آ
-
آسیب در حوزه کارآفرینی
طراحی مدلی بهینه برای بهبود آموزش کارآفرینی با تمرکز بر نقاط ضعف موجود در نظام آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 46-72]
-
آموزش عالی
دیدگاه اساتید نسبت به بکارگیری هوش مصنوعی در تدریس در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 170-191]
-
آموزش عالی
واکاوی جنبههای کاهشی و افزایشی استفاده چت بات های هوش مصنوعی و کاربرد چندگانه آن ها در آموزش عالی با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 211-236]
-
آموزشعالی
نگاشت-نهاد آموزش عالی با رویکرد بینالمللی شدن در نظام علم و فناوری ایران (وضعیت موجود) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 113-145]
-
آموزش مجازی
تحقق عدالت آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی: مرور تحلیلی فرصتها، چالشها و راهکارها [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 237-260]
-
آموزش مهارتی
طراحی مدل مفهومی برنامهریزی آموزشی کوتاهمدت انعطافپذیر در سازمان آموزش فنی و حرفهای ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 8-27]
ا
-
ارزشیابی آموزشی
دیدگاه اساتید نسبت به بکارگیری هوش مصنوعی در تدریس در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 170-191]
-
انعطافپذیری برنامه ریزی آموزش
طراحی مدل مفهومی برنامهریزی آموزشی کوتاهمدت انعطافپذیر در سازمان آموزش فنی و حرفهای ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 8-27]
ب
-
برابری آموزشی
تحقق عدالت آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی: مرور تحلیلی فرصتها، چالشها و راهکارها [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 237-260]
-
برنامه آموزشی
مسئولیت اجتماعی نظام دانشگاهی، مفهوم مفقوده سیاستها و برنامههای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 28-45]
-
برنامه ریزی آموزشی
پژوهشهای نابرابری آموزشی: تحلیل شبکههای پژوهشی و خوشههای موضوعی مقالات با روش کتابسنجی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 146-169]
-
برنامهریزی آموزشی
مسئولیت اجتماعی نظام دانشگاهی، مفهوم مفقوده سیاستها و برنامههای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 28-45]
-
برنامهریزی آموزشی
طراحی مدل مفهومی برنامهریزی آموزشی کوتاهمدت انعطافپذیر در سازمان آموزش فنی و حرفهای ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 8-27]
-
برنامهریزی آموزشی
بررسی نقش هوش مصنوعی در پیشبینی روندهای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 191-210]
-
برنامهریزی آموزشی
طراحی مدلی بهینه برای بهبود آموزش کارآفرینی با تمرکز بر نقاط ضعف موجود در نظام آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 46-72]
-
برنامهریزی آموزشی
مطالعه نابرابریهای آموزشی: بررسی وضعیت شاخصهای آموزشی استان خراسانرضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]
-
برنامهریزی آموزشی
دیدگاه اساتید نسبت به بکارگیری هوش مصنوعی در تدریس در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 170-191]
-
برنامهریزی آموزشی
تحلیل موانع تحقق اهداف و چالشهای پیش روی پژوهشسراهای دانشآموزی از منظر مدیران و دبیران: دلالتهایی برای بهبود برنامهریزی آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 90-112]
-
برنامهریزی آموزشی
نگاشت-نهاد آموزش عالی با رویکرد بینالمللی شدن در نظام علم و فناوری ایران (وضعیت موجود) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 113-145]
-
برنامهریزی آموزشی
واکاوی جنبههای کاهشی و افزایشی استفاده چت بات های هوش مصنوعی و کاربرد چندگانه آن ها در آموزش عالی با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 211-236]
-
برنامه ششم توسعه
مطالعه نابرابریهای آموزشی: بررسی وضعیت شاخصهای آموزشی استان خراسانرضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]
-
برنامه های آموزشی کوتاهمدت
طراحی مدل مفهومی برنامهریزی آموزشی کوتاهمدت انعطافپذیر در سازمان آموزش فنی و حرفهای ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 8-27]
-
بینالمللیسازی
نگاشت-نهاد آموزش عالی با رویکرد بینالمللی شدن در نظام علم و فناوری ایران (وضعیت موجود) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 113-145]
-
بهبود کارآفرینی
طراحی مدلی بهینه برای بهبود آموزش کارآفرینی با تمرکز بر نقاط ضعف موجود در نظام آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 46-72]
پ
-
پژوهشسراهای دانشآموزی
تحلیل موانع تحقق اهداف و چالشهای پیش روی پژوهشسراهای دانشآموزی از منظر مدیران و دبیران: دلالتهایی برای بهبود برنامهریزی آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 90-112]
-
پژوهش کیفی
نگاشت-نهاد آموزش عالی با رویکرد بینالمللی شدن در نظام علم و فناوری ایران (وضعیت موجود) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 113-145]
-
پساپدیدارشناسی
واکاوی جنبههای کاهشی و افزایشی استفاده چت بات های هوش مصنوعی و کاربرد چندگانه آن ها در آموزش عالی با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 211-236]
-
پیشبینی روندهای آموزشی
بررسی نقش هوش مصنوعی در پیشبینی روندهای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 191-210]
چ
-
چتباتها
واکاوی جنبههای کاهشی و افزایشی استفاده چت بات های هوش مصنوعی و کاربرد چندگانه آن ها در آموزش عالی با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 211-236]
خ
-
خراسانرضوی
مطالعه نابرابریهای آموزشی: بررسی وضعیت شاخصهای آموزشی استان خراسانرضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]
س
-
سازمان آموزش فنی و حرفهای
طراحی مدل مفهومی برنامهریزی آموزشی کوتاهمدت انعطافپذیر در سازمان آموزش فنی و حرفهای ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 8-27]
-
سیاست آموزشی
مسئولیت اجتماعی نظام دانشگاهی، مفهوم مفقوده سیاستها و برنامههای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 28-45]
-
سیاستگذاری
نگاشت-نهاد آموزش عالی با رویکرد بینالمللی شدن در نظام علم و فناوری ایران (وضعیت موجود) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 113-145]
-
سیاست گذاری آموزشی
تحلیل ضرورت ها و راهبردهای اجرای نظام یادگیری مهارت محور در هنرستان های فنی و حرفه ای: رویکردی بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 261-260]
ش
-
شاخصهای آموزشی
مطالعه نابرابریهای آموزشی: بررسی وضعیت شاخصهای آموزشی استان خراسانرضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]
-
شخصیسازی آموزش
دیدگاه اساتید نسبت به بکارگیری هوش مصنوعی در تدریس در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 170-191]
ع
-
عدالت اجتماعی
پژوهشهای نابرابری آموزشی: تحلیل شبکههای پژوهشی و خوشههای موضوعی مقالات با روش کتابسنجی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 146-169]
-
عدالت آموزشی
مطالعه نابرابریهای آموزشی: بررسی وضعیت شاخصهای آموزشی استان خراسانرضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]
-
عدالت آموزشی
تحقق عدالت آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی: مرور تحلیلی فرصتها، چالشها و راهکارها [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 237-260]
ف
-
فناوری آموزشی
بررسی نقش هوش مصنوعی در پیشبینی روندهای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 191-210]
-
فناوری آموزشی
تحقق عدالت آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی: مرور تحلیلی فرصتها، چالشها و راهکارها [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 237-260]
ک
-
کارآموزی و آموزش عملی
تحلیل ضرورت ها و راهبردهای اجرای نظام یادگیری مهارت محور در هنرستان های فنی و حرفه ای: رویکردی بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 261-260]
-
کتابسنجی
پژوهشهای نابرابری آموزشی: تحلیل شبکههای پژوهشی و خوشههای موضوعی مقالات با روش کتابسنجی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 146-169]
م
-
مدیران پژوهش سرا
تحلیل موانع تحقق اهداف و چالشهای پیش روی پژوهشسراهای دانشآموزی از منظر مدیران و دبیران: دلالتهایی برای بهبود برنامهریزی آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 90-112]
-
مسئولیت اجتماعی
مسئولیت اجتماعی نظام دانشگاهی، مفهوم مفقوده سیاستها و برنامههای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 28-45]
-
معلمان تخصصی
تحلیل موانع تحقق اهداف و چالشهای پیش روی پژوهشسراهای دانشآموزی از منظر مدیران و دبیران: دلالتهایی برای بهبود برنامهریزی آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 90-112]
-
مهارتهای کارآفرینی
طراحی مدلی بهینه برای بهبود آموزش کارآفرینی با تمرکز بر نقاط ضعف موجود در نظام آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 46-72]
ن
-
نابرابری آموزشی
پژوهشهای نابرابری آموزشی: تحلیل شبکههای پژوهشی و خوشههای موضوعی مقالات با روش کتابسنجی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 146-169]
-
نابرابری آموزشی
مطالعه نابرابریهای آموزشی: بررسی وضعیت شاخصهای آموزشی استان خراسانرضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]
-
نظام یادگیری مهارتمحور
تحلیل ضرورت ها و راهبردهای اجرای نظام یادگیری مهارت محور در هنرستان های فنی و حرفه ای: رویکردی بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 261-260]
-
نظام دانشگاهی
مسئولیت اجتماعی نظام دانشگاهی، مفهوم مفقوده سیاستها و برنامههای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 28-45]
ه
-
همکاری علمی
پژوهشهای نابرابری آموزشی: تحلیل شبکههای پژوهشی و خوشههای موضوعی مقالات با روش کتابسنجی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 146-169]
-
هنرستان های فنی و حرفه ای
تحلیل ضرورت ها و راهبردهای اجرای نظام یادگیری مهارت محور در هنرستان های فنی و حرفه ای: رویکردی بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 261-260]
-
هوش مصنوعی
بررسی نقش هوش مصنوعی در پیشبینی روندهای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 191-210]
-
هوش مصنوعی
دیدگاه اساتید نسبت به بکارگیری هوش مصنوعی در تدریس در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 170-191]
-
هوش مصنوعی
واکاوی جنبههای کاهشی و افزایشی استفاده چت بات های هوش مصنوعی و کاربرد چندگانه آن ها در آموزش عالی با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 211-236]
ی
-
یادگیری ترکیبی
تحقق عدالت آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی: مرور تحلیلی فرصتها، چالشها و راهکارها [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 237-260]
-
یادگیری هوشمند
بررسی نقش هوش مصنوعی در پیشبینی روندهای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 191-210]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد