نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تحلیلی بر نیازهای آموزشی کارکنان با استفاده از TOPSIS فازی، دیماتل فازی (مورد مطالعه: استانداری خراسان جنوبی) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
  • آموزش عالی تبیین فرایند برنامه‌ریزی علوم جغرافیایی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 81-103]
  • آموزش عالی بررسی رضایت مندی تحصیلی دانشجویان اولین دوره کارشناسی ارشد آموزش محور: مطالعه‌ای موردی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 5-25]
  • آموزش فنی و حرفه ای مؤلفه‏های سازنده شایستگی‏های مهارت آموختگان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 131-162]
  • آموزش مدیران نیاز سنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-187]
  • آموزش‌های فنی و‌حرفه‌ای نیازسنجی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مرتبط با زیست‌فناوری در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 161-180]
  • آموزش و پرورش فنی و حرفه‌ای نیازسنجی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 189-224]

ا

  • ایران تبیین فرایند برنامه‌ریزی علوم جغرافیایی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 81-103]
  • الگوی جریان دانش آموزی بررسی مدل جریان دانش‌آموزی دوره ‌راهنمایی تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان اهواز طی سال‌های برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 27-59]

ب

  • برنامه‌درسی مبتنی بر شایستگی نیازسنجی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 189-224]
  • برنامه ریزی تبیین فرایند برنامه‌ریزی علوم جغرافیایی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 81-103]
  • برنامه‌ریزی آموزش عالی برنامه‌ریزی آموزش عالی و چالشهای میان رشته‌ای شدن [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 54-89]

پ

  • پیچیدگی مفهوم پردازی توسعۀ برنامه‌های میان رشته‌ای [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
  • پست‌های مدیریتی و تخصصی بررسی عوامل مؤثر بر عدم بکارگیری دانش‌آموختگان رشته‌ مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی استان چهارمحال و بختیاری در پست‌های تخصصی و مدیریتی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 33-53]

ت

  • تاپسیس فازی تحلیلی بر نیازهای آموزشی کارکنان با استفاده از TOPSIS فازی، دیماتل فازی (مورد مطالعه: استانداری خراسان جنوبی) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
  • تحصیلات تکمیلی بررسی رضایت مندی تحصیلی دانشجویان اولین دوره کارشناسی ارشد آموزش محور: مطالعه‌ای موردی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 5-25]
  • تحولات علم‌ورزی برنامه‌ریزی آموزش عالی و چالشهای میان رشته‌ای شدن [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 54-89]

ج

  • جغرافیا تبیین فرایند برنامه‌ریزی علوم جغرافیایی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 81-103]

د

  • دانش‌آموختگان بررسی عوامل مؤثر بر عدم بکارگیری دانش‌آموختگان رشته‌ مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی استان چهارمحال و بختیاری در پست‌های تخصصی و مدیریتی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 33-53]
  • دانشجویان شایستگی های کانونی دانشجویانِ دانشگاه مازندران؛ ارتقا یا افت؟ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-112]
  • دانشگاه مازندران شایستگی های کانونی دانشجویانِ دانشگاه مازندران؛ ارتقا یا افت؟ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-112]
  • دیماتل فازی تحلیلی بر نیازهای آموزشی کارکنان با استفاده از TOPSIS فازی، دیماتل فازی (مورد مطالعه: استانداری خراسان جنوبی) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
  • دوره آموزش محور بررسی رضایت مندی تحصیلی دانشجویان اولین دوره کارشناسی ارشد آموزش محور: مطالعه‌ای موردی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 5-25]

ر

  • رشتۀ مدیریت و برنامه‌ریزی بررسی عوامل مؤثر بر عدم بکارگیری دانش‌آموختگان رشته‌ مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی استان چهارمحال و بختیاری در پست‌های تخصصی و مدیریتی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 33-53]
  • رضایتمندی تحصیلی بررسی رضایت مندی تحصیلی دانشجویان اولین دوره کارشناسی ارشد آموزش محور: مطالعه‌ای موردی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 5-25]

ز

  • زیست فناوری نیازسنجی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مرتبط با زیست‌فناوری در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 161-180]

س

  • ساختار مفهوم پردازی توسعۀ برنامه‌های میان رشته‌ای [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
  • سیستم دانشگاه مفهوم پردازی توسعۀ برنامه‌های میان رشته‌ای [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]

ش

  • شایستگی مؤلفه‏های سازنده شایستگی‏های مهارت آموختگان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 131-162]
  • شایستگی نیاز سنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-187]
  • شایستگی حرفه‌ای نیازسنجی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 189-224]
  • شایستگی های کانونی شایستگی های کانونی دانشجویانِ دانشگاه مازندران؛ ارتقا یا افت؟ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-112]

ع

  • علم جلودار سرحدی برنامه‌ریزی آموزش عالی و چالشهای میان رشته‌ای شدن [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 54-89]
  • علوم جغرافیائی تبیین فرایند برنامه‌ریزی علوم جغرافیایی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 81-103]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی بررسی راهکارهای مشارکت دولت و بخش خصوصی در آموزش و پرورش و انتخاب مناسب‌ترین مکانیسم با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-31]

ک

  • کارکرد مفهوم پردازی توسعۀ برنامه‌های میان رشته‌ای [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
  • کارکنان تحلیلی بر نیازهای آموزشی کارکنان با استفاده از TOPSIS فازی، دیماتل فازی (مورد مطالعه: استانداری خراسان جنوبی) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
  • کیفیت آموزشی شایستگی های کانونی دانشجویانِ دانشگاه مازندران؛ ارتقا یا افت؟ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 61-112]
  • کیفیت- رضایت- یادگیرنده- یادگیری الکترونیکی- آموزش از دور مطالعه تأثیر کیفیت(اطلاعات-آموزش-فنی-خدمات) برمیزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 113-129]

م

  • میان رشتگی مفهوم پردازی توسعۀ برنامه‌های میان رشته‌ای [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
  • میان رشته ای شدن برنامه‌ریزی آموزش عالی و چالشهای میان رشته‌ای شدن [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 54-89]
  • مدل نیاز سنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-187]
  • مدل تحلیل کوآدرانت نیازسنجی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 189-224]
  • مدل نیازسنجی بوریچ نیازسنجی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 189-224]
  • مشارکت بخش خصوصی بررسی راهکارهای مشارکت دولت و بخش خصوصی در آموزش و پرورش و انتخاب مناسب‌ترین مکانیسم با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-31]
  • مشارکت دولتی- خصوصی بررسی راهکارهای مشارکت دولت و بخش خصوصی در آموزش و پرورش و انتخاب مناسب‌ترین مکانیسم با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-31]
  • مقطع راهنمایی بررسی مدل جریان دانش‌آموزی دوره ‌راهنمایی تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان اهواز طی سال‌های برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 27-59]
  • مهارت آموختگان مؤلفه‏های سازنده شایستگی‏های مهارت آموختگان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 131-162]
  • مؤلفه‏های شایستگی مؤلفه‏های سازنده شایستگی‏های مهارت آموختگان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 131-162]

ن

  • نیازسنجی نیازسنجی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مرتبط با زیست‌فناوری در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 161-180]
  • نیازسنجی آموزشی نیاز سنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 163-187]
  • نیازهای آموزشی تحلیلی بر نیازهای آموزشی کارکنان با استفاده از TOPSIS فازی، دیماتل فازی (مورد مطالعه: استانداری خراسان جنوبی) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 105-129]
  • نرخ ارتفاء بررسی مدل جریان دانش‌آموزی دوره ‌راهنمایی تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان اهواز طی سال‌های برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 27-59]
  • نرخ تکرار پایه بررسی مدل جریان دانش‌آموزی دوره ‌راهنمایی تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان اهواز طی سال‌های برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 27-59]
  • نرخ گذر بررسی مدل جریان دانش‌آموزی دوره ‌راهنمایی تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان اهواز طی سال‌های برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 27-59]
  • نظام آموزشی بررسی عوامل مؤثر بر عدم بکارگیری دانش‌آموختگان رشته‌ مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی استان چهارمحال و بختیاری در پست‌های تخصصی و مدیریتی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 33-53]