نوع مقاله : مقاله پژوهشی
کلیدواژهها
. (1393). بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه. مطالعات برنامه ریزی آموزشی, 3(5), 33-52.
. "بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه", مطالعات برنامه ریزی آموزشی, 3, 5, 1393, 33-52.
. (1393). 'بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه', مطالعات برنامه ریزی آموزشی, 3(5), pp. 33-52.
, "بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه," مطالعات برنامه ریزی آموزشی, 3 5 (1393): 33-52,
. بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه. مطالعات برنامه ریزی آموزشی, 1393; 3(5): 33-52.