آ
-
آموزش
تحلیلی بر نیازهای آموزشی کارکنان با استفاده از TOPSIS فازی، دیماتل فازی (مورد مطالعه: استانداری خراسان جنوبی) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
-
آموزش عالی
تبیین فرایند برنامهریزی علوم جغرافیایی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 81-103]
-
آموزش عالی
بررسی رضایت مندی تحصیلی دانشجویان اولین دوره کارشناسی ارشد آموزش محور: مطالعهای موردی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 5-25]
-
آموزش فنی و حرفه ای
مؤلفههای سازنده شایستگیهای مهارت آموختگان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 131-162]
-
آموزش مدیران
نیاز سنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-187]
-
آموزشهای فنی وحرفهای
نیازسنجی آموزشهای فنی و حرفهای مرتبط با زیستفناوری در سازمان آموزش فنی و حرفهای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 161-180]
-
آموزش و پرورش فنی و حرفهای
نیازسنجی شایستگیهای حرفهای هنرآموزان هنرستانهای فنی و حرفهای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 189-224]
ا
-
ایران
تبیین فرایند برنامهریزی علوم جغرافیایی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 81-103]
-
الگوی جریان دانش آموزی
بررسی مدل جریان دانشآموزی دوره راهنمایی تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان اهواز طی سالهای برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 27-59]
ب
-
برنامهدرسی مبتنی بر شایستگی
نیازسنجی شایستگیهای حرفهای هنرآموزان هنرستانهای فنی و حرفهای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 189-224]
-
برنامه ریزی
تبیین فرایند برنامهریزی علوم جغرافیایی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 81-103]
-
برنامهریزی آموزش عالی
برنامهریزی آموزش عالی و چالشهای میان رشتهای شدن [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 54-89]
پ
-
پیچیدگی
مفهوم پردازی توسعۀ برنامههای میان رشتهای [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
-
پستهای مدیریتی و تخصصی
بررسی عوامل مؤثر بر عدم بکارگیری دانشآموختگان رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی استان چهارمحال و بختیاری در پستهای تخصصی و مدیریتی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 33-53]
ت
-
تاپسیس فازی
تحلیلی بر نیازهای آموزشی کارکنان با استفاده از TOPSIS فازی، دیماتل فازی (مورد مطالعه: استانداری خراسان جنوبی) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
-
تحصیلات تکمیلی
بررسی رضایت مندی تحصیلی دانشجویان اولین دوره کارشناسی ارشد آموزش محور: مطالعهای موردی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 5-25]
-
تحولات علمورزی
برنامهریزی آموزش عالی و چالشهای میان رشتهای شدن [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 54-89]
ج
-
جغرافیا
تبیین فرایند برنامهریزی علوم جغرافیایی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 81-103]
د
-
دانشآموختگان
بررسی عوامل مؤثر بر عدم بکارگیری دانشآموختگان رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی استان چهارمحال و بختیاری در پستهای تخصصی و مدیریتی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 33-53]
-
دانشجویان
شایستگی های کانونی دانشجویانِ دانشگاه مازندران؛ ارتقا یا افت؟ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-112]
-
دانشگاه مازندران
شایستگی های کانونی دانشجویانِ دانشگاه مازندران؛ ارتقا یا افت؟ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-112]
-
دیماتل فازی
تحلیلی بر نیازهای آموزشی کارکنان با استفاده از TOPSIS فازی، دیماتل فازی (مورد مطالعه: استانداری خراسان جنوبی) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
-
دوره آموزش محور
بررسی رضایت مندی تحصیلی دانشجویان اولین دوره کارشناسی ارشد آموزش محور: مطالعهای موردی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 5-25]
ر
-
رشتۀ مدیریت و برنامهریزی
بررسی عوامل مؤثر بر عدم بکارگیری دانشآموختگان رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی استان چهارمحال و بختیاری در پستهای تخصصی و مدیریتی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 33-53]
-
رضایتمندی تحصیلی
بررسی رضایت مندی تحصیلی دانشجویان اولین دوره کارشناسی ارشد آموزش محور: مطالعهای موردی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 5-25]
ز
-
زیست فناوری
نیازسنجی آموزشهای فنی و حرفهای مرتبط با زیستفناوری در سازمان آموزش فنی و حرفهای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 161-180]
س
-
ساختار
مفهوم پردازی توسعۀ برنامههای میان رشتهای [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
-
سیستم دانشگاه
مفهوم پردازی توسعۀ برنامههای میان رشتهای [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
ش
-
شایستگی
مؤلفههای سازنده شایستگیهای مهارت آموختگان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 131-162]
-
شایستگی
نیاز سنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-187]
-
شایستگی حرفهای
نیازسنجی شایستگیهای حرفهای هنرآموزان هنرستانهای فنی و حرفهای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 189-224]
-
شایستگی های کانونی
شایستگی های کانونی دانشجویانِ دانشگاه مازندران؛ ارتقا یا افت؟ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-112]
ع
-
علم جلودار سرحدی
برنامهریزی آموزش عالی و چالشهای میان رشتهای شدن [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 54-89]
-
علوم جغرافیائی
تبیین فرایند برنامهریزی علوم جغرافیایی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 81-103]
ف
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی
بررسی راهکارهای مشارکت دولت و بخش خصوصی در آموزش و پرورش و انتخاب مناسبترین مکانیسم با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-31]
ک
-
کارکرد
مفهوم پردازی توسعۀ برنامههای میان رشتهای [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
-
کارکنان
تحلیلی بر نیازهای آموزشی کارکنان با استفاده از TOPSIS فازی، دیماتل فازی (مورد مطالعه: استانداری خراسان جنوبی) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
-
کیفیت آموزشی
شایستگی های کانونی دانشجویانِ دانشگاه مازندران؛ ارتقا یا افت؟ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-112]
-
کیفیت- رضایت- یادگیرنده- یادگیری الکترونیکی- آموزش از دور
مطالعه تأثیر کیفیت(اطلاعات-آموزش-فنی-خدمات) برمیزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 113-129]
م
-
میان رشتگی
مفهوم پردازی توسعۀ برنامههای میان رشتهای [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
-
میان رشته ای شدن
برنامهریزی آموزش عالی و چالشهای میان رشتهای شدن [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 54-89]
-
مدل
نیاز سنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-187]
-
مدل تحلیل کوآدرانت
نیازسنجی شایستگیهای حرفهای هنرآموزان هنرستانهای فنی و حرفهای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 189-224]
-
مدل نیازسنجی بوریچ
نیازسنجی شایستگیهای حرفهای هنرآموزان هنرستانهای فنی و حرفهای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 189-224]
-
مشارکت بخش خصوصی
بررسی راهکارهای مشارکت دولت و بخش خصوصی در آموزش و پرورش و انتخاب مناسبترین مکانیسم با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-31]
-
مشارکت دولتی- خصوصی
بررسی راهکارهای مشارکت دولت و بخش خصوصی در آموزش و پرورش و انتخاب مناسبترین مکانیسم با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-31]
-
مقطع راهنمایی
بررسی مدل جریان دانشآموزی دوره راهنمایی تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان اهواز طی سالهای برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 27-59]
-
مهارت آموختگان
مؤلفههای سازنده شایستگیهای مهارت آموختگان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 131-162]
-
مؤلفههای شایستگی
مؤلفههای سازنده شایستگیهای مهارت آموختگان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 131-162]
ن
-
نیازسنجی
نیازسنجی آموزشهای فنی و حرفهای مرتبط با زیستفناوری در سازمان آموزش فنی و حرفهای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 161-180]
-
نیازسنجی آموزشی
نیاز سنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-187]
-
نیازهای آموزشی
تحلیلی بر نیازهای آموزشی کارکنان با استفاده از TOPSIS فازی، دیماتل فازی (مورد مطالعه: استانداری خراسان جنوبی) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
-
نرخ ارتفاء
بررسی مدل جریان دانشآموزی دوره راهنمایی تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان اهواز طی سالهای برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 27-59]
-
نرخ تکرار پایه
بررسی مدل جریان دانشآموزی دوره راهنمایی تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان اهواز طی سالهای برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 27-59]
-
نرخ گذر
بررسی مدل جریان دانشآموزی دوره راهنمایی تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان اهواز طی سالهای برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 27-59]
-
نظام آموزشی
بررسی عوامل مؤثر بر عدم بکارگیری دانشآموختگان رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی استان چهارمحال و بختیاری در پستهای تخصصی و مدیریتی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 33-53]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد