نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب در حوزه کارآفرینی طراحی مدلی بهینه برای بهبود آموزش کارآفرینی با تمرکز بر نقاط ضعف موجود در نظام آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 46-72]
  • آموزش عالی دیدگاه اساتید نسبت به بکارگیری هوش مصنوعی در تدریس در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 170-191]
  • آموزش عالی واکاوی جنبه‌های کاهشی و افزایشی استفاده چت بات های هوش مصنوعی و کاربرد چندگانه آن ها در آموزش عالی با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 211-236]
  • آموزش‌عالی نگاشت-نهاد آموزش عالی با رویکرد بین‌المللی شدن در نظام علم و فناوری ایران (وضعیت ‏موجود)‏ [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 113-145]
  • آموزش مجازی تحقق عدالت آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی: مرور تحلیلی فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 237-260]
  • آموزش‌ مهارتی طراحی مدل مفهومی برنامه‌ریزی آموزشی کوتاه‌مدت انعطاف‌پذیر در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 8-27]

ا

  • ارزشیابی آموزشی دیدگاه اساتید نسبت به بکارگیری هوش مصنوعی در تدریس در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 170-191]
  • انعطاف‌پذیری برنامه ریزی آموزش طراحی مدل مفهومی برنامه‌ریزی آموزشی کوتاه‌مدت انعطاف‌پذیر در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 8-27]

ب

  • برابری آموزشی تحقق عدالت آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی: مرور تحلیلی فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 237-260]
  • برنامه آموزشی مسئولیت اجتماعی نظام دانشگاهی، مفهوم مفقوده سیاست‌‎ها و برنامه‌های آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 28-45]
  • برنامه ریزی آموزشی پژوهش‌های نابرابری آموزشی: تحلیل شبکه‌های پژوهشی و خوشه‌های موضوعی مقالات با روش‌ کتاب‌سنجی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 146-169]
  • برنامه‌ریزی آموزشی مسئولیت اجتماعی نظام دانشگاهی، مفهوم مفقوده سیاست‌‎ها و برنامه‌های آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 28-45]
  • برنامه‌ریزی آموزشی طراحی مدل مفهومی برنامه‌ریزی آموزشی کوتاه‌مدت انعطاف‌پذیر در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 8-27]
  • برنامه‌ریزی آموزشی بررسی نقش هوش مصنوعی در پیش‌بینی روندهای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 191-210]
  • برنامه‌ریزی آموزشی طراحی مدلی بهینه برای بهبود آموزش کارآفرینی با تمرکز بر نقاط ضعف موجود در نظام آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 46-72]
  • برنامه‌ریزی آموزشی مطالعه نابرابری‌های آموزشی: بررسی وضعیت شاخص‌های آموزشی استان خراسان‌رضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]
  • برنامه‌ریزی آموزشی دیدگاه اساتید نسبت به بکارگیری هوش مصنوعی در تدریس در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 170-191]
  • برنامه‌ریزی آموزشی تحلیل موانع تحقق اهداف و چالش‌های پیش روی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی از منظر مدیران و دبیران: دلالت‌هایی برای بهبود برنامه‌ریزی آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 90-112]
  • برنامه‌ریزی آموزشی نگاشت-نهاد آموزش عالی با رویکرد بین‌المللی شدن در نظام علم و فناوری ایران (وضعیت ‏موجود)‏ [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 113-145]
  • برنامه‌ریزی آموزشی واکاوی جنبه‌های کاهشی و افزایشی استفاده چت بات های هوش مصنوعی و کاربرد چندگانه آن ها در آموزش عالی با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 211-236]
  • برنامه ششم توسعه مطالعه نابرابری‌های آموزشی: بررسی وضعیت شاخص‌های آموزشی استان خراسان‌رضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]
  • برنامه های آموزشی کوتاه‌مدت طراحی مدل مفهومی برنامه‌ریزی آموزشی کوتاه‌مدت انعطاف‌پذیر در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 8-27]
  • بین‌المللی‌سازی نگاشت-نهاد آموزش عالی با رویکرد بین‌المللی شدن در نظام علم و فناوری ایران (وضعیت ‏موجود)‏ [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 113-145]
  • بهبود کارآفرینی طراحی مدلی بهینه برای بهبود آموزش کارآفرینی با تمرکز بر نقاط ضعف موجود در نظام آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 46-72]

پ

  • پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی تحلیل موانع تحقق اهداف و چالش‌های پیش روی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی از منظر مدیران و دبیران: دلالت‌هایی برای بهبود برنامه‌ریزی آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 90-112]
  • پژوهش کیفی نگاشت-نهاد آموزش عالی با رویکرد بین‌المللی شدن در نظام علم و فناوری ایران (وضعیت ‏موجود)‏ [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 113-145]
  • پساپدیدارشناسی واکاوی جنبه‌های کاهشی و افزایشی استفاده چت بات های هوش مصنوعی و کاربرد چندگانه آن ها در آموزش عالی با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 211-236]
  • پیش‌بینی روندهای آموزشی بررسی نقش هوش مصنوعی در پیش‌بینی روندهای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 191-210]

چ

  • چت‌باتها واکاوی جنبه‌های کاهشی و افزایشی استفاده چت بات های هوش مصنوعی و کاربرد چندگانه آن ها در آموزش عالی با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 211-236]

خ

  • خراسان‌رضوی مطالعه نابرابری‌های آموزشی: بررسی وضعیت شاخص‌های آموزشی استان خراسان‌رضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]

س

  • سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای طراحی مدل مفهومی برنامه‌ریزی آموزشی کوتاه‌مدت انعطاف‌پذیر در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 8-27]
  • سیاست آموزشی مسئولیت اجتماعی نظام دانشگاهی، مفهوم مفقوده سیاست‌‎ها و برنامه‌های آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 28-45]
  • سیاست‌گذاری نگاشت-نهاد آموزش عالی با رویکرد بین‌المللی شدن در نظام علم و فناوری ایران (وضعیت ‏موجود)‏ [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 113-145]
  • سیاست گذاری آموزشی تحلیل ضرورت ها و راهبردهای اجرای نظام یادگیری مهارت محور در هنرستان های فنی و حرفه ای: رویکردی بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 261-260]

ش

  • شاخص‌های آموزشی مطالعه نابرابری‌های آموزشی: بررسی وضعیت شاخص‌های آموزشی استان خراسان‌رضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]
  • شخصی‌سازی آموزش دیدگاه اساتید نسبت به بکارگیری هوش مصنوعی در تدریس در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 170-191]

ع

  • عدالت اجتماعی پژوهش‌های نابرابری آموزشی: تحلیل شبکه‌های پژوهشی و خوشه‌های موضوعی مقالات با روش‌ کتاب‌سنجی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 146-169]
  • عدالت آموزشی مطالعه نابرابری‌های آموزشی: بررسی وضعیت شاخص‌های آموزشی استان خراسان‌رضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]
  • عدالت آموزشی تحقق عدالت آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی: مرور تحلیلی فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 237-260]

ف

  • فناوری آموزشی بررسی نقش هوش مصنوعی در پیش‌بینی روندهای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 191-210]
  • فناوری آموزشی تحقق عدالت آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی: مرور تحلیلی فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 237-260]

ک

  • کارآموزی و آموزش عملی تحلیل ضرورت ها و راهبردهای اجرای نظام یادگیری مهارت محور در هنرستان های فنی و حرفه ای: رویکردی بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 261-260]
  • کتاب‌سنجی پژوهش‌های نابرابری آموزشی: تحلیل شبکه‌های پژوهشی و خوشه‌های موضوعی مقالات با روش‌ کتاب‌سنجی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 146-169]

م

  • مدیران پژوهش سرا تحلیل موانع تحقق اهداف و چالش‌های پیش روی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی از منظر مدیران و دبیران: دلالت‌هایی برای بهبود برنامه‌ریزی آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 90-112]
  • مسئولیت اجتماعی مسئولیت اجتماعی نظام دانشگاهی، مفهوم مفقوده سیاست‌‎ها و برنامه‌های آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 28-45]
  • معلمان تخصصی تحلیل موانع تحقق اهداف و چالش‌های پیش روی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی از منظر مدیران و دبیران: دلالت‌هایی برای بهبود برنامه‌ریزی آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 90-112]
  • مهارت‌های کارآفرینی طراحی مدلی بهینه برای بهبود آموزش کارآفرینی با تمرکز بر نقاط ضعف موجود در نظام آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 46-72]

ن

  • نابرابری آموزشی پژوهش‌های نابرابری آموزشی: تحلیل شبکه‌های پژوهشی و خوشه‌های موضوعی مقالات با روش‌ کتاب‌سنجی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 146-169]
  • نابرابری آموزشی مطالعه نابرابری‌های آموزشی: بررسی وضعیت شاخص‌های آموزشی استان خراسان‌رضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396) [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 73-89]
  • نظام یادگیری مهارت‌محور تحلیل ضرورت ها و راهبردهای اجرای نظام یادگیری مهارت محور در هنرستان های فنی و حرفه ای: رویکردی بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 261-260]
  • نظام دانشگاهی مسئولیت اجتماعی نظام دانشگاهی، مفهوم مفقوده سیاست‌‎ها و برنامه‌های آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 28-45]

ه

  • همکاری علمی پژوهش‌های نابرابری آموزشی: تحلیل شبکه‌های پژوهشی و خوشه‌های موضوعی مقالات با روش‌ کتاب‌سنجی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 146-169]
  • هنرستان های فنی و حرفه ای تحلیل ضرورت ها و راهبردهای اجرای نظام یادگیری مهارت محور در هنرستان های فنی و حرفه ای: رویکردی بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 261-260]
  • هوش مصنوعی بررسی نقش هوش مصنوعی در پیش‌بینی روندهای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 191-210]
  • هوش مصنوعی دیدگاه اساتید نسبت به بکارگیری هوش مصنوعی در تدریس در نظام آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 170-191]
  • هوش مصنوعی واکاوی جنبه‌های کاهشی و افزایشی استفاده چت بات های هوش مصنوعی و کاربرد چندگانه آن ها در آموزش عالی با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 211-236]

ی

  • یادگیری ترکیبی تحقق عدالت آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی: مرور تحلیلی فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 237-260]
  • یادگیری هوشمند بررسی نقش هوش مصنوعی در پیش‌بینی روندهای آموزشی [دوره 14، شماره 27، 1404، صفحه 191-210]