدوین رشته‌های جدید دانشگاهی در دو وضع موجود و مطلوب [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 51-76]
  • تکنیک هم انباشتگی پانلی جهانی شدن و مخارج آموزشی: شواهدی از ایران و کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 75-89]
  • توسعه سنجش میزان توسعه یافتگی استان‌های کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
  • توسعه سنجش تطبیقی شاخص‌های توسعه آموزشی در استان بوشهر [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 137-155]
  • توسعه یافتگی آموزشی ارزیابی و رتبه بندی سطح توسعه یافتگی آموزشی استان های منطقه زاگرس با استفاده از مدل چند معیاره وایکور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 11-29]

ج

  • جهانی شدن جهانی شدن و مخارج آموزشی: شواهدی از ایران و کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 75-89]
  • جو مدرسه بررسی عدالت تربیتی بین انواع مدارس متوسطه نظری دوره دوم در ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 113-136]

د

  • دانش‌آموزان استثنایی ارزیابی و سطح‌بندی عدالت آموزشی افراد کم توان روستایی در سطح استان‌های کشور بر اساس مدل پرومته [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 91-112]
  • درون دانشگاهی نقش مشارکت کنندگان در تدوین رشته‌های جدید دانشگاهی در دو وضع موجود و مطلوب [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 51-76]
  • دلبستگی به دانشگاه میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه با تأکید بر نقش برنامه‎ریزی آموزشی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 145-163]

ر

  • روش تصمیم‌گیری چند معیاره ارزیابی و سطح‌بندی عدالت آموزشی افراد کم توان روستایی در سطح استان‌های کشور بر اساس مدل پرومته [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 91-112]

س

  • سازگاری اجتماعی میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه با تأکید بر نقش برنامه‎ریزی آموزشی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 145-163]
  • سازگاری آموزشی میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه با تأکید بر نقش برنامه‎ریزی آموزشی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 145-163]
  • سازگاری فردی- عاطفی میزان سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه با تأکید بر نقش برنامه‎ریزی آموزشی [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 145-163]
  • ساو سنجش میزان توسعه یافتگی استان‌های کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
  • سرمایه انسانی اندازه‌گیری نابرابری مخارج عمومی آموزش در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 38-41]
  • سطح بندی آموزشی ارزیابی و رتبه بندی سطح توسعه یافتگی آموزشی استان های منطقه زاگرس با استفاده از مدل چند معیاره وایکور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 11-29]
  • سنجش تطبیقی سنجش تطبیقی شاخص‌های توسعه آموزشی در استان بوشهر [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 137-155]

ش

  • شاخص آموزشی ارزیابی و رتبه بندی سطح توسعه یافتگی آموزشی استان های منطقه زاگرس با استفاده از مدل چند معیاره وایکور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 11-29]

ص

  • صدا و سیما طراحی الگویِ آموزش سواد رسانه‌ای به نوجوانان [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 50-75]

ع

  • عدالت آموزشی ارزیابی و سطح‌بندی عدالت آموزشی افراد کم توان روستایی در سطح استان‌های کشور بر اساس مدل پرومته [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 91-112]
  • عدالت تربیتی بررسی عدالت تربیتی بین انواع مدارس متوسطه نظری دوره دوم در ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 113-136]

ف

  • فقر اندازه‌گیری نابرابری مخارج عمومی آموزش در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 38-41]

ک

  • کپ‌لند سنجش میزان توسعه یافتگی استان‌های کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]
  • کشورهای درحال توسعه جهانی شدن و مخارج آموزشی: شواهدی از ایران و کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 75-89]

م

  • متغیرهای پذیرشی نقش متغیرهای پذیرشی در موفقیت تحصیلی دانشجویان دورة کارشناسی و کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 77-93]
  • مخارج آموزشی جهانی شدن و مخارج آموزشی: شواهدی از ایران و کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 75-89]
  • مخارج عمومی آموزش اندازه‌گیری نابرابری مخارج عمومی آموزش در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 38-41]
  • مدارس گزینشی بررسی عدالت تربیتی بین انواع مدارس متوسطه نظری دوره دوم در ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 113-136]
  • مدل پیش بینی نقش متغیرهای پذیرشی در موفقیت تحصیلی دانشجویان دورة کارشناسی و کارشناسی ارشد [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 77-93]
  • مدل وایکور ارزیابی و رتبه بندی سطح توسعه یافتگی آموزشی استان های منطقه زاگرس با استفاده از مدل چند معیاره وایکور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 11-29]
  • مشارکت کنندگان نقش مشارکت کنندگان در تدوین رشته‌های جدید دانشگاهی در دو وضع موجود و مطلوب [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 51-76]
  • منابع آموزشی بررسی عدالت تربیتی بین انواع مدارس متوسطه نظری دوره دوم در ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 113-136]

ن

  • نابرابری اندازه‌گیری نابرابری مخارج عمومی آموزش در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 38-41]
  • نابرابری سنجش تطبیقی شاخص‌های توسعه آموزشی در استان بوشهر [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 137-155]
  • نابرابری آموزشی تحلیل الگوی نابرابری‌ فضای آموزشی شهرستان‌های کشور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 31-50]
  • نابرابری فضایی تحلیل الگوی نابرابری‌ فضای آموزشی شهرستان‌های کشور [دوره 5، شماره 9، 1395، صفحه 31-50]
  • نوجوانان طراحی الگویِ آموزش سواد رسانه‌ای به نوجوانان [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 50-75]

و

  • ویکور سنجش میزان توسعه یافتگی استان‌های کشور از نظر شاخص آموزشی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 10، 1395، صفحه 12-29]