آ
-
آموزش عالی
بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 33-52]
-
آموزش عالی
بررسی وضعیت موجود و مطلوب مشارکت مدیران و کارفرمایان در برنامهریزی درسی آموزشعالی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 83-113]
-
آموزش فنی و حرفهای
مولفههای تاثیرگذار بر کارآفرینی در سازمانهای آموزشی: واکاوی سازمان آموزش فنی و حرفهای استان کردستان [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 159-182]
-
آموزش و پرورش
تحولات جمعیت دانشآموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]
ا
-
اثربخشی سازمانی
مطالعه ترکیبی اثربخشی و کیفیت عملکرد واحد آموزش [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 157-185]
-
اخلاق حرفهای
بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
-
ارزیابی
طراحی و اعتبارسنجی ملاکها و شاخصهای ارزیابی کیفیت دانشآموزان مدارس متوسطه (مطالعهی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]
-
استان آذربایجان غربی
مدل سازی کاهش نابرابریهای آموزشی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 135-157]
-
استان خوزستان
سنجش نابرابری فضایی در برخورداری از شاخصهای آموزشی با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 115-134]
-
اشتغال
وضعیت اشتغال دانشآموختگان رشتههای علومتربیتی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 183-210]
-
اعتبارسنجی
طراحی و اعتبارسنجی ملاکها و شاخصهای ارزیابی کیفیت دانشآموزان مدارس متوسطه (مطالعهی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]
-
الگوی ارزشیابی سیپ
پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیمگیری در الگوی سیپ: استفادهی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 53-79]
-
انتخاب دانشگاه
بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 33-52]
ب
-
باروری
تحولات جمعیت دانشآموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]
-
بازاریابی
بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 33-52]
-
برنامه ریزی آموزشی
تبیین شاخصها و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 81-101]
-
برنامه ریزی آموزشی
سنجش نابرابری فضایی در برخورداری از شاخصهای آموزشی با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 115-134]
-
برنامه ریزی آموزشی
مدل سازی کاهش نابرابریهای آموزشی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 135-157]
-
برنامهریزی آموزشی
ارزیابی نرخ بازده آموزش درایران برحسب جنسیت دانشآموختگان شاغل و نوع آموزش آنان [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 11-31]
-
برنامهریزی آموزشی
بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 33-52]
-
برنامهریزی آموزشی
پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیمگیری در الگوی سیپ: استفادهی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 53-79]
-
برنامهریزی آموزشی
بررسی تاثیر مخارج دولت در آموزش؛ بر نرخ ثبت نام در مقاطع آموزشی مختلف (رهیافت پنلدیتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 11-29]
-
برنامهریزی آموزشی
بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
-
برنامهریزی درسی
بررسی وضعیت موجود و مطلوب مشارکت مدیران و کارفرمایان در برنامهریزی درسی آموزشعالی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 83-113]
پ
-
پیامدهای حاصل از انتخاب
بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
-
پیشبینی جمعیت
تحولات جمعیت دانشآموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]
-
پوشش ثبتنام
تحولات جمعیت دانشآموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]
ت
-
تابع دریافتی مینسر
ارزیابی نرخ بازده آموزش درایران برحسب جنسیت دانشآموختگان شاغل و نوع آموزش آنان [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 11-31]
-
تحصیلات تکمیلی
بررسی وضعیت موجود و مطلوب مشارکت مدیران و کارفرمایان در برنامهریزی درسی آموزشعالی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 83-113]
-
تحلیل فضایی
سنجش نابرابری فضایی در برخورداری از شاخصهای آموزشی با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 115-134]
-
تخصص
بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
-
تصمیمگیری
پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیمگیری در الگوی سیپ: استفادهی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 53-79]
د
-
دانشآموخته
وضعیت اشتغال دانشآموختگان رشتههای علومتربیتی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 183-210]
-
دانشآموزان
طراحی و اعتبارسنجی ملاکها و شاخصهای ارزیابی کیفیت دانشآموزان مدارس متوسطه (مطالعهی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]
-
دانشگاه آلبرتا
وضعیت اشتغال دانشآموختگان رشتههای علومتربیتی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 183-210]
-
دانشگاه تهران
وضعیت اشتغال دانشآموختگان رشتههای علومتربیتی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 183-210]
-
دانشگاه خلیج فارس
تبیین شاخصها و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 81-101]
-
دانشگاه مازندران
بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 33-52]
ر
-
رابطه نظارتی و تعاملی
بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
-
رهیافت پنلدیتا
بررسی تاثیر مخارج دولت در آموزش؛ بر نرخ ثبت نام در مقاطع آموزشی مختلف (رهیافت پنلدیتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 11-29]
س
-
سازمانهای آموزشی
مولفههای تاثیرگذار بر کارآفرینی در سازمانهای آموزشی: واکاوی سازمان آموزش فنی و حرفهای استان کردستان [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 159-182]
-
سازنده گرایی
بررسی رابطه فناوری اطلاعات و فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 31-54]
-
سرمایهگذاری آموزشی
ارزیابی نرخ بازده آموزش درایران برحسب جنسیت دانشآموختگان شاغل و نوع آموزش آنان [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 11-31]
-
سنین مدرسهروی
تحولات جمعیت دانشآموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]
ش
-
شاخص
طراحی و اعتبارسنجی ملاکها و شاخصهای ارزیابی کیفیت دانشآموزان مدارس متوسطه (مطالعهی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]
-
شاخصهای آموزشی٬ مناطق آموزش و پرورش
مدل سازی کاهش نابرابریهای آموزشی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 135-157]
-
شکاف دیجیتالی
بررسی رابطه فناوری اطلاعات و فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 31-54]
ص
-
صاحبنظران برنامهدرسی
بررسی وضعیت موجود و مطلوب مشارکت مدیران و کارفرمایان در برنامهریزی درسی آموزشعالی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 83-113]
ع
-
علومتربیتی
وضعیت اشتغال دانشآموختگان رشتههای علومتربیتی در ایران و کانادا: مورد دانشگاه تهران و دانشگاه آلبرتا [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 183-210]
-
عمل
پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیمگیری در الگوی سیپ: استفادهی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 53-79]
-
عوامل مؤثر بر انتخاب
بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
ف
-
فرصت برابر آموزشی
بررسی رابطه فناوری اطلاعات و فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 31-54]
-
فناوری اطلاعات
بررسی رابطه فناوری اطلاعات و فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 31-54]
ک
-
کارآفرینی سازمانی
مولفههای تاثیرگذار بر کارآفرینی در سازمانهای آموزشی: واکاوی سازمان آموزش فنی و حرفهای استان کردستان [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 159-182]
-
کیفیت
طراحی و اعتبارسنجی ملاکها و شاخصهای ارزیابی کیفیت دانشآموزان مدارس متوسطه (مطالعهی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]
-
کیفیت خدمات دانشگاهی
تبیین شاخصها و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 81-101]
-
کیفیت عملکرد
مطالعه ترکیبی اثربخشی و کیفیت عملکرد واحد آموزش [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 157-185]
م
-
مدیران و کارفرمایان
بررسی وضعیت موجود و مطلوب مشارکت مدیران و کارفرمایان در برنامهریزی درسی آموزشعالی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 83-113]
-
مدل تاپسیس
سنجش نابرابری فضایی در برخورداری از شاخصهای آموزشی با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 115-134]
-
مرگ و میر و مهاجرت
تحولات جمعیت دانشآموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]
-
مطالعه موردی
مولفههای تاثیرگذار بر کارآفرینی در سازمانهای آموزشی: واکاوی سازمان آموزش فنی و حرفهای استان کردستان [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 159-182]
-
ملاک
طراحی و اعتبارسنجی ملاکها و شاخصهای ارزیابی کیفیت دانشآموزان مدارس متوسطه (مطالعهی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 127-155]
ن
-
نابرابری
سنجش نابرابری فضایی در برخورداری از شاخصهای آموزشی با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 115-134]
-
نابرابری آموزشی
مدل سازی کاهش نابرابریهای آموزشی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 135-157]
-
نخبه پروری
بررسی رابطه فناوری اطلاعات و فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 31-54]
-
نرخ بازده آموزش
ارزیابی نرخ بازده آموزش درایران برحسب جنسیت دانشآموختگان شاغل و نوع آموزش آنان [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 11-31]
-
نرخهای دانشآموزی
تحولات جمعیت دانشآموزی در ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 103-126]
-
نشانگرهای رفتاری
بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنم [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 55-81]
-
نظریه
پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیمگیری در الگوی سیپ: استفادهی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 53-79]
-
نظریه مبنایی
مولفههای تاثیرگذار بر کارآفرینی در سازمانهای آموزشی: واکاوی سازمان آموزش فنی و حرفهای استان کردستان [دوره 3، شماره 6، 1393، صفحه 159-182]
و
-
واحد آموزش
مطالعه ترکیبی اثربخشی و کیفیت عملکرد واحد آموزش [دوره 3، شماره 5، 1393، صفحه 157-185]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد