آ
-
آموزش از دور
بررسی نقش نظام آموزش از دور در ایجاد سرمایه اجتماعی و ارائه الگوی مناسب جهت ارتقاء آن در آموزش عالی کشور [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 83-106]
-
آموزش زیست محیطی
محیط زیست در آموزش عالی: ارزیابی دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاههای دولتی مازندران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 199-221]
-
آموزش و پرورش
بررسی و رتبهبندی توسعه آموزشی نواحی نوزده گانه آموزش و پرورش استان اردبیل [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 37-66]
ا
-
اثربخشی
تبیین رابطه شناخت معلّمان از اهداف مقطع متوسطه و اثربخشی آموزشی:(مطالعه موردی دبیران دبیرستانهای شهر سنندج) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 139-170]
-
اثربخشی آموزشی
تبیین رابطه شناخت معلّمان از اهداف مقطع متوسطه و اثربخشی آموزشی:(مطالعه موردی دبیران دبیرستانهای شهر سنندج) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 139-170]
-
ارزیابی درونی
آسیبشناسی طرحهای ارزیابی درونی و راههای توسعه اثربخشی آن (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 5-34]
-
استان اردبیل
بررسی و رتبهبندی توسعه آموزشی نواحی نوزده گانه آموزش و پرورش استان اردبیل [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 37-66]
-
استان حوزستان
سطحبندی توسعه آموزشی در شهرستانهای استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 167-197]
-
استان یزد
عوامل مؤثر بر موفقیت دانشآموزان استان یزد در کسب رتبه نخست ورود به دانشگاههای کشور طی سالهای 1384 الی 1388 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 199-234]
-
اهداف
تبیین رابطه شناخت معلّمان از اهداف مقطع متوسطه و اثربخشی آموزشی:(مطالعه موردی دبیران دبیرستانهای شهر سنندج) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 139-170]
-
اهواز
ساماندهی مکانگزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیمگیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]
ب
-
برنامهریزی
بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]
-
برنامهریزی استراتژیک. آموزش و پرورش
بررسی مقایسهای میزان کاربست مؤلفههای برنامهریزی استراتژیک در (توسعهپایدار)آموزش و پرورش شهرهای اصفهان و کرمانشاه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 101-136]
-
برنامهریزی آموزشی
آسیبشناسی طرحهای ارزیابی درونی و راههای توسعه اثربخشی آن (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 5-34]
-
برنامهریزی آموزشی
بررسی نقش نظام آموزش از دور در ایجاد سرمایه اجتماعی و ارائه الگوی مناسب جهت ارتقاء آن در آموزش عالی کشور [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 83-106]
-
برنامهریزی آموزشی
عوامل مؤثر بر موفقیت دانشآموزان استان یزد در کسب رتبه نخست ورود به دانشگاههای کشور طی سالهای 1384 الی 1388 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 199-234]
-
برنامهریزی آموزشی
بررسی مقایسهای میزان کاربست مؤلفههای برنامهریزی استراتژیک در (توسعهپایدار)آموزش و پرورش شهرهای اصفهان و کرمانشاه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 101-136]
-
برنامهریزی آموزشی
سطحبندی توسعه آموزشی در شهرستانهای استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 167-197]
-
برنامهریزی آموزشی
محیط زیست در آموزش عالی: ارزیابی دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاههای دولتی مازندران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 199-221]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی تأثیر شادابی و نشاط در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه شهرستان ساری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 35-57]
ت
-
تحقیق آمیخته
بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]
-
توسعه
سطحبندی توسعه آموزشی در شهرستانهای استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 167-197]
-
توسعهیافتگی
بررسی و رتبهبندی توسعه آموزشی نواحی نوزده گانه آموزش و پرورش استان اردبیل [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 37-66]
-
توسعه پایدار
بررسی مقایسهای میزان کاربست مؤلفههای برنامهریزی استراتژیک در (توسعهپایدار)آموزش و پرورش شهرهای اصفهان و کرمانشاه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 101-136]
-
توسعه دانشگاهی
بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]
چ
-
چرخش واریماکس
ارایه مدلی جامع درجهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدلسازی ساختاری تفسیری و مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 5-36]
ح
-
حداقل مربعات جزئی
ارایه مدلی جامع درجهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدلسازی ساختاری تفسیری و مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 5-36]
د
-
دانشآموزان
عوامل مؤثر بر موفقیت دانشآموزان استان یزد در کسب رتبه نخست ورود به دانشگاههای کشور طی سالهای 1384 الی 1388 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 199-234]
-
دانشآموزان متوسطه و برنامهریزی آموزشی
بررسی تأثیر شادابی و نشاط در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه شهرستان ساری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 35-57]
-
دانشجویان
تأثیر سرمایه اجتماعی بر رضایت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 107-138]
-
دانش زیست محیطی
محیط زیست در آموزش عالی: ارزیابی دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاههای دولتی مازندران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 199-221]
-
دانشگاه دولتی
بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]
-
دانشگاه فردوسی مشهد
آسیبشناسی طرحهای ارزیابی درونی و راههای توسعه اثربخشی آن (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 5-34]
-
دانشگاههای مازندران
محیط زیست در آموزش عالی: ارزیابی دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاههای دولتی مازندران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 199-221]
ر
-
رضایت تحصیلی
تأثیر سرمایه اجتماعی بر رضایت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 107-138]
-
رضایت مشتری
ارایه مدلی جامع درجهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدلسازی ساختاری تفسیری و مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 5-36]
-
روش FAHP
ساماندهی مکانگزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیمگیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]
س
-
سرمایه اجتماعی
بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی شهر اهواز [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 59-81]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی نقش نظام آموزش از دور در ایجاد سرمایه اجتماعی و ارائه الگوی مناسب جهت ارتقاء آن در آموزش عالی کشور [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 83-106]
-
سرمایه اجتماعی
تأثیر سرمایه اجتماعی بر رضایت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 107-138]
-
سرمایه انسانی
بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی شهر اهواز [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 59-81]
-
سطحبندی
بررسی و رتبهبندی توسعه آموزشی نواحی نوزده گانه آموزش و پرورش استان اردبیل [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 37-66]
ش
-
شادابی
بررسی تأثیر شادابی و نشاط در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه شهرستان ساری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 35-57]
ع
-
عوامل توسعه
بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]
ک
-
کارکرد
بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-100]
-
کنکور
عوامل مؤثر بر موفقیت دانشآموزان استان یزد در کسب رتبه نخست ورود به دانشگاههای کشور طی سالهای 1384 الی 1388 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 199-234]
م
-
مجتمعهای آموزشی و پرورشی
طرح تأسیس مجتمعهای آموزشی و پرورشی از نظر تا واقعیتهای فرایند اجرا (تأملی بر دیدگاه معلمان و مدیران به عنوان مخاطبین اصلی در مرحله اجرا) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 171-198]
-
مدارس خوشهای
طرح تأسیس مجتمعهای آموزشی و پرورشی از نظر تا واقعیتهای فرایند اجرا (تأملی بر دیدگاه معلمان و مدیران به عنوان مخاطبین اصلی در مرحله اجرا) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 171-198]
-
مدارس راهنمایی
ساماندهی مکانگزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیمگیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]
-
مدارس هیأت امنایی
بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی شهر اهواز [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 59-81]
-
مدیران گروههای آموزشی
آسیبشناسی طرحهای ارزیابی درونی و راههای توسعه اثربخشی آن (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 5-34]
-
مدیران و معلمان
طرح تأسیس مجتمعهای آموزشی و پرورشی از نظر تا واقعیتهای فرایند اجرا (تأملی بر دیدگاه معلمان و مدیران به عنوان مخاطبین اصلی در مرحله اجرا) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 171-198]
-
مدیریت ارتباط با دانشجو
ارایه مدلی جامع درجهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدلسازی ساختاری تفسیری و مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 5-36]
-
مدیریت آموزشی
ساماندهی مکانگزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیمگیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]
-
مدیریت رفتار سازمانی و فضای ارتباطی- ساختاری
بررسی نقش نظام آموزش از دور در ایجاد سرمایه اجتماعی و ارائه الگوی مناسب جهت ارتقاء آن در آموزش عالی کشور [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 83-106]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
ارایه مدلی جامع درجهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدلسازی ساختاری تفسیری و مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 5-36]
-
مشارکت در آموزش و پرورش
بررسی عملکرد مدارس هیأت امنایی شهر اهواز [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 59-81]
-
معلّمان
تبیین رابطه شناخت معلّمان از اهداف مقطع متوسطه و اثربخشی آموزشی:(مطالعه موردی دبیران دبیرستانهای شهر سنندج) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 139-170]
-
مکانیابی
ساماندهی مکانگزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیمگیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]
-
منطق بولین
ساماندهی مکانگزینی مراکز آموزشی شهری با استفاده از منطق بولین و تصمیمگیری چند معیاره فازی مطالعه موردی: مدارس مقطع راهنمایی مناطق 8 گانه شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-166]
-
موفقیت
عوامل مؤثر بر موفقیت دانشآموزان استان یزد در کسب رتبه نخست ورود به دانشگاههای کشور طی سالهای 1384 الی 1388 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 199-234]
ن
-
نابرابری فضایی
سطحبندی توسعه آموزشی در شهرستانهای استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 167-197]
-
نشاط
بررسی تأثیر شادابی و نشاط در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه شهرستان ساری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 35-57]
-
نهاد آموزش عالی
محیط زیست در آموزش عالی: ارزیابی دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاههای دولتی مازندران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 199-221]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد