نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 33-52]
  • آموزش عالی بررسی وضعیت موجود و مطلوب مشارکت مدیران و کارفرمایان در برنامه‌ریزی درسی آموزش‌عالی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 83-113]
  • آموزش فنی و حرفه‌ای مولفه‌های تاثیرگذار بر کارآفرینی در سازمان‌های آموزشی: واکاوی سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای استان کردستان [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 159-182]
  • آموزش و پرورش تحولات جمعیت دانش‌آموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]

ا

  • اثربخشی سازمانی مطالعه ترکیبی اثربخشی و کیفیت عملکرد واحد آموزش [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 157-185]
  • اخلاق حرفه‌ای بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
  • ارزیابی طراحی و اعتبارسنجی ملاک‌ها و شاخص‌های ارزیابی کیفیت دانش‌آموزان مدارس متوسطه (مطالعه‌ی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]
  • استان آذربایجان غربی مدل سازی کاهش نابرابری‌های آموزشی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 135-157]
  • استان خوزستان سنجش نابرابری فضایی در برخورداری از شاخص‌های آموزشی با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 115-134]
  • اشتغال وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان رشته‌های علوم‌تربیتی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 183-210]
  • اعتبارسنجی طراحی و اعتبارسنجی ملاک‌ها و شاخص‌های ارزیابی کیفیت دانش‌آموزان مدارس متوسطه (مطالعه‌ی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]
  • الگوی ارزشیابی سیپ پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیم‌گیری در الگوی سیپ: استفاده‌ی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 53-79]
  • انتخاب دانشگاه بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 33-52]

ب

  • باروری تحولات جمعیت دانش‌آموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]
  • بازاریابی بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 33-52]
  • برنامه ریزی آموزشی تبیین شاخص‌ها و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 81-101]
  • برنامه ریزی آموزشی سنجش نابرابری فضایی در برخورداری از شاخص‌های آموزشی با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 115-134]
  • برنامه ریزی آموزشی مدل سازی کاهش نابرابری‌های آموزشی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 135-157]
  • برنامه‌ریزی آموزشی ارزیابی نرخ بازده آموزش درایران برحسب جنسیت دانش‌آموختگان شاغل و نوع آموزش آنان [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 11-31]
  • برنامه‌ریزی آموزشی بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 33-52]
  • برنامه‌ریزی آموزشی پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیم‌گیری در الگوی سیپ: استفاده‌ی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 53-79]
  • برنامه‌ریزی آموزشی بررسی تاثیر مخارج دولت در آموزش؛ بر نرخ ثبت نام در مقاطع آموزشی مختلف (رهیافت پنل‌دیتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 11-29]
  • برنامه‌ریزی آموزشی بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
  • برنامه‌ریزی درسی بررسی وضعیت موجود و مطلوب مشارکت مدیران و کارفرمایان در برنامه‌ریزی درسی آموزش‌عالی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 83-113]

پ

  • پیامدهای حاصل از انتخاب بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
  • پیش‌بینی جمعیت تحولات جمعیت دانش‌آموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]
  • پوشش ثبت‌نام تحولات جمعیت دانش‌آموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]

ت

  • تابع دریافتی مینسر ارزیابی نرخ بازده آموزش درایران برحسب جنسیت دانش‌آموختگان شاغل و نوع آموزش آنان [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 11-31]
  • تحصیلات تکمیلی بررسی وضعیت موجود و مطلوب مشارکت مدیران و کارفرمایان در برنامه‌ریزی درسی آموزش‌عالی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 83-113]
  • تحلیل فضایی سنجش نابرابری فضایی در برخورداری از شاخص‌های آموزشی با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 115-134]
  • تخصص بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
  • تصمیم‌گیری پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیم‌گیری در الگوی سیپ: استفاده‌ی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 53-79]

د

  • دانش‏آموخته وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان رشته‌های علوم‌تربیتی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 183-210]
  • دانش‌آموزان طراحی و اعتبارسنجی ملاک‌ها و شاخص‌های ارزیابی کیفیت دانش‌آموزان مدارس متوسطه (مطالعه‌ی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]
  • دانشگاه آلبرتا وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان رشته‌های علوم‌تربیتی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 183-210]
  • دانشگاه تهران وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان رشته‌های علوم‌تربیتی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 183-210]
  • دانشگاه خلیج فارس تبیین شاخص‌ها و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 81-101]
  • دانشگاه مازندران بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 33-52]

ر

  • رابطه نظارتی و تعاملی بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
  • رهیافت پنل‌دیتا بررسی تاثیر مخارج دولت در آموزش؛ بر نرخ ثبت نام در مقاطع آموزشی مختلف (رهیافت پنل‌دیتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 11-29]

س

  • سازمانهای آموزشی مولفه‌های تاثیرگذار بر کارآفرینی در سازمان‌های آموزشی: واکاوی سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای استان کردستان [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 159-182]
  • سازنده گرایی بررسی رابطه فناوری اطلاعات و فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 31-54]
  • سرمایه‌گذاری آموزشی ارزیابی نرخ بازده آموزش درایران برحسب جنسیت دانش‌آموختگان شاغل و نوع آموزش آنان [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 11-31]
  • سنین مدرسه‌روی تحولات جمعیت دانش‌آموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]

ش

  • شاخص طراحی و اعتبارسنجی ملاک‌ها و شاخص‌های ارزیابی کیفیت دانش‌آموزان مدارس متوسطه (مطالعه‌ی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]
  • شاخص‌های آموزشی٬ مناطق آموزش و پرورش مدل سازی کاهش نابرابری‌های آموزشی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 135-157]
  • شکاف دیجیتالی بررسی رابطه فناوری اطلاعات و فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 31-54]

ص

  • صاحبنظران برنامه‌درسی بررسی وضعیت موجود و مطلوب مشارکت مدیران و کارفرمایان در برنامه‌ریزی درسی آموزش‌عالی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 83-113]

ع

  • علوم‌تربیتی وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان رشته‌های علوم‌تربیتی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 183-210]
  • عمل پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیم‌گیری در الگوی سیپ: استفاده‌ی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 53-79]
  • عوامل مؤثر بر انتخاب بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]

ف

  • فرصت برابر آموزشی بررسی رابطه فناوری اطلاعات و فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 31-54]
  • فناوری اطلاعات بررسی رابطه فناوری اطلاعات و فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 31-54]

ک

  • کارآفرینی سازمانی مولفه‌های تاثیرگذار بر کارآفرینی در سازمان‌های آموزشی: واکاوی سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای استان کردستان [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 159-182]
  • کیفیت طراحی و اعتبارسنجی ملاک‌ها و شاخص‌های ارزیابی کیفیت دانش‌آموزان مدارس متوسطه (مطالعه‌ی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]
  • کیفیت خدمات دانشگاهی تبیین شاخص‌ها و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 81-101]
  • کیفیت عملکرد مطالعه ترکیبی اثربخشی و کیفیت عملکرد واحد آموزش [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 157-185]

م

  • مدیران و کارفرمایان بررسی وضعیت موجود و مطلوب مشارکت مدیران و کارفرمایان در برنامه‌ریزی درسی آموزش‌عالی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 83-113]
  • مدل تاپسیس سنجش نابرابری فضایی در برخورداری از شاخص‌های آموزشی با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 115-134]
  • مرگ و میر و مهاجرت تحولات جمعیت دانش‌آموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]
  • مطالعه موردی مولفه‌های تاثیرگذار بر کارآفرینی در سازمان‌های آموزشی: واکاوی سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای استان کردستان [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 159-182]
  • ملاک طراحی و اعتبارسنجی ملاک‌ها و شاخص‌های ارزیابی کیفیت دانش‌آموزان مدارس متوسطه (مطالعه‌ی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]

ن

  • نابرابری سنجش نابرابری فضایی در برخورداری از شاخص‌های آموزشی با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 115-134]
  • نابرابری آموزشی مدل سازی کاهش نابرابری‌های آموزشی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 135-157]
  • نخبه پروری بررسی رابطه فناوری اطلاعات و فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 31-54]
  • نرخ بازده آموزش ارزیابی نرخ بازده آموزش درایران برحسب جنسیت دانش‌آموختگان شاغل و نوع آموزش آنان [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 11-31]
  • نرخ‌های دانش‌آموزی تحولات جمعیت دانش‌آموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]
  • نشانگرهای رفتاری بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
  • نظریه پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیم‌گیری در الگوی سیپ: استفاده‌ی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 53-79]
  • نظریه مبنایی مولفه‌های تاثیرگذار بر کارآفرینی در سازمان‌های آموزشی: واکاوی سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای استان کردستان [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 159-182]

و

  • واحد آموزش مطالعه ترکیبی اثربخشی و کیفیت عملکرد واحد آموزش [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 157-185]