نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش از دور بررسی نقش نظام آموزش از دور در ایجاد سرمایه اجتماعی و ارائه الگوی مناسب جهت ارتقاء آن در آموزش عالی کشور [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 83-106]
  • آموزش زیست محیطی محیط زیست در آموزش عالی: ارزیابی دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی مازندران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 199-221]
  • آموزش و پرورش بررسی و رتبه‌بندی توسعه آموزشی نواحی نوزده گانه آموزش و پرورش استان اردبیل [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 37-66]

ا

  • اثربخشی تبیین رابطه شناخت معلّمان از اهداف مقطع متوسطه و اثربخشی آموزشی:(مطالعه موردی دبیران دبیرستان‌های شهر سنندج) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 139-170]
  • اثربخشی آموزشی تبیین رابطه شناخت معلّمان از اهداف مقطع متوسطه و اثربخشی آموزشی:(مطالعه موردی دبیران دبیرستان‌های شهر سنندج) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 139-170]
  • ارزیابی درونی آسیب‌شناسی طرح‌های ارزیابی درونی و راه‌های توسعه‌ اثربخشی آن (مطالعه‌ موردی: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 5-34]
  • استان اردبیل بررسی و رتبه‌بندی توسعه آموزشی نواحی نوزده گانه آموزش و پرورش استان اردبیل [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 37-66]
  • استان حوزستان سطح‌بندی توسعه آموزشی در شهرستان‌های استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 167-197]
  • استان یزد عوامل مؤثر بر موفقیت دانش‌آموزان استان یزد در کسب رتبه نخست ورود به دانشگاه‌های کشور طی سال‌های 1384 الی 1388 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 199-234]
  • اهداف تبیین رابطه شناخت معلّمان از اهداف مقطع متوسطه و اثربخشی آموزشی:(مطالعه موردی دبیران دبیرستان‌های شهر سنندج) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 139-170]
  • اهواز ساماندهی مکان‌گزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیم‌گیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]

ب

  • برنامه‌ریزی بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]
  • برنامه‌ریزی استراتژیک. آموزش و پرورش بررسی مقایسه‌ای میزان‌ کاربست مؤلفه‌های برنامه‌ریزی استراتژیک در (توسعه‌پایدار)آموزش و پرورش شهرهای اصفهان و کرمانشاه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 101-136]
  • برنامه‌ریزی آموزشی آسیب‌شناسی طرح‌های ارزیابی درونی و راه‌های توسعه‌ اثربخشی آن (مطالعه‌ موردی: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 5-34]
  • برنامه‌ریزی آموزشی بررسی نقش نظام آموزش از دور در ایجاد سرمایه اجتماعی و ارائه الگوی مناسب جهت ارتقاء آن در آموزش عالی کشور [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 83-106]
  • برنامه‌ریزی آموزشی عوامل مؤثر بر موفقیت دانش‌آموزان استان یزد در کسب رتبه نخست ورود به دانشگاه‌های کشور طی سال‌های 1384 الی 1388 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 199-234]
  • برنامه‌ریزی آموزشی بررسی مقایسه‌ای میزان‌ کاربست مؤلفه‌های برنامه‌ریزی استراتژیک در (توسعه‌پایدار)آموزش و پرورش شهرهای اصفهان و کرمانشاه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 101-136]
  • برنامه‌ریزی آموزشی سطح‌بندی توسعه آموزشی در شهرستان‌های استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 167-197]
  • برنامه‌ریزی‌ آموزشی محیط زیست در آموزش عالی: ارزیابی دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی مازندران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 199-221]

پ

  • پیشرفت تحصیلی بررسی تأثیر شادابی و نشاط در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان ساری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 35-57]

ت

  • تحقیق آمیخته بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]
  • توسعه سطح‌بندی توسعه آموزشی در شهرستان‌های استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 167-197]
  • توسعه‌یافتگی بررسی و رتبه‌بندی توسعه آموزشی نواحی نوزده گانه آموزش و پرورش استان اردبیل [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 37-66]
  • توسعه پایدار بررسی مقایسه‌ای میزان‌ کاربست مؤلفه‌های برنامه‌ریزی استراتژیک در (توسعه‌پایدار)آموزش و پرورش شهرهای اصفهان و کرمانشاه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 101-136]
  • توسعه دانشگاهی بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]

چ

  • چرخش واریماکس ارایه مدلی جامع درجهت پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدل‌سازی ساختاری تفسیری و مدل‌سازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 5-36]

ح

  • حداقل مربعات جزئی ارایه مدلی جامع درجهت پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدل‌سازی ساختاری تفسیری و مدل‌سازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 5-36]

د

  • دانش‌آموزان عوامل مؤثر بر موفقیت دانش‌آموزان استان یزد در کسب رتبه نخست ورود به دانشگاه‌های کشور طی سال‌های 1384 الی 1388 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 199-234]
  • دانش‌آموزان متوسطه و برنامه‌ریزی آموزشی بررسی تأثیر شادابی و نشاط در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان ساری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 35-57]
  • دانشجویان تأثیر سرمایه اجتماعی بر رضایت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 107-138]
  • دانش زیست محیطی محیط زیست در آموزش عالی: ارزیابی دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی مازندران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 199-221]
  • دانشگاه دولتی بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]
  • دانشگاه فردوسی مشهد آسیب‌شناسی طرح‌های ارزیابی درونی و راه‌های توسعه‌ اثربخشی آن (مطالعه‌ موردی: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 5-34]
  • دانشگاه‌های مازندران محیط زیست در آموزش عالی: ارزیابی دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی مازندران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 199-221]

ر

  • رضایت تحصیلی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رضایت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 107-138]
  • رضایت مشتری ارایه مدلی جامع درجهت پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدل‌سازی ساختاری تفسیری و مدل‌سازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 5-36]
  • روش FAHP ساماندهی مکان‌گزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیم‌گیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]

س

  • سرمایه اجتماعی بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی شهر اهواز [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 59-81]
  • سرمایه اجتماعی بررسی نقش نظام آموزش از دور در ایجاد سرمایه اجتماعی و ارائه الگوی مناسب جهت ارتقاء آن در آموزش عالی کشور [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 83-106]
  • سرمایه اجتماعی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رضایت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 107-138]
  • سرمایه انسانی بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی شهر اهواز [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 59-81]
  • سطح‌بندی بررسی و رتبه‌بندی توسعه آموزشی نواحی نوزده گانه آموزش و پرورش استان اردبیل [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 37-66]

ش

  • شادابی بررسی تأثیر شادابی و نشاط در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان ساری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 35-57]

ع

  • عوامل توسعه بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]

ک

  • کارکرد بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]
  • کنکور عوامل مؤثر بر موفقیت دانش‌آموزان استان یزد در کسب رتبه نخست ورود به دانشگاه‌های کشور طی سال‌های 1384 الی 1388 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 199-234]

م

  • مجتمع‌های آموزشی و پرورشی طرح تأسیس مجتمع‌های آموزشی و پرورشی از نظر تا واقعیت‌های فرایند اجرا (تأملی بر دیدگاه معلمان و مدیران به عنوان مخاطبین اصلی در مرحله اجرا) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 171-198]
  • مدارس خوشه‌ای طرح تأسیس مجتمع‌های آموزشی و پرورشی از نظر تا واقعیت‌های فرایند اجرا (تأملی بر دیدگاه معلمان و مدیران به عنوان مخاطبین اصلی در مرحله اجرا) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 171-198]
  • مدارس راهنمایی ساماندهی مکان‌گزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیم‌گیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]
  • مدارس هیأت امنایی بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی شهر اهواز [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 59-81]
  • مدیران گروه‌های آموزشی آسیب‌شناسی طرح‌های ارزیابی درونی و راه‌های توسعه‌ اثربخشی آن (مطالعه‌ موردی: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 5-34]
  • مدیران و معلمان طرح تأسیس مجتمع‌های آموزشی و پرورشی از نظر تا واقعیت‌های فرایند اجرا (تأملی بر دیدگاه معلمان و مدیران به عنوان مخاطبین اصلی در مرحله اجرا) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 171-198]
  • مدیریت ارتباط با دانشجو ارایه مدلی جامع درجهت پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدل‌سازی ساختاری تفسیری و مدل‌سازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 5-36]
  • مدیریت آموزشی ساماندهی مکان‌گزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیم‌گیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]
  • مدیریت رفتار سازمانی و فضای ارتباطی- ساختاری بررسی نقش نظام آموزش از دور در ایجاد سرمایه اجتماعی و ارائه الگوی مناسب جهت ارتقاء آن در آموزش عالی کشور [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 83-106]
  • مد‌‌ل‌سازی ساختاری تفسیری ارایه مدلی جامع درجهت پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدل‌سازی ساختاری تفسیری و مدل‌سازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 5-36]
  • مشارکت در آموزش و پرورش بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی شهر اهواز [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 59-81]
  • معلّمان تبیین رابطه شناخت معلّمان از اهداف مقطع متوسطه و اثربخشی آموزشی:(مطالعه موردی دبیران دبیرستان‌های شهر سنندج) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 139-170]
  • مکان‌یابی ساماندهی مکان‌گزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیم‌گیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]
  • منطق بولین ساماندهی مکان‌گزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیم‌گیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]
  • موفقیت عوامل مؤثر بر موفقیت دانش‌آموزان استان یزد در کسب رتبه نخست ورود به دانشگاه‌های کشور طی سال‌های 1384 الی 1388 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 199-234]

ن

  • نابرابری فضایی سطح‌بندی توسعه آموزشی در شهرستان‌های استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 167-197]
  • نشاط بررسی تأثیر شادابی و نشاط در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان ساری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 35-57]
  • نهاد آموزش عالی محیط زیست در آموزش عالی: ارزیابی دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی مازندران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 199-221]