نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون سراسری مقایسه ای بین عملکردتحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد براساس نحوۀ ورود استعداد درخشان و آزمون « » سراسر [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 159-179]
  • آموزش از دور طراحی مدل مطلوب مدیریت آموزش از دور در نظام آموزش عالی با تاکید بر عامل محیطی و فناوری های نوین [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 164-178]
  • آموزش فنی و حرفه ای تبیین چارچوب صلاحیت های حرفه ای مربیان و استادکاران آموزش فنی و حرفه ای [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 63-88]
  • آموزش و پرورش اجتماعات علمی در آموزش و پرورش: بررسی جایگاه گروه‌های آموزشی و انجمن‌های علمی نزد معلمان آموزش و پرورش شهر ساری [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 11-30]
  • آموزش و پرورش شناسایی موانع مشارکت والدین در امور مدارس مقطع ابتدایی شهر سمنان [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 162-134]
  • آینده پژوهی ارائه الگوئی برای آیندهپژوهی های میانمدت در حوزه برنامه ریزی آموزشی [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 11-33]

ا

  • اجتماع علمیِ رسمی و غیر رسمی اجتماعات علمی در آموزش و پرورش: بررسی جایگاه گروه‌های آموزشی و انجمن‌های علمی نزد معلمان آموزش و پرورش شهر ساری [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 11-30]
  • ارزیابی ارزیابی موقعیت مکانی فضاهای آموزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 32-53]
  • استان آذربایجان غربی سنجش درجه توسعه یافتگی و محرومیت مناطق آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 83-103]
  • استعداد درخشان مقایسه ای بین عملکردتحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد براساس نحوۀ ورود استعداد درخشان و آزمون « » سراسر [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 159-179]
  • انجمن‌های علمی اجتماعات علمی در آموزش و پرورش: بررسی جایگاه گروه‌های آموزشی و انجمن‌های علمی نزد معلمان آموزش و پرورش شهر ساری [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 11-30]
  • انضباط شناخت باورهای مشترک انضباطی اعضای جامعه مدرسه (مطالعه موردی: یک دبیرستان پسرانه) [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 105-132]

ب

  • باورهای مشترک انضباطی شناخت باورهای مشترک انضباطی اعضای جامعه مدرسه (مطالعه موردی: یک دبیرستان پسرانه) [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 105-132]
  • برنامه آموزشی بررسی موانع و راهکارهای بینالمللی شدن برنامههای آموزش عالی فنی مهندسی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 56-81]
  • برنامه ریزی آموزشی سنجش درجه توسعه یافتگی و محرومیت مناطق آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 83-103]
  • برنامه ریزی آموزشی طراحی مدل مطلوب مدیریت آموزش از دور در نظام آموزش عالی با تاکید بر عامل محیطی و فناوری های نوین [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 164-178]
  • برنامه ریزی آموزشی ارائه الگوئی برای آیندهپژوهی های میانمدت در حوزه برنامه ریزی آموزشی [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 11-33]
  • برنامه ریزی آموزشی تبیین چارچوب صلاحیت های حرفه ای مربیان و استادکاران آموزش فنی و حرفه ای [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 63-88]
  • برنامه ریزی آموزشی مقایسه ای بین عملکردتحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد براساس نحوۀ ورود استعداد درخشان و آزمون « » سراسر [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 159-179]
  • برنامه‌ریزی آموزشی اجتماعات علمی در آموزش و پرورش: بررسی جایگاه گروه‌های آموزشی و انجمن‌های علمی نزد معلمان آموزش و پرورش شهر ساری [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 11-30]
  • برنامه ریزی آموزشی 1 تحلیل هزینه های آموزشی مناطق آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 89-114]
  • برنامهریزی آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحلیل همبستگی مشغولیت تحصیلی دانشجویان با دستاوردهای تحصیلی آنها [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 115-134]
  • برنامه های آموزشی در آموزش عالی بررسی موانع و راهکارهای بینالمللی شدن برنامههای آموزش عالی فنی مهندسی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 56-81]
  • بین المللی کردن دانشگاه بررسی موانع و راهکارهای بینالمللی شدن برنامههای آموزش عالی فنی مهندسی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 56-81]

ت

  • تحول نظام آموزشی ارزیابی مدارس هوشمند و سنتی از نظر کارایی در ایجاد یادگیرندگان خود تنظیم در راستای تحول نظام برنامه پنجم توسعه کشور [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 35-62]
  • توسعه سنجش درجه توسعه یافتگی و محرومیت مناطق آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 83-103]

ج

  • جامعه مدرسه شناخت باورهای مشترک انضباطی اعضای جامعه مدرسه (مطالعه موردی: یک دبیرستان پسرانه) [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 105-132]
  • جهانی شدن بررسی موانع و راهکارهای بینالمللی شدن برنامههای آموزش عالی فنی مهندسی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 56-81]

ح

  • حوزه فنی- مهندسی بررسی موانع و راهکارهای بینالمللی شدن برنامههای آموزش عالی فنی مهندسی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 56-81]

د

س

  • ستانده آموزشی تحلیل هزینه های آموزشی مناطق آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 89-114]
  • سرمایه انسانی ارائه الگوئی برای آیندهپژوهی های میانمدت در حوزه برنامه ریزی آموزشی [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 11-33]

ش

  • شهر دهدشت ارزیابی موقعیت مکانی فضاهای آموزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 32-53]

ص

  • صلاحیت حرفه ای تبیین چارچوب صلاحیت های حرفه ای مربیان و استادکاران آموزش فنی و حرفه ای [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 63-88]

ط

ع

  • عامل محیطی طراحی مدل مطلوب مدیریت آموزش از دور در نظام آموزش عالی با تاکید بر عامل محیطی و فناوری های نوین [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 164-178]
  • عملکرد تحصیلی مقایسه ای بین عملکردتحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد براساس نحوۀ ورود استعداد درخشان و آزمون « » سراسر [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 159-179]

ف

  • فناوری های نوین طراحی مدل مطلوب مدیریت آموزش از دور در نظام آموزش عالی با تاکید بر عامل محیطی و فناوری های نوین [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 164-178]

ک

  • کاربری های آموزشی ارزیابی موقعیت مکانی فضاهای آموزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 32-53]
  • کارشناسی ارشد مقایسه ای بین عملکردتحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد براساس نحوۀ ورود استعداد درخشان و آزمون « » سراسر [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 159-179]

گ

  • گروه‌های آموزشی اجتماعات علمی در آموزش و پرورش: بررسی جایگاه گروه‌های آموزشی و انجمن‌های علمی نزد معلمان آموزش و پرورش شهر ساری [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 11-30]

م

  • محرومیت سنجش درجه توسعه یافتگی و محرومیت مناطق آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 83-103]
  • مدارس ابتدایی ارزیابی موقعیت مکانی فضاهای آموزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 32-53]
  • مدارس هوشمند ارزیابی مدارس هوشمند و سنتی از نظر کارایی در ایجاد یادگیرندگان خود تنظیم در راستای تحول نظام برنامه پنجم توسعه کشور [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 35-62]
  • مدیریت آموزش از دور طراحی مدل مطلوب مدیریت آموزش از دور در نظام آموزش عالی با تاکید بر عامل محیطی و فناوری های نوین [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 164-178]
  • مربیان و استادکاران تبیین چارچوب صلاحیت های حرفه ای مربیان و استادکاران آموزش فنی و حرفه ای [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 63-88]
  • مشارکت والدین شناسایی موانع مشارکت والدین در امور مدارس مقطع ابتدایی شهر سمنان [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 162-134]
  • مشغولیت تحصیلی تحلیل همبستگی مشغولیت تحصیلی دانشجویان با دستاوردهای تحصیلی آنها [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 115-134]
  • مناطق آموزش و پرورش سنجش درجه توسعه یافتگی و محرومیت مناطق آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 83-103]
  • مهارت های خودتنظیم ارزیابی مدارس هوشمند و سنتی از نظر کارایی در ایجاد یادگیرندگان خود تنظیم در راستای تحول نظام برنامه پنجم توسعه کشور [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 35-62]
  • موانع مشارکت و الدین شناسایی موانع مشارکت والدین در امور مدارس مقطع ابتدایی شهر سمنان [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 162-134]

ن

  • نظام آموزش عالی طراحی مدل مطلوب مدیریت آموزش از دور در نظام آموزش عالی با تاکید بر عامل محیطی و فناوری های نوین [دوره 4، شماره 7، 1394، صفحه 164-178]

ه

  • هزینه های آموزشی تحلیل هزینه های آموزشی مناطق آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 89-114]

ی

  • یادگیرندگان خودتنظیم ارزیابی مدارس هوشمند و سنتی از نظر کارایی در ایجاد یادگیرندگان خود تنظیم در راستای تحول نظام برنامه پنجم توسعه کشور [دوره 4، شماره 8، 1394، صفحه 35-62]