آ
-
آهنچیان، محمدرضا
نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 13-28]
ا
-
احمدی کهنعلی، رضا
نیازسنجی و تعیین دورههای آموزشی کارکنان واحدهای آموزش و پژوهش دانشگاه هرمزگان بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 133-166]
-
امیدی فر، رضا
تبیین نابرابری و رتبهبندی دانشگاههای شهر تهران در سطح درونداد، فرایند و برونداد جهت نیل به توسعه پایدار مورد مطالعه دانشگاههای شهر تهران [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 55-78]
ب
-
باقی یزدل، رقیه
تحلیل آماری نتایج آزمون کارشناسی ارشد بر اساس مدلهای اثر تصادفی عضویت چندگانه و چندسطحی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 11-32]
پ
-
پورکریمی، جواد
طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامهریزی آموزشی دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 65-88]
ت
-
ترک زاده، جعفر
توانمندسازی دانشگاهی با رویکرد راهبردی: چارچوب موقعیتی برای برنامهریزی توسعه دانشگاه بامیان افغانستان [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 133-157]
ج
-
جمالی، احسان
تحلیل آماری نتایج آزمون کارشناسی ارشد بر اساس مدلهای اثر تصادفی عضویت چندگانه و چندسطحی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 11-32]
ح
-
حیدرزادگان، علیرضا
فرصتهای آموزشی دانش آموزان عشایر استان سیستان و بلوچستان: (برابر یا نابرابر [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 159-175]
-
حسنی، محمد
تبیین نابرابری و رتبهبندی دانشگاههای شهر تهران در سطح درونداد، فرایند و برونداد جهت نیل به توسعه پایدار مورد مطالعه دانشگاههای شهر تهران [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 55-78]
-
حسن زاده بارانی کرد، سودابه
نقش فعالیتهای حمایتی والدین بر عملکرد سواد خواندن دانشآموزان: آزمون برابری مدلها بر حسب جنسیت [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 104-132]
خ
-
خرسندی یامچی، اکبر
طراحی الگوی صلاحیت حرفهای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 89-105]
د
-
دادگر، شهرام
بررسی « شکاف انتظار – عمل» آموزش مهارتهای حرفهای در دانش آموختگان رشته حسابداری ( با تاکید بر دوره کارشناسی) [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 168-188]
ر
-
رحیمی، سمیه
تغییرات مفهومی در حوزه برنامهریزی در آرای راسل ایکاف [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 79-103]
-
رضایی میرقائد، هدا
نیازسنجی و تعیین دورههای آموزشی کارکنان واحدهای آموزش و پژوهش دانشگاه هرمزگان بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 133-166]
س
-
سعیدی رضوانی، محمود
نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 13-28]
-
سلیمی، جمال
پدیدارشناسی ادراک دانشجویان از عناصر آموزشی در دانشگاه: مطالعه موردی مفهوم «صلاحیت»های آموزشی مدرسان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 30-64]
-
سلیمی، قاسم
توانمندسازی دانشگاهی با رویکرد راهبردی: چارچوب موقعیتی برای برنامهریزی توسعه دانشگاه بامیان افغانستان [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 133-157]
-
سلمانی، آرزو
ارزیابی کیفیت دورههای دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 106-130]
ش
-
شعبانی ورکی، بختیار
نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 13-28]
-
شکوهی فرد، حسین
نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 13-28]
ص
-
صندوقداران، محمد حسین
فرصتهای آموزشی دانش آموزان عشایر استان سیستان و بلوچستان: (برابر یا نابرابر [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 159-175]
ط
-
طرقی، جعفر
مطالعة تطبیقی دانشگاه پژوهی وارایة ماتریس ابعاد دانشگاه پژوهی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 33-53]
ع
-
عارفی، محبوبه
مطالعة تطبیقی دانشگاه پژوهی وارایة ماتریس ابعاد دانشگاه پژوهی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 33-53]
-
عبدی، آرش
پدیدارشناسی ادراک دانشجویان از عناصر آموزشی در دانشگاه: مطالعه موردی مفهوم «صلاحیت»های آموزشی مدرسان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 30-64]
ف
-
فخاری، حسین
بررسی « شکاف انتظار – عمل» آموزش مهارتهای حرفهای در دانش آموختگان رشته حسابداری ( با تاکید بر دوره کارشناسی) [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 168-188]
-
فراستخواه، مقصود
طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامهریزی آموزشی دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 65-88]
-
فروغ، بازمحمد
توانمندسازی دانشگاهی با رویکرد راهبردی: چارچوب موقعیتی برای برنامهریزی توسعه دانشگاه بامیان افغانستان [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 133-157]
ق
-
قلعهای، علیرضا
تبیین نابرابری و رتبهبندی دانشگاههای شهر تهران در سطح درونداد، فرایند و برونداد جهت نیل به توسعه پایدار مورد مطالعه دانشگاههای شهر تهران [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 55-78]
ک
-
کوشکی جهرمی، علیرضا
نیازسنجی و تعیین دورههای آموزشی کارکنان واحدهای آموزش و پژوهش دانشگاه هرمزگان بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 133-166]
م
-
محمدی، رضا
طراحی الگوی صلاحیت حرفهای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 89-105]
-
محمدی، مهدی
توانمندسازی دانشگاهی با رویکرد راهبردی: چارچوب موقعیتی برای برنامهریزی توسعه دانشگاه بامیان افغانستان [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 133-157]
-
مرجانی، سید هادی
مطالعة تطبیقی دانشگاه پژوهی وارایة ماتریس ابعاد دانشگاه پژوهی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 33-53]
-
میرکمالی، سیدمحمد
طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامهریزی آموزشی دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 65-88]
-
مهدی، مهدی
تغییرات مفهومی در حوزه برنامهریزی در آرای راسل ایکاف [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 79-103]
-
موسوی، میر نجف
تبیین نابرابری و رتبهبندی دانشگاههای شهر تهران در سطح درونداد، فرایند و برونداد جهت نیل به توسعه پایدار مورد مطالعه دانشگاههای شهر تهران [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 55-78]
ن
-
نامداری پژمان، مهدی
طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامهریزی آموزشی دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 65-88]
-
نجفی، رامین
تغییرات مفهومی در حوزه برنامهریزی در آرای راسل ایکاف [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 79-103]
-
نوریان، کیمیا
ارزیابی کیفیت دورههای دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 106-130]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
ارزیابی کیفیت دورههای دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ [دوره 6، شماره 12، 1396، صفحه 106-130]
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
مطالعة تطبیقی دانشگاه پژوهی وارایة ماتریس ابعاد دانشگاه پژوهی [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 33-53]
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
تغییرات مفهومی در حوزه برنامهریزی در آرای راسل ایکاف [دوره 6، شماره 11، 1396، صفحه 79-103]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد